Dostawa narzędzi i elektronarzędzi oraz materiałów pomocniczych do Regionalnego Magazynu Kryzysowego w Olsztynie

Publication date 2020-09-25
End date 2020-10-06 00:00:00
Instytucja Gmina Olsztyn
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588913-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 445100008, 440000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi i elektronarzędzi oraz materiałów pomocniczych do Regionalnego Magazynu Kryzysowego przy ul. Augustowskiej 44 w Olsztynie w ramach projektu „Bezpieczny MOF”.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
1) Część 1 - Narzędzia i materiały pomocnicze,
2) Część 2 – Elektronarzędzia.
3. Szczegółowy zakres dostawy objętej przedmiotem zamówienia w każdej części zamówie-nia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym załączniki nr 2a i 2b do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 83e41717-f75b-4497-9710-dde5a4c31ffc
Biuletyn 588913-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Olsztyn
Regon 51074236200000
Zamawiajacy adres ulica pl. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-101
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 5273111 wew. , 325
Zamawiajacy fax 895 349 375
Zamawiajacy email przetargi@olsztyn.eu
Adres strony url http://bip.olsztyn.eu/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Bezpieczny MOF, ujętego w formule Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych, zidentyfikowanego do wdrożenia w trybie pozakonkursowym w ramach osi priorytetowej 5. Środowisko przyrodnicze i racjonalne wykorzystanie zasobów, działania 5.4. Zapobieganie i zarządzanie ryzykiem, poddziałania 5.4.2. Bezpieczny MOF Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.olsztyn.eu/bip/folder/3191/dostawy/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.olsztyn.eu/bip/folder/3191/dostawy/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Nieprzejrzystą kopertę (opakowanie) zawierającą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju 402 na adres jn.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyna, Pl. Jana Pawła II 1, 10 – 101 Olsztyn pok. 402.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa narzędzi i elektronarzędzi oraz materiałów pomocniczych do Regionalnego Magazynu Kryzysowego w Olsztynie
Numer referencyjny ZP.271.1.31.2020.a
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi i elektronarzędzi oraz materiałów pomocniczych do Regionalnego Magazynu Kryzysowego przy ul. Augustowskiej 44 w Olsztynie w ramach projektu „Bezpieczny MOF”. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 1) Część 1 - Narzędzia i materiały pomocnicze, 2) Część 2 – Elektronarzędzia. 3. Szczegółowy zakres dostawy objętej przedmiotem zamówienia w każdej części zamówie-nia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym załączniki nr 2a i 2b do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 44510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow Zamawiający wyznacza wymagany termin wykonania zamówienia: 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1.Do Oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wypełniony Formularz Cenowy – wg wzoru stanowiącego załączniki nr 3a i 3b do SIWZ. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia o którym mowa w ust. 2 rozdziału VI SIWZ dotyczącego każdego z wykonawców występujących wspólnie. 3.Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4.W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych powyżej do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określa § 8 wzoru umowy stanowiący załącznik do SIWZ
IV 4 4 data 2020-10-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną , z uwzględnieniem wymogów dotyczących formy. 2.Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy: odwołanie i skarga. 3.Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności: 1)określenia warunków udziału w postępowaniu; 2)wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia; 3)odrzucenie oferty odwołującego; 4)opisu przedmiotu zamówienia; 5)wyboru najkorzystniejszej oferty. 4.Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. 5.Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzonej odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w terminie określonym w art. 182 ustawy wraz z dowodem uiszczenia wpisu. 6.Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. 7.Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy. 8.Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. 9.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu „oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia” (załącznik nr 1), części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy/podwykonawcom z podaniem procentowego udziału lub wartości część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom oraz nazwę firmy podwykonawcy/podwykonawców, o ile już są znani. 10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO, Zamawiający informuje o sposobie i celu, w jakim przetwarzane będą dane osobowe, a także o przysługujących prawach, wynikających z regulacji o ochronie danych osobowych zostały opisane w rozdziale XXIII SIWZ. 11. Zamawiający informuje, iż wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w PLN. 12. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 6.10.2020 r. o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego w pok. 402 (sala konferencyjna)

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Narzędzia i artykuły pomocnicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę narzędzi i artykułów pomocniczych do Regionalnego Magazynu Kryzysowego przy ul. Augustowskiej 44 w Olsztynie w ramach projektu „Bezpieczny MOF”. Szczegółowy zakres i ilość artykułów określono w załączniku nr 2a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Elektronarzędzia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę elektronarzędzi do Regionalnego Magazynu Kryzysowego przy ul. Augustowskiej 44 w Olsztynie w ramach projektu „Bezpieczny MOF”. Szczegółowy zakres i ilość artykułów określono w załączniku nr 2b do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)