Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz faksów dla potrzeb Sadu Rejonowego dla Warszawy - Śródmieścia w Warszawie.

Publication date 2020-09-24
End date 2020-10-02 00:00:00
Instytucja Sąd Rejonowy dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588974-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz faksów dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e1458e9e-069b-4b2f-97d0-0e76d01687b2
Biuletyn 588974-N-2020
Zamawiajacy nazwa Sąd Rejonowy dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie
Regon 16421829000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Marszałkowska
Zamawiajacy adres numer domu 82
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-517
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 553 91 12
Zamawiajacy fax 22 553 99 97
Zamawiajacy email gospodarczy@warszawa-srodmiescie.sr.gov.pl
Adres strony url https://bip.warszawa.so.gov.pl/artykuly/1036/zamowienia-publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sad powszechny
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.warszawa.so.gov.pl/artykuly/1036/zamowienia-publiczne
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sąd Rejonowy dla Warszawy Śródmieścia, ul. Marszałkowska 82, 00-517 Warszawa, pok. 141
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz faksów dla potrzeb Sadu Rejonowego dla Warszawy - Śródmieścia w Warszawie.
Numer referencyjny ZP/SR/3/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz faksów dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30192113-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej trzy dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów, których zrealizowana wartość (każdej z umów dostawy z osobna – także tych obecnie realizowanych) na dzień składania ofert jest nie mniejsza niż 200.000,00 złotych brutto, oraz wykaże, iż usługi te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W zakresie określonym w art. 24 ust. 5 uPzp (tzw. fakultatywnych podstaw wykluczenia), Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, przedstawi dokumenty określone w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późn.zm.), tj.: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp – dokument w postaci elektronicznej, złożony na platformie SmartPzp i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Zamawiający, zgodnie z art. 26 ust. 6 uPzp, w celu potwierdzenia podstaw do wykluczenia w powyższym zakresie, samodzielnie pobierze dokumenty dotyczące Wykonawcy i/lub Podwykonawców znajdujące się w bezpłatnych i ogólnodostępnych bazach danych;
Zakresie warunkow udzialu 1. wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie dostaw materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów, których zrealizowana wartość (każdej z umów dostawy z osobna – także tych obecnie realizowanych) na dzień składania ofert jest nie mniejsza niż 200.000,00 złotych brutto, na wzorze stanowiącym Załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ, wraz z dowodami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie – dokumenty będące dowodami mogą być elektroniczną kopią dokumentów opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z § 1 ust. 3 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 17 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1991) i zgodnie z § 1 pkt 1 lit b) Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2018 r., poz. 1993). Składany wykaz dostaw musi być dokumentem sporządzonym w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym oraz złożony na platformie SmartPzp. Zamawiający dopuszcza złożenie wykazu dostaw w formie papierowej podpisanego własnoręcznie przez Wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 uPzp (spółki cywilne, konsorcja) – pełnomocnictwo wyznaczające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (jeżeli Wykonawca jest w takiej sytuacji); w pozostałych przypadkach – jeżeli pełnomocnictwo jest stosowane. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone poprzez platformę SmartPzp.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w kwocie 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych i 00/100). Zgodnie z postanowieniami rozdziału V SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W warunkach określonych w art. 144 ust. 1 uPzp Strony dopuszczają możliwość zmian w umowie po stronie Wykonawcy wyłącznie jedynie w przypadku gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. Wprowadzenie powyższej zmiany wymaga podpisania aneksu za zgodą obydwu Stron.
IV 4 4 data 2020-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Rodzaj materiałów eksploatacyjnych
Znaczenie 35,00
  
Kryteria Czas dostawy
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)