„Dostawa 35 kompletów ubrań specjalnych strażaka Państwowej Straży Pożarnej dla KP PSP w Puławach”

Publication date 2020-09-24
End date 2020-10-02 00:00:00
Instytucja Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Puławach
Miejscowość Puławy
Województwo lubelskie
Branża
  • Specjalna odzież robocza

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588967-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 181300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest - „Dostawa 35 kompletów ubrań specjalnych strażaka Państwowej Straży Pożarnej dla KP PSP w Puławach”., wg wzoru i wymagań określonych
w Zarządzeniu nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 05.02.2007 r.
w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań ,cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej ,zwanego dalej Zarządzeniem nr 9 (Dz.Urz.KG PSP z 2018 poz.18.) oraz z wzorem zatwierdzonym przez Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z 9 kwietnia 2019 r.
Komplet ubrania specjalnego składa się:
W skład 1 kompletu ubrań wchodzi:
a) ubranie specjalne zgodne z normą PN-EN 469 "Odzież ochronna dla strażaków. Wymagania użytkowe dotyczące odzieży ochronnej przeznaczonej do akcji przeciwpożarowych” składające się
z kurtki i spodni;
b) kurtka lekka ubrania specjalnego zgodna z normą PN-EN 15614 "Odzież ochronna dla strażaków. Metody badań laboratoryjnych oraz wymagania dla odzieży ochronnej używanej przy pożarach
w przestrzeni otwartej".
Szczegółowy opis ubrania specjalnego i kurtki lekkiej ubrania specjalnego znajduje się w niniejszej SIWZ w załączniku nr 3 „Opis przedmiotu zamówienia”
Wykonawca winien udzielić gwarancji jakości i rękojmi - minimum 24 miesiące. Rozmiary zostaną podane po podpisaniu umowy.
Oferty z określeniem gwarancji poniżej 24 miesięcy zostaną odrzucone jako sprzeczne z SIWZ.
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia badania w CNBOP lub innej jednostce notyfikowanej losowo wybranej próbki wyrobu z dostawy, celem potwierdzenia parametrów technicznych i jakościowych zamawianego wyrobu, deklarowanych przez producenta. W przypadku niezgodności z wymaganiami Zamawiający może odstąpić od umowy i obciążyć Wykonawcę kosztami badań.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
4. Zamawiający dopuszcza komunikację z wykonawcami w sposób określony w punkcie VIII SIWZ,
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67, ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
8. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcy jest zobowiązany do określenia w złożonej ofercie informacji jaki zakres przedmiotu zamówienia będzie realizowany przez podwykonawców. Informacja składana jest tylko w wypadku korzystania
z podwykonawców. W przypadku braku tej informacji zamawiający uzna, że wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia bez korzysta¬nia z podwykonawców.
9. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie na konkretny wyrób (nazwanie, określenie marki, znaku towarowego lub innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech).
10. W okresie gwarancji wszelkie naprawy gwarancyjne będą wykonywane przez Wykonawcę bezpłatnie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3612d5e9-e8a0-4093-8325-1a4d17396ba4
Biuletyn 588967-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Puławach
Regon 43102937500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lubelska
Zamawiajacy adres numer domu 51
Zamawiajacy miejscowosc Puławy
Zamawiajacy kod pocztowy 24-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 818 886 595
Zamawiajacy fax 818 886 596
Zamawiajacy email sekretariat@straz.pulawy.pl
Adres strony url https://kppsppulawy.bip.gov.pl/, www.straz.pulawy.pl
Adres strony internetowej narzedzia https://kppsppulawy.bip.gov.pl/, www.straz.pulawy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia https://kppsppulawy.bip.gov.pl/,www.straz.pulawy.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://kppsppulawy.bip.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Puławach, ul. Lubelska 51, 24-100 Puławy
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa 35 kompletów ubrań specjalnych strażaka Państwowej Straży Pożarnej dla KP PSP w Puławach”
