Usługa zapewnienia zespołu specjalistów IT – na 24 miesiące: 1) zapewnienie zespołu dwóch specjalistów IT – część I zamówienia, 2) zapewnienie doradztwa dla pracowników WI w zakresie architektury rozwiązań chmurowych, ze szczególnym uwzględnieniem posiadanych przez Zamawiającego usług – część II zamówienia, 3) wsparcie dla administratorów IT - część III zamówienia

Publication date 2020-09-25
End date 2020-10-13 00:00:00
Instytucja Główny Urząd Miar
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589554-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zapewnienia zespołu specjalistów IT – na 24 miesiące zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia:
1) zapewnienie zespołu dwóch specjalistów IT- część I zamówienia - świadczenie usług wsparcia technicznego w siedzibie Głównego Urzędu Miar, od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy Urzędu (8:00 - 16:00), przez okres 24 miesięcy;
2) zapewnienie wsparcia dla pracowników WI – część II zamówienia:
a) w zakresie administrowania środowiskiem chmurowym Microsoft SharePoint oraz tworzenia witryn w środowisku chmurowym Microsoft SharePoint w ilości 104 dni roboczych w okresie 24 miesięcy, świadczenie usługi 1 dzień w tygodniu w siedzibie Głównego Urzędu Miar przy ul. Elektoralnej 2, 00-139 Warszawa w godzinach pracy Urzędu (8:00 ÷ 16:00),
b) administrowania bazami danych Ms SQL i Sybase ze szczególnym uwzględnieniem posiadanych przez Zamawiającego usług w ilości 480 godzin w okresie 24 miesięcy, świadczenie usługi zdalnie, a w przypadku konieczności dostępu do fizycznego urządzenia - w siedzibie Głównego Urzędu Miar przy ul. Elektoralnej 2, 00-139 Warszawa;
3) wsparcie dla administratorów IT - część III zamówienia - świadczenie usług wsparcia technicznego w ilości 1440 godzin w okresie do wyczerpania limitu 1440 godzin, nie dłużej niż 24 miesiące, Zamawiający przewiduje zdalne świadczenie usługi, a w przypadku konieczności dostępu do fizycznego urządzenia - w siedzibie Głównego Urzędu Miar przy ul. Elektoralnej 2, 00-139 Warszawa.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b5c60af6-0226-4f94-986e-9b13aa046c17
Biuletyn 589554-N-2020
Zamawiajacy nazwa Główny Urząd Miar
Regon 01041542000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Elektoralna
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 581 90 04
Zamawiajacy fax 22 581 93 90
Zamawiajacy email dgu@gum.gov.pl, bdg@gum.gov.pl
Adres strony url www.gum.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zamowienia.gum.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zamowienia.gum.gov.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://zamowienia.gum.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu Usługa zapewnienia zespołu specjalistów IT – na 24 miesiące: 1) zapewnienie zespołu dwóch specjalistów IT – część I zamówienia, 2) zapewnienie doradztwa dla pracowników WI w zakresie architektury rozwiązań chmurowych, ze szczególnym uwzględnieniem posiadanych przez Zamawiającego usług – część II zamówienia, 3) wsparcie dla administratorów IT - część III zamówienia
Numer referencyjny BDG-WZP.261.37.2020
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zapewnienia zespołu specjalistów IT – na 24 miesiące zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia: 1) zapewnienie zespołu dwóch specjalistów IT- część I zamówienia - świadczenie usług wsparcia technicznego w siedzibie Głównego Urzędu Miar, od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy Urzędu (8:00 - 16:00), przez okres 24 miesięcy; 2) zapewnienie wsparcia dla pracowników WI – część II zamówienia: a) w zakresie administrowania środowiskiem chmurowym Microsoft SharePoint oraz tworzenia witryn w środowisku chmurowym Microsoft SharePoint w ilości 104 dni roboczych w okresie 24 miesięcy, świadczenie usługi 1 dzień w tygodniu w siedzibie Głównego Urzędu Miar przy ul. Elektoralnej 2, 00-139 Warszawa w godzinach pracy Urzędu (8:00 ÷ 16:00), b) administrowania bazami danych Ms SQL i Sybase ze szczególnym uwzględnieniem posiadanych przez Zamawiającego usług w ilości 480 godzin w okresie 24 miesięcy, świadczenie usługi zdalnie, a w przypadku konieczności dostępu do fizycznego urządzenia - w siedzibie Głównego Urzędu Miar przy ul. Elektoralnej 2, 00-139 Warszawa; 3) wsparcie dla administratorów IT - część III zamówienia - świadczenie usług wsparcia technicznego w ilości 1440 godzin w okresie do wyczerpania limitu 1440 godzin, nie dłużej niż 24 miesiące, Zamawiający przewiduje zdalne świadczenie usługi, a w przypadku konieczności dostępu do fizycznego urządzenia - w siedzibie Głównego Urzędu Miar przy ul. Elektoralnej 2, 00-139 Warszawa.