Zakup i dostawę środków ochrony indywidualnej oraz wyposażenia na rzecz zwalczania koronawirusa COVID-19 w ramach projektu pn. „Bezpieczna Przyszłość” współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 2.8 Rozwój Usług Społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na latach 2014 -2020

Publication date 2020-09-22
End date 2020-09-30 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Ostrowiec Świętokrzyski
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587752-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie 1: Zakup i dostawa niezbędnych środków ochrony indywidualnej
1. Fartuch flizelinowy – 1600 szt
2. Kombinezon ochronny - 200 szt
3. Czepki ochronne - 1500 szt
4. Osłony na buty - 5 000 szt
5. Gogle ochronne 100 szt.
6. Przyłbice mini (wielorazowego użytku) 100 szt.
7. Okulary ochronne - 100 szt
8. Maska medyczna 3 warstwowa jednorazowa 10.000 szt.
9. Maska z filtrem FFP3 400 szt
10. Maska z filtrem FFP2 400 szt
11. Rękawice ochronne - nitrylowe – 1300 opakowań
Zadanie 2 : Zakup i dostawa niezbędnych materiałów i wyposażenia do dezynfekcji
1. Płyn do dezynfekcji powierzchni 5L – 100 szt
2. Płyn do dezynfekcji rąk 5L – 50 szt
3. Mydło w płynie antybakteryjne 5L – 50 szt
4. Worki na odpady medyczne 35L – 30 szt
5. Worki na odpady medyczne 60L – 50 szt
6. Worki na odpady medyczne 120L – 30 szt
7. Płyn do dezynfekcji powierzchni 5L – 30 szt
8. Maty dezynfekcyjne – 10 szt
9. Bezdotykowe dozowniki stojące – 5 szt
10. Dozowniki łokciowe wiszące – 10 szt
11. Pojemniki na odpady medyczne 0,7L – 500 szt
12. Maszyna czyszcząco – dezynfekująca – 1 szt
Zdanie 3: Zakup i dostawa sprzętu medycznego
1. Generator ozonu – 1 szt
2. Ozonator – 3 szt
3. Sterylizator – 1 szt
4. Nebulizator – 1 szt
5. Lampa bakeriobójcza – 3 szt
6. Koncentrator tlenowy – 3 szt
7. Ciśnieniomierz – 6 szt
8. Termometr bezdotykowy – 10 szt
9. Ssak medyczny – 3 szt
10. Bioptron – 1 szt
11. Łóżko rehabilitacyjne – 3 szt
12. Materac przeciwodleżynowy – 3 szt
13. Opryskiwacz do dezynfekcji 1 L – 10 szt
Zadanie 4: Wyposażenie pomieszczeń w sytuacji zagrożenia COVID-19
1. Łóżko drewniane – 15 szt
2. Stolik drewniany 60*60 – 15 szt
3. Krzesła drewniane – 15 szt
4. Szafka przyłóżkowa – 15 szt
5. Stolik przyłóżkowy – 3 szt
6. Komoda na bieliznę – 3 szt
7. Szafa 2 drzwiowa – 3 szt
8. Materac do łózka – 15 szt

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0e328e2b-30a0-47ae-b030-095b8c9cd029
Biuletyn 587752-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 26000224000000
Zamawiajacy adres ulica os. Słoneczne
Zamawiajacy adres numer domu 49
Zamawiajacy miejscowosc Ostrowiec Świętokrzyski
Zamawiajacy kod pocztowy 27-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 266 55 53
Zamawiajacy fax 41 263 51 81
Zamawiajacy email sloneczne@domypomocy.pl
Adres strony url www.sloneczne.domypomocy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "Bezpieczna Przyszłość"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Dom Pomocy Społecznej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sloneczne.domypomocy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sloneczne.domypomocy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej os. Słoneczne 49, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawę środków ochrony indywidualnej oraz wyposażenia na rzecz zwalczania koronawirusa COVID-19 w ramach projektu pn. „Bezpieczna Przyszłość” współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 2.8 Rozwój Usług Społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na latach 2014 -2020
Numer referencyjny DG.271.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zadanie 1: Zakup i dostawa niezbędnych środków ochrony indywidualnej 1. Fartuch flizelinowy – 1600 szt 2. Kombinezon ochronny - 200 szt 3. Czepki ochronne - 1500 szt 4. Osłony na buty - 5 000 szt 5. Gogle ochronne 100 szt. 6. Przyłbice mini (wielorazowego użytku) 100 szt. 7. Okulary ochronne - 100 szt 8. Maska medyczna 3 warstwowa jednorazowa 10.000 szt. 9. Maska z filtrem FFP3 400 szt 10. Maska z filtrem FFP2 400 szt 11. Rękawice ochronne - nitrylowe – 1300 opakowań Zadanie 2 : Zakup i dostawa niezbędnych materiałów i wyposażenia do dezynfekcji 1. Płyn do dezynfekcji powierzchni 5L – 100 szt 2. Płyn do dezynfekcji rąk 5L – 50 szt 3. Mydło w płynie antybakteryjne 5L – 50 szt 4. Worki na odpady medyczne 35L – 30 szt 5. Worki na odpady medyczne 60L – 50 szt 6. Worki na odpady medyczne 120L – 30 szt 7. Płyn do dezynfekcji powierzchni 5L – 30 szt 8. Maty dezynfekcyjne – 10 szt 9. Bezdotykowe dozowniki stojące – 5 szt 10. Dozowniki łokciowe wiszące – 10 szt 11. Pojemniki na odpady medyczne 0,7L – 500 szt 12. Maszyna czyszcząco – dezynfekująca – 1 szt Zdanie 3: Zakup i dostawa sprzętu medycznego 1. Generator ozonu – 1 szt 2. Ozonator – 3 szt 3. Sterylizator – 1 szt 4. Nebulizator – 1 szt 5. Lampa bakeriobójcza – 3 szt 6. Koncentrator tlenowy – 3 szt 7. Ciśnieniomierz – 6 szt 8. Termometr bezdotykowy – 10 szt 9. Ssak medyczny – 3 szt 10. Bioptron – 1 szt 11. Łóżko rehabilitacyjne – 3 szt 12. Materac przeciwodleżynowy – 3 szt 13. Opryskiwacz do dezynfekcji 1 L – 10 szt Zadanie 4: Wyposażenie pomieszczeń w sytuacji zagrożenia COVID-19 1. Łóżko drewniane – 15 szt 2. Stolik drewniany 60*60 – 15 szt 3. Krzesła drewniane – 15 szt 4. Szafka przyłóżkowa – 15 szt 5. Stolik przyłóżkowy – 3 szt 6. Komoda na bieliznę – 3 szt 7. Szafa 2 drzwiowa – 3 szt 8. Materac do łózka – 15 szt
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Zakresie warunkow udzialu odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Inne dokumenty niewymienione Dokument, który wykonawca składa w postępowaniu w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: 1) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg Załącznik Nr 4 do SIWZ); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w ust 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ
IV 4 4 data 2020-09-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 90,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)