Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła oraz przeprowadzenie audytów na terenie Miasta i Gminy Łosice

Publication date 2020-09-23
End date 2020-10-02 00:00:00
Instytucja Miasto i Gmina Łosice
Miejscowość Łosice
Województwo mazowieckie
Branża
  • Systemy baz danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588413-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 486100007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzeniu inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła na terenie Miasta i Gminy Łosice (liczba budynków podlegających inwentaryzacji, zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Łosice – ok. 2 900 budynków), metodą wywiadu bezpośredniego.
Przedsięwzięcie ma mieć charakter monitoringowy, posłużyć jak forma zebrania informacji, których analiza pozwoli określić i ukierunkować działania w obszarze poprawy jakości powietrza na terenie gminy.
Inwentaryzacja ma być przeprowadzona w oparciu o wykaz przekazany przez Zamawiającego (listę punktów adresowych) i ma objąć inwentaryzację w terenie gminy przez ankieterów, na podstawie wcześniej pozyskanych informacji.
W celu sprawnego przeprowadzenia inwentaryzacji odpowiednio wcześnie mieszkańcy Miasta i Gminy Łosice mają być odpowiednio poinformowani o inwentaryzacji.
Inwentaryzacja winna objąć działania jak: zebranie danych i utworzenie bazy danych, wynagrodzenie ekspertów, rekrutacja ankieterów, wynajem sali szkoleniowej i przeszkolenie ankieterów, wykonanie identyfikatorów ankieterów, wykonanie list i map z lokalizacja budynków,
w których ankieterzy zbiorą informacje, wynagrodzenie ankieterów, opracowanie i wydruk ankiet, raport końcowy z wynikami inwentaryzacji.


II. W ramach przedmiotu zamówienia należy przeprowadzić również audyt zapotrzebowania/zużycia energii elektrycznej budynków jednorodzinnych oraz wstępny audyt fotowoltaiczny budynków jednorodzinnych (jako dodatkowy element inwentaryzacji).
Audyt energetyczny pozwoli zidentyfikować potencjał w zakresie możliwości zmniejszenia zużycia energii, przy zachowaniu parametrów użytkowych i funkcji obiektu.
Audyt fotowoltaiczny ma na celu natomiast analizę, czy inwestycja w system fotowoltaiczny na danym obiekcie będzie wykonalna oraz opłacalna, jego przeprowadzenie dostarczy również informacji, jak duża powinna być instalacja by pokryć zapotrzebowanie na energię budynku. Fotowoltaika zaś ma na celu zmniejszenie korzystania z ogrzewania budynków paliwami,
a zwiększenie poboru energii odnawialnej.
Cały proces zmierza zatem do ograniczenia emisji szkodliwych substancji do powietrza.


III. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać audyty budynków użyteczności publicznej - 2 szt. oraz badanie termowizyjnych budynków użyteczności publicznej – 8 szt., wskazanych przez Zamawiającego.


IV. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeprowadzenie kampanii informacyjnej dotyczącej inwentaryzacji, w tym:
1) emisja 10 spotów w Katolickim Radiu Podlasie – działanie polegało będzie na emisji materiałów audio, na temat planowanej inwentaryzacji wraz z podaniem terminów realizacji. Emisja ma być przeprowadzona 10 razy, by jej zasięg objął jak największą liczbę słuchaczy (czas emisji 20s).
2) informacja na portalach Podlasie24 oraz Łosice.info – 2 tygodnie na każdym z portali, przez ten czas na portalach internetowych serwisów informacyjnych opublikować należy informacje na temat inwentaryzacji wraz z terminem jej przeprowadzenia. Informacje należy publikować w formie pisemnych komunikatów.
3) informacje w tygodnikach regionalnych: Słowo Podlasia – 1 ogłoszenie (2 moduły), Kurier Podlaski – 1 ogłoszenie (2 moduły), Miesięcznik samorządowy – Gazeta Łosicka - 1 ogłoszenie (4 moduły).
Informacje w tygodnikach mają być zamieszczone w formie pisemnych komunikatów, informujących o planowanej inwentaryzacji wraz z terminem jej przeprowadzenia.
- opracowanie, wydruk i dystrybucja ulotek – 1000szt. w formacie A5.
- opracowanie, wydruk i dystrybucja plakatów informacyjnych 150 szt. w formacje A3.
Treść i szatę graficzną ulotek i plakatów należy uzgodnić z Departamentem Gospodarki Odpadami, Emisji i Pozwoleń Zintegrowanych, ul. Kłopotowskiego 5, 03-718 Warszawa przesyłając na adres – siw@mazovia.pl.
Wszystkie materiały informacyjno-promocyjne winny być opatrzone stosownymi logotypami wynikającymi z programu MIWOP MAZOWSZE.
Wytyczne do stosowania logotypów dostępne są na stronie internetowej www.powietrze.mazovia.pl
w zakładce – do pobrania.

V. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z Wytycznymi do przygotowania inwentaryzacji, które stanowią załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 26d31852-e5de-4c4b-b21f-c684b3da5346
Biuletyn 588413-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto i Gmina Łosice
Regon 30237405000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Łosice
Zamawiajacy kod pocztowy 08-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 833 573 542
Zamawiajacy fax 833 572 701
Zamawiajacy email burmistrz.losice.wls@gminypolskie.pl
Adres strony url www.bip.gminalosice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.gminalosice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.gminalosice.pl
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem np. poczty, kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasa i Gmin Łosice, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 6, 08-200 Łosice
Nazwa nadana zamowieniu Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła oraz przeprowadzenie audytów na terenie Miasta i Gminy Łosice
Numer referencyjny GP.271.8.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzeniu inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła na terenie Miasta i Gminy Łosice (liczba budynków podlegających inwentaryzacji, zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Łosice – ok. 2 900 budynków), metodą wywiadu bezpośredniego. Przedsięwzięcie ma mieć charakter monitoringowy, posłużyć jak forma zebrania informacji, których analiza pozwoli określić i ukierunkować działania w obszarze poprawy jakości powietrza na terenie gminy. Inwentaryzacja ma być przeprowadzona w oparciu o wykaz przekazany przez Zamawiającego (listę punktów adresowych) i ma objąć inwentaryzację w terenie gminy przez ankieterów, na podstawie wcześniej pozyskanych informacji. W celu sprawnego przeprowadzenia inwentaryzacji odpowiednio wcześnie mieszkańcy Miasta i Gminy Łosice mają być odpowiednio poinformowani o inwentaryzacji. Inwentaryzacja winna objąć działania jak: zebranie danych i utworzenie bazy danych, wynagrodzenie ekspertów, rekrutacja ankieterów, wynajem sali szkoleniowej i przeszkolenie ankieterów, wykonanie identyfikatorów ankieterów, wykonanie list i map z lokalizacja budynków, w których ankieterzy zbiorą informacje, wynagrodzenie ankieterów, opracowanie i wydruk ankiet, raport końcowy z wynikami inwentaryzacji. II. W ramach przedmiotu zamówienia należy przeprowadzić również audyt zapotrzebowania/zużycia energii elektrycznej budynków jednorodzinnych oraz wstępny audyt fotowoltaiczny budynków jednorodzinnych (jako dodatkowy element inwentaryzacji). Audyt energetyczny pozwoli zidentyfikować potencjał w zakresie możliwości zmniejszenia zużycia energii, przy zachowaniu parametrów użytkowych i funkcji obiektu. Audyt fotowoltaiczny ma na celu natomiast analizę, czy inwestycja w system fotowoltaiczny na danym obiekcie będzie wykonalna oraz opłacalna, jego przeprowadzenie dostarczy również informacji, jak duża powinna być instalacja by pokryć zapotrzebowanie na energię budynku. Fotowoltaika zaś ma na celu zmniejszenie korzystania z ogrzewania budynków paliwami, a zwiększenie poboru energii odnawialnej. Cały proces zmierza zatem do ograniczenia emisji szkodliwych substancji do powietrza. III. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać audyty budynków użyteczności publicznej - 2 szt. oraz badanie termowizyjnych budynków użyteczności publicznej – 8 szt., wskazanych przez Zamawiającego. IV. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeprowadzenie kampanii informacyjnej dotyczącej inwentaryzacji, w tym: 1) emisja 10 spotów w Katolickim Radiu Podlasie – działanie polegało będzie na emisji materiałów audio, na temat planowanej inwentaryzacji wraz z podaniem terminów realizacji. Emisja ma być przeprowadzona 10 razy, by jej zasięg objął jak największą liczbę słuchaczy (czas emisji 20s). 2) informacja na portalach Podlasie24 oraz Łosice.info – 2 tygodnie na każdym z portali, przez ten czas na portalach internetowych serwisów informacyjnych opublikować należy informacje na temat inwentaryzacji wraz z terminem jej przeprowadzenia. Informacje należy publikować w formie pisemnych komunikatów. 