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: I. Część I: Wykonawca realizując zamówienie musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. minimum dwiema osobami, z których każda w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zdobyła minimum roczne doświadczenie w świadczeniu usług związanych z przygotowaniem i instalacją w miejscu wskazanym przez użytkownika stacji roboczych z systemem operacyjnym, instalowaniem i konfigurowaniem oprogramowania na stacjach roboczych użytkowników oraz zdobyła doświadczenie przy pomocy użytkownikom w ich codziennej pracy. Zamawiający oczekuje, aby czynności określone w ramach wymaganego minimalnego doświadczenia osób dla części I zamówienia zostały zrealizowane na rzecz podmiotu, którego wsparcie w obsłudze dotyczyło minimum 300 stanowisk pracy. II. Część II: Wykonawca realizując zamówienie musi dysponować minimum dwiema osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. : 1) co najmniej jednym Ekspertem IT ds. administrowania środowiskiem chmurowym Microsoft SharePoint oraz tworzenia witryn w środowisku chmurowym Microsoft SharePoint, który w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykaże się: a) minimum dwu letnim doświadczeniem w administracji środowiskiem chmurowym Microsoft Office 365 oraz Microsoft Azure; b) wykonaniem minimum 5-ciu aplikacji sieci Web lub zbiorów witryn z wykorzystaniem Sharepoint Online. Ekspert IT ds. administrowania środowiskiem chmurowym Microsoft SharePoint oraz tworzenia witryn w środowisku chmurowym Microsoft SharePoint będzie świadczył usługę w siedzibie Zamawiającego przy ul. Elektoralna 2, 00-139 Warszawa, 1 dzień roboczy w tygodniu w godzinach pracy Urzędu 8-16; 2) co najmniej jednym Ekspertem IT ds. administrowania bazami danych Ms SQL, Sybase, który w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykaże się: a) minimum dwuletnim doświadczeniem w administrowaniu bazą danych Ms SQL; b) minimum dwuletnim doświadczeniem w administrowaniu bazą danych Sybase; Ekspert IT ds. baz danych Ms SQL, Sybase będzie świadczył pracę zdalnie a w przypadku konieczności dostępu do fizycznego urządzenia - w siedzibie Zamawiającego przy ul. Elektoralna 2, 00-139 Warszawa. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji przez osoby Eksperta IT ds. administracji środowiskiem chmurowym Microsoft SharePoint SharePoint oraz tworzenia witryn w środowisku chmurowym Microsoft SharePoint i Eksperta IT ds. administrowania bazami danych Ms SQL, Sybase Bazy danych oraz środowisko, o których mowa w lit. a) i b) są bazami danych i środowiskiem wykorzystywanym przez Zamawiającego. III. Część III: Wykonawca realizując zamówienie musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. : 1) minimum jednym Ekspertem IT ds. administrowania i zarządzania urządzeniami PaloAlto z uwzględnieniem PaloAlto Panorama na platformie sprzętowej, który w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykaże się: a) minimum rocznym doświadczeniem w administrowaniu i zarządzaniem urządzeniami PaloAlto z uwzględnieniem PaloAlto Panorama na platformie sprzętowej; 2) minimum jednym Ekspertem IT ds. wsparcia administratorów IT, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykaże się: a) minimum rocznym doświadczeniem w wymaganym zakresie: wykonywania backupu, usuwanie awarii w infrastrukturze i środowisku domenowym, administrowanie środowiskiem wirtualnym oraz klastrem pracy awaryjnej maszyn wirtualnych w zakresie systemów operacyjnych oraz sprzętu , administrowanie urządzeniami sieciowymi, aktualizacja systemów operacyjnych. Zamawiający oczekuje, aby czynności określone w ramach wymaganego minimalnego doświadczenia osób dla części III zamówienia zostały zrealizowane na rzecz podmiotu, którego wsparcie w obsłudze dotyczyło minimum 30 fizycznych lub wirtualnych maszyn serwerowych. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez osoby wskazane dla Części III zamówienia – oznacza to, że jedna osoba może pełnić dwie funkcje: Eksperta IT ds. administrowania i zarządzania urządzeniami PaloAlto i Eksperta IT ds. wsparcia administratorów IT. Środowisko PaloAlto Panorama jest środowiskiem wykorzystywanym przez Zamawiającego.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Dla części I, II i III zamówienia Zamawiający, działając na podstawie art. 26 ust. 2f ustawy Pzp żąda wskazania w formularzu ofertowym wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Dla części III Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym wykazu osób w zakresie Eksperta ds. administrowania i zarządzania urządzeniami PaloAlto z uwzględnieniem PaloAlto Panorama na platformie sprzętowej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawca, powinien złożyć odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, albo wskaże dostępność aktualnego dokumentu pod określonym adresem internetowym i bezpłatną bazę danych w celu samodzielnego pobrania danych z tych baz przez Zamawiającego. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2, składa: 1) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednie oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 2 w formie elektronicznej, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Wskazanie przez Wykonawcę aktualności oświadczeń lub dokumentów oznacza, że zawierają one dane aktualne na dzień ich wskazania (złożenia). Wykonawca w formularzu ofertowym w pkt 4) ust 2 powinien złożyć odpowiednie oświadczenia podając numer z ewidencji lub rejestru prowadzonej działalności gospodarczej oraz adres internetowy strony, z której można pobrać zaświadczenie. 6. Oświadczenia lub dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. W przypadku, o którym mowa w ust. 5, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski oświadczeń lub dokumentów wskazanych przez Wykonawcę i pobranych przez Zamawiającego. 8. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą, za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 9. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 – 7, należy złożyć elektronicznie pod rygorem nieważności.
