Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z montażem dla Akademii Pomorskiej w Słupsku

Publication date 2020-09-23
End date 2020-10-06 00:00:00
Instytucja Akademia Pomorska
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584993-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli laboratoryjnych wraz z montażem dla Akademii Pomorskiej w Słupsku
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3 SIWZ, na który składają się następujące elementy:

PRACOWNIA 409, ul. Westerplatte 64, 76-200 Słupsk Akademia Pomorska w Słupsku
Stół roboczy 1200x800x900 mm- 2 szt.
Szafka pod drukarkę 400x450x450 mm- 1 szt.
Szafka na komputer 250x 550x200 mm- 1 szt.
Zabudowa meblowa- 1 kpl.
Szafki wiszące- 2 szt.
Stół roboczy 1500x600x760 mm- 2 szt.
Szafa biurowa o wymiarach 400x400x2000 mm z 4 półkami- 1 szt.
PRACOWNIA 412, ul. Westerplatte 64, 76-200 Słupsk Akademia Pomorska w Słupsku
Szafa biurowa o wymiarach 800x460x2000 mm z 4 półkami-1 szt.
Szafa ubraniowa o wymiarach 800x460x2000 mm- 1 szt.
Stół roboczy 1500x600x760 mm- 1 szt.
Dostawka do biurka 500x600x760 mm- 1 szt.
Zabudowa wisząca- 1 kpl.
Stół roboczy 1500x600x760 mm- 2 szt.
Zabudowa wisząca- 1 kpl.

Wykonawcy przed złożeniem oferty powinni dokonać oględzin pracowni (wizji lokalnej) we własnym zakresie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 88ab6c75-bb97-4baf-8985-44760f1f95fc
Biuletyn 584993-N-2020
Zamawiajacy nazwa Akademia Pomorska
Regon 14590000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Arciszewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 22a
Zamawiajacy miejscowosc Słupsk
Zamawiajacy kod pocztowy 76-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 59 840 53 27,
Zamawiajacy fax 59 840 53 80
Zamawiajacy email zampub@apsl.edu.pl,
Adres strony url www.apsl.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.apsl.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.apsl.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście, lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademia Pomorska w Słupsku, Kancelaria Ogólna p. 35, ul. Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z montażem dla Akademii Pomorskiej w Słupsku
Numer referencyjny ZP/15/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli laboratoryjnych wraz z montażem dla Akademii Pomorskiej w Słupsku 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3 SIWZ, na który składają się następujące elementy: PRACOWNIA 409, ul. Westerplatte 64, 76-200 Słupsk Akademia Pomorska w Słupsku Stół roboczy 1200x800x900 mm- 2 szt. Szafka pod drukarkę 400x450x450 mm- 1 szt. Szafka na komputer 250x 550x200 mm- 1 szt. Zabudowa meblowa- 1 kpl. Szafki wiszące- 2 szt. Stół roboczy 1500x600x760 mm- 2 szt. Szafa biurowa o wymiarach 400x400x2000 mm z 4 półkami- 1 szt. PRACOWNIA 412, ul. Westerplatte 64, 76-200 Słupsk Akademia Pomorska w Słupsku Szafa biurowa o wymiarach 800x460x2000 mm z 4 półkami-1 szt. Szafa ubraniowa o wymiarach 800x460x2000 mm- 1 szt. Stół roboczy 1500x600x760 mm- 1 szt. Dostawka do biurka 500x600x760 mm- 1 szt. Zabudowa wisząca- 1 kpl. Stół roboczy 1500x600x760 mm- 2 szt. Zabudowa wisząca- 1 kpl. Wykonawcy przed złożeniem oferty powinni dokonać oględzin pracowni (wizji lokalnej) we własnym zakresie.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w sytuacji: 1) terminu realizacji, na skutek wystąpienia jednej z następujących okoliczności: a) zaistnienia siły wyższej, b) wstrzymania dostawy (realizacji umowy) z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, o ile taki wpływ wystąpił w trybie i na zasadach wskazanym w art. 15 ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U z 2020, poz. 374, poz. 567, poz. 568, poz. 695, poz. 875, poz. 1086 i poz. 1106), w przypadku uchylenia lub zmiany ww. przepisów po dniu złożenia ofert stosuje się według wyboru stron zarówno przepisy nowe oraz dotychczasowe w brzmieniu na dzień składania ofert. c) terminu usunięcia wad i usterek z przyczyn wskazanych w lit. a-b; - o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu i zmiany w tym zakresie będą dokonane, z uwzględnieniem okresów niezbędnych do przesunięcia terminu wykonania umowy. Strony określają , że przez siłę wyższą w rozumieniu lit. „a” rozumieją okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawierania umowy, niezależne od woli stron, na których powstanie żadna ze stron nie miała wpływu i których powstaniu nie mogła zapobiec. Za siłę wyższą uważa się w szczególności: klęski żywiołowe, katastrofy, mobilizację, embargo dotyczącego dostaw i usług przedmiotu umowy, zamknięcie granic dla przepływu towarów i usług dotyczącego przedmiotu umowy. Wykonawca dotknięty działaniem siły wyższej jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego 2) zmiany ceny: a) na skutek zmiany po dniu złożenia oferty obowiązującego podatku od towarów i usług VAT, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny wykonania przedmiotu umowy w całości lub części, wg obowiązujących stawek podatku VAT, przy czym cena netto jest stała przez cały okres obowiązywania umowy, b) podatku akcyzowego, cła na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu złożenia oferty, a przed dniem wykonania przez Wykonawcę przedmiotu umowy w całości lub części, jeżeli wskutek zmian koszty Wykonawcy ulegną odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu; wynagrodzenie Wykonawcy zostanie matematycznie przeliczone przy uwzględnieniu zmian wskazanych w zdaniu pierwszym; 2. Zmiany dokonywane są poprzez złożenie wniosku o zmianę w formie pisemnej przez jedną ze Stron wraz z określeniem zmiany, podaniem uzasadnienia, terminu wykonania zmiany. 3. W żadnym wypadku postanowień ust. 1 nie należy interpretować jako udzielenie dowolnej ze stron roszczenia do żądania zmiany umowy, a jedynie możliwość dokonania zmiany umowy. 4. Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-10-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)