Dostawa wyrobów medycznych

Publication date 2020-09-23
End date 2020-10-01 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej"
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588557-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych w tym zestawów sterylnych, materiałów z fizeliny, materiałów eksploatacyjnych do Centralnej Sterylizacji,produktów do użycia na Bloku operacyjnym oraz pustych worków do przygotowywania mieszanin do ż/p z podziałem na 7 części dla Szpitala na zasadach określonych niniejszą SIWZ. Szczegółowy wykaz zamawianych produktów zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).

2. Przedmiot zamówienia został podzielony 7 na części:
1) Pakiet 1- Zestawy sterylne
2) Pakiet 2 - Obłożenia niesterylne
3) Pakiet 3 - Pieluchomajtki i podkłady
4) Pakiet 4 - Zestawy z fizeliny
5) Pakiet 5 - Materiały eksploatacyjne do Centralnej Sterylizacji
6) Pakiet 6 - Wyroby medyczne dla Bloku Operacyjnego
7) Pakiet 7 - Worki do przyrządzania mieszanin z oprzyrządowaniem
3. Miejsce dostawy: Szpital Specjalistyczny „INFLANCKA” im. Krysi Niżyńskiej „Zakurzonej” SPZOZ, Warszawa, ul. Inflancka 6.
4. Wielkość i asortyment dostaw będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć lub zmniejszyć się). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych wartością umowy.
5. Termin dostarczenia zamawianego asortymentu – 2 dni robocze od zgłoszenia (dopuszcza się składanie zamówienia w formie pisemnej, faxem lub przez telefon za potwierdzeniem na piśmie).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 73edf0fb-6265-4fd2-a892-ffee838b7597
Biuletyn 588557-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej"
Regon 13003050000000
Zamawiajacy adres ulica Inflancka
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-189
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 697 31 10,
Zamawiajacy fax 22 697 31 11
Zamawiajacy email sekretariat@inflancka.pl,
Adres strony url www.szpital-inflancka.pl
Adres strony internetowej www.szpital-inflancka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-inflancka.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ipzp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny Inflancka 00-189 Warszawa ul. Inflancka 6 - Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyrobów medycznych
Numer referencyjny P/12/WYROBYMED/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych w tym zestawów sterylnych, materiałów z fizeliny, materiałów eksploatacyjnych do Centralnej Sterylizacji,produktów do użycia na Bloku operacyjnym oraz pustych worków do przygotowywania mieszanin do ż/p z podziałem na 7 części dla Szpitala na zasadach określonych niniejszą SIWZ. Szczegółowy wykaz zamawianych produktów zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Przedmiot zamówienia został podzielony 7 na części: 1) Pakiet 1- Zestawy sterylne 2) Pakiet 2 - Obłożenia niesterylne 3) Pakiet 3 - Pieluchomajtki i podkłady 4) Pakiet 4 - Zestawy z fizeliny 5) Pakiet 5 - Materiały eksploatacyjne do Centralnej Sterylizacji 6) Pakiet 6 - Wyroby medyczne dla Bloku Operacyjnego 7) Pakiet 7 - Worki do przyrządzania mieszanin z oprzyrządowaniem 3. Miejsce dostawy: Szpital Specjalistyczny „INFLANCKA” im. Krysi Niżyńskiej „Zakurzonej” SPZOZ, Warszawa, ul. Inflancka 6. 4. Wielkość i asortyment dostaw będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć lub zmniejszyć się). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych wartością umowy. 5. Termin dostarczenia zamawianego asortymentu – 2 dni robocze od zgłoszenia (dopuszcza się składanie zamówienia w formie pisemnej, faxem lub przez telefon za potwierdzeniem na piśmie).
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zakresie warunkow udzialu - oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. formularz oferty (według wzoru załącznik nr 1 do SIWZ), 2. formularz asortymentowo – cenowy (według wzoru załącznik nr 2 do SIWZ), 3. dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Strony przewidują następujące możliwości zmiany umowy: a) zwiększenie lub zmniejszenie ilości asortymentu, będącego przedmiotem umowy wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, bez konieczności zmiany wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy, b) zakupu wyrobu medycznego o tych samych parametrach, lecz niższej cenie jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie, c) wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy, d) zmiany sposobu realizacji umowy, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, uzasadniona jego potrzebami, e) zmiany zapisów dotyczących sposobu wystawiania faktur, sposobu przesyłania faktur, zakresu informacji wskazanych na fakturze i obowiązku podawania rachunku wpisanego do białej listy podatników VAT w przypadku zmiany przepisów prawa w powyższym zakresie, które bezwzględnie zobligują Zamawiającego do wprowadzenia zmian w umowie w powyższym zakresie. 3. Strony ustalają, że nie stanowią zmiany niniejszej umowy, jednak wymagają wcześniejszego wyrażenia zgody przez Zamawiającego : a) zmniejszenie ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, b) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. „zamiennik”, tj. asortyment równoważny (spełniający wymogi SIWZ dla danej pozycji), pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, a jego cena nie przekracza ceny jednostkowej określonej w Załączniku nr 1, c) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, d) w przypadku zmiany podatku VAT, z tym iż zmiana taka obciąża Wykonawcę, wartość netto poszczególnych pozycji Formularza asortymentowo-cenowego nie ulegnie zmianie.
IV 4 4 data 2020-10-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych w tym zestawów sterylnych, materiałów z fizeliny, materiałów eksploatacyjnych do Centralnej Sterylizacji,produktów do użycia na Bloku operacyjnym oraz pustych worków do przygotowywania mieszanin do ż/p z podziałem na 7 części dla Szpitala na zasadach określonych niniejszą SIWZ. Szczegółowy wykaz zamawianych produktów zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)