Zakresie warunkow udzialu 1. Dla części III zamówienia Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, zobowiązany jest złożyć w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Dla części III Wykonawca jest zobowiązany jest złożyć Wykaz osób w zakresie Eksperta IT ds. wsparcia administratorów IT
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na Portalu https://zamowienia.gum.gov.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Formularz oświadczenia dotyczącego przynależności do grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, który nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może wraz z ofertą złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie (Załącznik Nr 3 do SIWZ). W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia oświadczenia składanego wraz z ofertą, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie w terminie wskazanym w zdaniu drugim. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wymagane jest złożenie pełnomocnictwa określającego jego zakres, podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku, gdy ofertę będzie składać kilka osób fizycznych prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty odpowiednie pełnomocnictwo udzielone przez pozostałych wspólników lub umowę spółki cywilnej, gdy z jej treści wynika uprawnienie do reprezentacji spółki cywilnej przez osoby podpisane na dokumentach złożonych w postępowaniu. 4. Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu lub spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 – 3, należy złożyć elektronicznie pod rygorem nieważności i opatrzone kwalifikowalnym podpisem elektronicznym
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst § 10. Zmiany Umowy 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany Umowy nie stanowi zmiana nazw/określeń Stron, siedziby Stron, numerów kont bankowych Stron, jak również osób wskazanych w § 8 ust. 1 odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją przedmiotu Umowy ze strony Wykonawcy oraz przedstawicieli Zamawiającego. 3. Zmiana którejkolwiek z osób wskazanych przez Wykonawcę w „Wykazie osób, świadczących wsparcie”, stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy, zostanie dokonana przez Strony z zastrzeżeniem, że osoba zastępująca musi spełniać wymagania określone w warunku udziału w postępowaniu oraz w ramach kryteriów oceny ofert otrzymałaby taką samą lub większą liczbę punktów jak osoba zastępowana (pierwotnie oceniana). W przypadku zmiany osoby Wykonawca jest zobowiązany przedstawić nowy wykaz osób. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty; 2) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji, gdy zmiana ta ingeruje w treść oferty lub jest istotna, lub o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy; 3) niezbędna jest zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu; 4) w zakresie zasad płatności wynagrodzenia Wykonawcy w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy; 5) w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu Umowy w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2020 r., poz. 106 ze zm.) które wejdą w życie po dniu zawarcia Umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku po wykonaniu, którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. 6) W przypadku zmiany: a. stawki podatku od towarów i usług, b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r., 2177 ze zm.), c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, d. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1342) - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę i Wykonawca udowodni ten fakt Zamawiającemu. 7) W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt 5 i 6 Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Wniosku wykazującego w jaki sposób zmiany opisane w tych punktach wpływają na wartość wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 8) W przypadku Wykonawcy, który w trakcie obowiązywania umowy utraci prawo do zwolnienia sprzedaży usług z podatku VAT, z którego korzystał na podstawie art. 113 Ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2020 r. poz. 106 ze zm.) Zamawiający nie przewiduje zmiany cen. W takim przypadku ceny netto staną się cenami brutto zawierającym wartość podatku VAT. §10a Zmiana Umowy w związku z COVID-19 1. Strony Umowy niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem skutków COVID-19 na należyte wykonanie tej Umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. Strony Umowy potwierdzają ten wpływ dołączając do informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym, oświadczenia lub dokumenty, które mogą dotyczyć w szczególności: 1) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji Umowy; 2) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na Wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych; 3) poleceń wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2020 r. poz. 568); 4) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych; 2. Każda ze stron Umowy może żądać przedstawienia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej Umowy w celu uzasadnienia proponowanych zmian Umowy. 