GuidZP400 |
e1458e9e-069b-4b2f-97d0-0e76d01687b2
|
Biuletyn |
588974-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Sąd Rejonowy dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie
|
Regon |
16421829000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Marszałkowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
82
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-517
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 553 91 12
|
Zamawiajacy fax |
22 553 99 97
|
Zamawiajacy email |
gospodarczy@warszawa-srodmiescie.sr.gov.pl
|
Adres strony url |
https://bip.warszawa.so.gov.pl/artykuly/1036/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Sad powszechny
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.warszawa.so.gov.pl/artykuly/1036/zamowienia-publiczne
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sąd Rejonowy dla Warszawy Śródmieścia, ul. Marszałkowska 82, 00-517 Warszawa, pok. 141
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz faksów dla potrzeb Sadu Rejonowego dla Warszawy - Śródmieścia w Warszawie.
|
Numer referencyjny |
ZP/SR/3/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz faksów dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30192113-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże,
że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej trzy dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów, których zrealizowana wartość (każdej z umów dostawy z osobna – także tych obecnie realizowanych) na dzień składania ofert jest nie mniejsza niż 200.000,00 złotych brutto, oraz wykaże, iż usługi te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W zakresie określonym w art. 24 ust. 5 uPzp (tzw. fakultatywnych podstaw wykluczenia), Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, przedstawi dokumenty określone w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późn.zm.), tj.:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp – dokument w postaci elektronicznej, złożony na platformie SmartPzp i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Zamawiający, zgodnie z art. 26 ust. 6 uPzp, w celu potwierdzenia podstaw do wykluczenia w powyższym zakresie, samodzielnie pobierze dokumenty dotyczące Wykonawcy i/lub Podwykonawców znajdujące się w bezpłatnych i ogólnodostępnych bazach danych;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie dostaw materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów, których zrealizowana wartość (każdej z umów dostawy z osobna – także tych obecnie realizowanych) na dzień składania ofert jest nie mniejsza niż 200.000,00 złotych brutto, na wzorze stanowiącym Załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ, wraz z dowodami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie – dokumenty będące dowodami mogą być elektroniczną kopią dokumentów opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z § 1 ust. 3 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 17 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1991) i zgodnie z § 1 pkt 1 lit b) Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2018 r., poz. 1993).
Składany wykaz dostaw musi być dokumentem sporządzonym w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym oraz złożony na platformie SmartPzp. Zamawiający dopuszcza złożenie wykazu dostaw w formie papierowej podpisanego własnoręcznie przez Wykonawcę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 uPzp (spółki cywilne, konsorcja) – pełnomocnictwo wyznaczające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (jeżeli Wykonawca jest w takiej sytuacji); w pozostałych przypadkach – jeżeli pełnomocnictwo jest stosowane. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone poprzez platformę SmartPzp.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w kwocie 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych i 00/100). Zgodnie z postanowieniami rozdziału V SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W warunkach określonych w art. 144 ust. 1 uPzp Strony dopuszczają możliwość zmian w umowie po stronie Wykonawcy wyłącznie jedynie w przypadku gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. Wprowadzenie powyższej zmiany wymaga podpisania aneksu za zgodą obydwu Stron.
|
IV 4 4 data |
2020-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|