Numer referencyjny PL.2370.13.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest - „Dostawa 35 kompletów ubrań specjalnych strażaka Państwowej Straży Pożarnej dla KP PSP w Puławach”., wg wzoru i wymagań określonych w Zarządzeniu nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 05.02.2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań ,cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej ,zwanego dalej Zarządzeniem nr 9 (Dz.Urz.KG PSP z 2018 poz.18.) oraz z wzorem zatwierdzonym przez Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z 9 kwietnia 2019 r. Komplet ubrania specjalnego składa się: W skład 1 kompletu ubrań wchodzi: a) ubranie specjalne zgodne z normą PN-EN 469 "Odzież ochronna dla strażaków. Wymagania użytkowe dotyczące odzieży ochronnej przeznaczonej do akcji przeciwpożarowych” składające się z kurtki i spodni; b) kurtka lekka ubrania specjalnego zgodna z normą PN-EN 15614 "Odzież ochronna dla strażaków. Metody badań laboratoryjnych oraz wymagania dla odzieży ochronnej używanej przy pożarach w przestrzeni otwartej". Szczegółowy opis ubrania specjalnego i kurtki lekkiej ubrania specjalnego znajduje się w niniejszej SIWZ w załączniku nr 3 „Opis przedmiotu zamówienia” Wykonawca winien udzielić gwarancji jakości i rękojmi - minimum 24 miesiące. Rozmiary zostaną podane po podpisaniu umowy. Oferty z określeniem gwarancji poniżej 24 miesięcy zostaną odrzucone jako sprzeczne z SIWZ. 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia badania w CNBOP lub innej jednostce notyfikowanej losowo wybranej próbki wyrobu z dostawy, celem potwierdzenia parametrów technicznych i jakościowych zamawianego wyrobu, deklarowanych przez producenta. W przypadku niezgodności z wymaganiami Zamawiający może odstąpić od umowy i obciążyć Wykonawcę kosztami badań. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 4. Zamawiający dopuszcza komunikację z wykonawcami w sposób określony w punkcie VIII SIWZ, 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67, ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 8. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcy jest zobowiązany do określenia w złożonej ofercie informacji jaki zakres przedmiotu zamówienia będzie realizowany przez podwykonawców. Informacja składana jest tylko w wypadku korzystania z podwykonawców. W przypadku braku tej informacji zamawiający uzna, że wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia bez korzysta¬nia z podwykonawców. 9. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie na konkretny wyrób (nazwanie, określenie marki, znaku towarowego lub innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech). 10. W okresie gwarancji wszelkie naprawy gwarancyjne będą wykonywane przez Wykonawcę bezpłatnie.
Cpv glowny przedmiot 18130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-10T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt ustawy PZP, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. c) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2. Wykonawcy występujący wspólnie: 1) zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) składają wspólną ofertę.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów: 1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 SIWZ. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1. Oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z postępowania, które należy wypełnić z uwzględnieniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 SIWZ (należy złożyć jeden wypełniony formularz zawarty w Załączniku nr 2 na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania); 2.2. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; 2.3. Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, przy czym w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji. Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej lub o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz dokumentami lub informacjami, potwierdzającymi, że powiązania z innym Wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, Wykonawca składa w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP. Oświadczenie to należy złożyć z uwzględnieniem wzoru zawartego w Załączniku nr 5 SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Formularz oferty - wzór formularz stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a) konieczność przedłużenia terminu umownego zakończenia przedmiotu zamówienia z uwagi na: -uwarunkowania społeczne np. protesty, strajki itp.; -korzystanie przez osoby uprawnione ze środków prawnych przewidzianych przez obowiązujące przepisy prawne (w szczególności: odwołania do KIO, powództwa sądowe); -wystąpienie siły wyższej. Przez siłę wyższa rozumie się zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć i których nie mogły przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych o okres opóźniający lub wstrzymujący realizację zamówienia; b) zmianę wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 4 ust. 1 i 2 umowy w przypadku zmiany: -ustawowej stawki podatku VAT; -wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2177 ze zm.) ; -zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. c) wystąpienie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; d) zaistnienie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w art. 15r ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID – 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 374 ze zm.), mających wpływ na należyte wykonanie umowy i na zasadach określonych w ww. ustawie.
IV 4 4 data 2020-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Parametry techniczne
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)