GuidZP400 |
aacdd4fa-b4ff-4063-82fa-075cef8446b6
|
Biuletyn |
587930-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie
|
Regon |
32098789500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-231
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 45 48 38,
|
Zamawiajacy fax |
261 45 23 98
|
Zamawiajacy email |
15wogszczecin.przetargi@wp.mil.pl,
|
Adres strony url |
www.15wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Wojskowa Jednostka Budżetowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.15wog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego - w kancelarii jawnej w budynku nr 18, pokoju nr 5, w terminie do dnia 02.10.2020 r. do godz. 10:00.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
15 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Narutowicza 10A, 70-231 Szczecin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa depozytorów, ręcznych wykrywaczy metali i lusterek inspekcyjnych oraz tabliczek na drzwi dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 15 WOG w Szczecinie
|
Numer referencyjny |
75-ZP-09-20-206
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia zakup i dostawa depozytorów, ręcznych wykrywaczy metali i lusterek inspekcyjnych oraz tabliczek na drzwi dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 15 WOG w Szczecinie. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 3, 3a, 3b do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” (osobny dla każdej części) oraz w załącznikach nr 2, 2a, 2b do SIWZ „Formularz cenowy” (osobny dla każdej części).
|
Cpv glowny przedmiot |
44421720-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 ustawy Pzp oraz pkt 6.2 specyfikacji, wykonawca przedstawia następujące dokumenty i oświadczenia: (na wezwanie Zamawiającego):
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia określonego w pkt 6.2 lit. a specyfikacji;
b) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (załącznik nr 9 do SIWZ),
c) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu ( załącznik nr 7 do SIWZ),
d) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (załącznik nr 8 do SIWZ)
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pozostałe dokumenty składające się na ofertę:
a) formularz oferty według załącznika nr 1
b) formularz cenowy, według załączników nr 2, 2a, 2b do SIWZ, służący do celów rozliczeń finansowych i stanowiący załącznik do umowy.
c) pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie do podpisania oferty nie wynika z innych załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,
d) w przypadku korzystania przez wykonawcę z zasobów innych podmiotów – dowody w celu wykazania, że wykonawca rzeczywiście będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w tym w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument potwierdzający oddanie do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium dla części 1 postępowania w wysokości: 2 700,00 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2020 poz. 299).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek zamawiającego prowadzony przez: NBP O/Szczecin o numerze rachunku:
94 1010 1599 0024 2413 9120 2000 - z dopiskiem „wadium w postępowaniu 75-ZP-09-20-206 dla części 1”.
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego.
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu przez inny podmiot, nie składający ofertę, należy w tytule przelewu poza nr referencyjnym postępowania, wskazać nazwę podmiotu, na rzecz którego wadium jest wnoszone.
Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 9.2 lit. od b do e , powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,
d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”.
Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt 9.6.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na zasadzie art. 144 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
1. zmiana terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach:
a) wystąpienie „siły wyższej”, przy czym termin ten oznacza wydarzenia zewnętrzne, nieprzewidywalne, nieoczekiwane i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, przy czym strona może się powołać na zaistnienie siły wyższej tylko wtedy, gdy poinformuje o jej wystąpieniu w formie pisemnej drugą stronę w ciągu 3 dni od dnia jej zaistnienia;
b) wystąpienie w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania realizacji umowy do zmian przepisów;
2. zmiana wysokości wynagrodzenia w następujących przypadkach:
a) w razie zaistnienia niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy okoliczności, polegającej na nieotrzymaniu przez Zamawiającego środków finansowych na realizację przedmiotu umowy w części, mimo że były one przydzielone i zaplanowane w ramach planu finansowego Zamawiającego na rok 2020, powodującej brak możliwości spełnienia zobowiązań Zamawiającego wynikających z niniejszej umowy w części,
b) urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, która będzie miała wpływ na zmianę ceny jednostkowej brutto zamówienia.
c) zaniechania dostaw przez Zamawiającego, proporcjonalnie do wartości dostaw zaniechanych.
|
IV 4 4 data |
2020-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa depozytorów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44421720-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia zakup i dostawa depozytorów dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 15 WOG w Szczecinie. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 2 do SIWZ „Formularz cenowy”.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa ręcznych wykrywaczy metali i lusterek inspekcyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35124000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia zakup i dostawa ręcznych wykrywaczy metali i lusterek inspekcyjnych dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 15 WOG w Szczecinie. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3a do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 2a do SIWZ „Formularz cenowy”.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa tabliczek na drzwi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30195300-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia zakup i dostawa tabliczek na drzwi dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 15 WOG w Szczecinie. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3b do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 2b do SIWZ „Formularz cenowy”.
|
| |