3. Strona Umowy na podstawie otrzymanych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 1-3, w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania, przekazuje drugiej stronie swoje stanowisko, wraz z uzasadnieniem, odnośnie do wpływu skutków COVID-19, na należyte jej wykonanie. Jeżeli strona Umowy otrzymała kolejne oświadczenia lub dokumenty, termin liczony jest od dnia ich otrzymania. 4. Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem skutków COVID-19 mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie Umowy może w uzgodnieniu z Wykonawcą dokonać zmiany Umowy, w szczególności przez: 1) zmianę terminu wykonania Umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania Umowy lub jej części, 2) zmianę sposobu wykonywania dostaw, usług lub robót budowlanych; związana z tym zmiana wynagrodzenia Wykonawcy zostanie obliczona na podstawie § 5 ust. 1 Umowy; 3) zmianę zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia Wykonawcy obliczoną na podstawie § 5 ust. 1 Umowy; – o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej Umowy; 5. Jeżeli Wykonawca uzasadni wpływ skutków COVID-19 na należyte wykonanie Umowy oraz uzasadni ich wpływ na zasadność ustalenia i dochodzenia tych kar lub odszkodowań, lub ich wysokość, Zamawiający nie dokona naliczania kar umownych i nie będzie dochodzić odszkodowania w zakresie okoliczności związanych ze skutkami COVID-19. 6. Wykonawca i podwykonawca, po stwierdzeniu, że okoliczności związane ze skutkami COVID-19, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie łączącej ich zaakceptowanej przez Zamawiającego Umowy o podwykonawstwo uzgadniają odpowiednią zmianę tej umowy, w szczególności mogą zmienić termin wykonania Umowy o podwykonawstwo lub jej części, czasowo zawiesić wykonywanie Umowy o podwykonawstwo lub jej części, zmienić sposób wykonywania Umowy o podwykonawstwo lub zmienić zakres wzajemnych świadczeń. 7. W przypadku dokonania zmiany Umowy, jeżeli zmiana ta obejmuje część zamówienia powierzoną do wykonania podwykonawcy, Wykonawca i podwykonawca uzgadniają odpowiednią zmianę łączącej ich Umowy o podwykonawstwo, w sposób zapewniający, że warunki wykonania tej umowy przez podwykonawcę nie będą mniej korzystne niż warunki wykonania Umowy zmienionej zgodnie z ust. 5.
IV 4 4 data 2020-10-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa 1) zapewnienie zespołu dwóch specjalistów IT – część I zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 251062,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1) zapewnienie zespołu dwóch specjalistów IT- część I zamówienia - świadczenie usług wsparcia technicznego w siedzibie Głównego Urzędu Miar, od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy Urzędu (8:00 - 16:00), przez okres 24 miesięcy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa 2) zapewnienie doradztwa dla pracowników WI w zakresie architektury rozwiązań chmurowych, ze szczególnym uwzględnieniem posiadanych przez Zamawiającego usług – część II zamówienia.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 164000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 2) zapewnienie wsparcia dla pracowników WI – część II zamówienia: a) w zakresie administrowania środowiskiem chmurowym Microsoft SharePoint oraz tworzenia witryn w środowisku chmurowym Microsoft SharePoint w ilości 104 dni roboczych w okresie 24 miesięcy, świadczenie usługi 1 dzień w tygodniu w siedzibie Głównego Urzędu Miar przy ul. Elektoralnej 2, 00-139 Warszawa w godzinach pracy Urzędu (8:00 ÷ 16:00), b) administrowania bazami danych Ms SQL i Sybase ze szczególnym uwzględnieniem posiadanych przez Zamawiającego usług w ilości 480 godzin w okresie 24 miesięcy, świadczenie usługi zdalnie, a w przypadku konieczności dostępu do fizycznego urządzenia - w siedzibie Głównego Urzędu Miar przy ul. Elektoralnej 2, 00-139 Warszawa.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa 3) wsparcie dla administratorów IT - część III zamówienia.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 151280,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 3) wsparcie dla administratorów IT - część III zamówienia - świadczenie usług wsparcia technicznego w ilości 1440 godzin w okresie do wyczerpania limitu 1440 godzin, nie dłużej niż 24 miesiące, Zamawiający przewiduje zdalne świadczenie usługi, a w przypadku konieczności dostępu do fizycznego urządzenia - w siedzibie Głównego Urzędu Miar przy ul. Elektoralnej 2, 00-139 Warszawa.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)