Dostawa sprzętu komputerowego

Publication date 2020-09-23
End date 2020-10-01 00:00:00
Instytucja Karpacka Państwowa Uczelnia w Krośnie
Miejscowość Krosno
Województwo podkarpackie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588496-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 300000009
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część I - Komputery:
1. Przełącznik sieciowy 01 – 1 szt.
2. Przełącznik sieciowy 02 – 2 szt.
3. Przełącznik sieciowy 03 – 1 szt.
4. Przełącznik sieciowy 04 – 3 szt.
5. Dysk SSD 512 GB – 20 szt.
6. Dysk SSD 256 GB – 62 szt.
7. Listwa zasilająca – 20 szt.
8. Mysz komputerowa – 10 szt.
9. Projektor – 5 szt.
10. Prezenter – 3 szt.
11. Macierz dyskowa – 1 szt.
12. Karta graficzna – 20 szt.
13. Zasilacz awaryjny – 4 szt.
14. Zestaw komputerowy 01 – 26 szt.
15. Zestaw komputerowy 02 – 1 szt.
16. Zestaw komputerowy 03 - 6szt.
17. Zestaw komputerowy 04 – 6 szt.
18. Laptop – 16 szt.
19. Router – 1 szt.
20. Kamera internetowa – 8 szt.
21. Projektor 02 – 1 szt.

Część II - Drukarki
1. Urządzenie wielofunkcyjne 01 - 3 szt.
2. Drukarka 01 – 1 szt.
3. Drukarka 02 – 2 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6a439d66-cd0f-4d5f-b5cf-9103210cebe6
Biuletyn 588496-N-2020
Zamawiajacy nazwa Karpacka Państwowa Uczelnia w Krośnie
Regon 37046837000000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Krosno
Zamawiajacy kod pocztowy 38-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 134 375 530,
Zamawiajacy fax 134 375 511
Zamawiajacy email przetargi@kpu.krosno.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.pwsz.krosno.pl/przetargi/28
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający zastrzega formę pisemną - jako sposób złożenia oferty: - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), - za pośrednictwem posłańca, na adres jak wyżej, -osobiście (doręczenie przesyłki, zapytania, oferty), na adres jak niżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Karpacka Państwowa Uczelnia w Krośnie, Rynek 1, 38-400 Krosno (pok. 105 Sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny DTG/75/ZP-5/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu Część I - Komputery: 1. Przełącznik sieciowy 01 – 1 szt. 2. Przełącznik sieciowy 02 – 2 szt. 3. Przełącznik sieciowy 03 – 1 szt. 4. Przełącznik sieciowy 04 – 3 szt. 5. Dysk SSD 512 GB – 20 szt. 6. Dysk SSD 256 GB – 62 szt. 7. Listwa zasilająca – 20 szt. 8. Mysz komputerowa – 10 szt. 9. Projektor – 5 szt. 10. Prezenter – 3 szt. 11. Macierz dyskowa – 1 szt. 12. Karta graficzna – 20 szt. 13. Zasilacz awaryjny – 4 szt. 14. Zestaw komputerowy 01 – 26 szt. 15. Zestaw komputerowy 02 – 1 szt. 16. Zestaw komputerowy 03 - 6szt. 17. Zestaw komputerowy 04 – 6 szt. 18. Laptop – 16 szt. 19. Router – 1 szt. 20. Kamera internetowa – 8 szt. 21. Projektor 02 – 1 szt. Część II - Drukarki 1. Urządzenie wielofunkcyjne 01 - 3 szt. 2. Drukarka 01 – 1 szt. 3. Drukarka 02 – 2 szt.
Cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 90
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia - do 90 dni od dnia podpisania umowy w każdej części.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie (odrębnym wezwaniem) Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Dokument ten, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia tego dokumentu, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek wskazać źródło (stronę internetową) lub okoliczności na podstawie których Zamawiający uzyska dostęp do tych dokumentów lub jest w ich posiadaniu/ Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w Rozdziale X podr. IV ust. 1 a) SIWZ składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierają- cym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku i nie wymaga złożenia dokumentów w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku i nie wymaga złożenia dokumentów w tym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełnioną w całości, lub w części w której Wykonawca składa ofertę - tabelę z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ 3. Aktualne pełnomocnictwo określające zakres uprawnień do podejmowania czynności prawnych, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej: a) w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy spowodowanej np. niedostępnością na rynku sprzętu opisanego w przedmiocie zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia, oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, b) w przypadku zmian technologicznych spowodowanych np. zaprzestaniem produkcji określonego sprzętu, lub pojawieniem się na rynku nowszej wersji sprzętu. W takim przypadku Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego może dostarczyć inny produkt, niż zaoferowany w ofercie, pod warunkiem spełnienia wszystkich kluczowych parametrów opisanych w przedmiocie zamówienia w cenie wynikającej z oferty przetargowej. c) zmiany terminu dostawy przedmiotu zamówienia; ustalony termin w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionych okoliczności. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z: - przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, - opóźnień nie leżących po stronie Wykonawcy, - ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy nieprzewidzianych przeszkód formalnoprawnych, d) w trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd Zamawiającego (np. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia), niemożliwy do zauważenia przez Wykonawców w postępowaniu poprzedzającym wybór najkorzystniejszej oferty, e) nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, uchwały, w tym zmiana stawki podatku VAT). Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. f) wystąpi konieczność zmiany podwykonawców, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę, g) wystąpiła konieczność zmiany osób wymienionych w umowie, h) w razie zaistnienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań – strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy, Zmiany umowy wymagają zgody obydwu stron umowy, oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.), jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. ustawy Pzp. Zamawiający informuje, że za tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być uznane: a) aktualny odpis z właściwego rejestru firmy Wykonawcy, b) informacje ujawniane przez Zamawiającego w czasie otwarcia ofert – zgodnie z art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, tj. dotyczące nazwy firmy, adresu wykonawcy, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
IV 6 1 srodki ochrony Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. Informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa winny być przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa” lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty.
IV 4 4 data 2020-10-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta winna być sporządzona i złożona pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Oferta winna być napisana w języku polskim, pismem maszynowym, komputerowym lub niezmywalnym atramentem.
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Komputery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis 1. Przełącznik sieciowy 01 – 1 szt. 2. Przełącznik sieciowy 02 – 2 szt. 3. Przełącznik sieciowy 03 – 1 szt. 4. Przełącznik sieciowy 04 – 3 szt. 5. Dysk SSD 512 GB – 20 szt. 6. Dysk SSD 256 GB – 62 szt. 7. Listwa zasilająca – 20 szt. 8. Mysz komputerowa – 10 szt. 9. Projektor – 5 szt. 10. Prezenter – 3 szt. 11. Macierz dyskowa – 1 szt. 12. Karta graficzna – 20 szt. 13. Zasilacz awaryjny – 4 szt. 14. Zestaw komputerowy 01 – 26 szt. 15. Zestaw komputerowy 02 – 1 szt. 16. Zestaw komputerowy 03 - 6szt. 17. Zestaw komputerowy 04 – 6 szt. 18. Laptop – 16 szt. 19. Router – 1 szt. 20. Kamera internetowa – 8 szt. 21. Projektor 02 – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Drukarki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis 1. Urządzenie wielofunkcyjne 01 - 3 szt. 2. Drukarka 01 – 1 szt. 3. Drukarka 02 – 2 szt.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)