3) informacje w tygodnikach regionalnych: Słowo Podlasia – 1 ogłoszenie (2 moduły), Kurier Podlaski – 1 ogłoszenie (2 moduły), Miesięcznik samorządowy – Gazeta Łosicka - 1 ogłoszenie (4 moduły). Informacje w tygodnikach mają być zamieszczone w formie pisemnych komunikatów, informujących o planowanej inwentaryzacji wraz z terminem jej przeprowadzenia. - opracowanie, wydruk i dystrybucja ulotek – 1000szt. w formacie A5. - opracowanie, wydruk i dystrybucja plakatów informacyjnych 150 szt. w formacje A3. Treść i szatę graficzną ulotek i plakatów należy uzgodnić z Departamentem Gospodarki Odpadami, Emisji i Pozwoleń Zintegrowanych, ul. Kłopotowskiego 5, 03-718 Warszawa przesyłając na adres – siw@mazovia.pl. Wszystkie materiały informacyjno-promocyjne winny być opatrzone stosownymi logotypami wynikającymi z programu MIWOP MAZOWSZE. Wytyczne do stosowania logotypów dostępne są na stronie internetowej www.powietrze.mazovia.pl w zakładce – do pobrania. V. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z Wytycznymi do przygotowania inwentaryzacji, które stanowią załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48610000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 6.1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca zobowiązany jest złożyć do oferty aktualne na dzień składania ofert: Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 25a ust. 1 pkt 1 Ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2. 6.2. Ponieważ Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający nie żąda złożenia do oferty oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 25a ust. 1 pkt 1 Ustawy. 6.3. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1. 6.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 6.5. Zamawiający informuje, że stosowanie do art. 24 ust. 11 Ustawy, Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy – Załącznik Nr 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 6.5. składa każdy z Wykonawców. 18.8. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 26 ust. 6 Ustawy, Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie przedłużenia terminu realizacji o okres do 7 dni na podstawie zgodniej woli stron
IV 4 4 data 2020-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki ofera musi bć sporządzona w jęzku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 10.1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej. 10.2. Pożądane jest, aby wszystkie zapisane strony oferty były kolejno ponumerowane. 10.3. Ofertę należy złączyć w sposób uniemożliwiający wysunięcie którejkolwiek kartki. 10.4. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty z podaniem ceny ryczałtowej brutto – Załącznik nr 1. 2) Wypełnione i podpisane oświadczenia stanowiące Załącznik nr 2. 10.5. Stosownie do art. 36b ust. 1 Ustawy, zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców, w treści formularza oferty – Załącznik nr 1. 10.6. Ofertę należy złożyć w podwójnych kopertach: zewnętrznej i wewnętrznej. Kopertę zewnętrzną należy zaadresować i następująco oznaczyć: „Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła oraz przeprowadzenie audytów na terenie Miasta i Gminy Łosice” Poza oznaczeniami podanymi wyżej koperta wewnętrzna powinna posiadać nazwę i adres Wykonawcy, aby można było odesłać ofertę w przypadku stwierdzenia jej opóźnienia. 10.7. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. 10.8. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej. 10.9. Zmiany, wycofanie oferty. Wykonawca może wprowadzić zmiany do oferty przed upływem terminu składania ofert. Zmiany należy złożyć według takich samych zasad, jak składanie ofert z dopiskiem ZMIANA. Wykonawca może wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że pisemne powiadomienie wpłynie do zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 18.1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 18.2. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy. 18.3. Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 18.4. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 18.5. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 18.6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania. 18.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 18.8. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 26 ust. 6 Ustawy, Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).

Criterion

Kryteria najniższa cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)