Dostawa sprzętu garncarskiego do Działu Konserwacji Zbiorów Muzeum Narodowego w Szczecinie

Publication date 2020-09-25
End date 2020-10-07 00:00:00
Instytucja Muzeum Narodowe w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588396-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 429000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu garncarskiego, wyszczególnionego poniżej dla Działu Konserwacji Zbiorów Muzeum Narodowego w Szczecinie.
Piec ceramiczny – 1szt.
Koło garncarskie profesjonalne – 1szt.
Koło garncarskie szkolne – 2 szt.
Odstojnik do gliny – 1 szt.
Palnik gazowy ręczny – 2 szt.
Pochłaniacz pyłu – 2 szt.

Szczegółowe wymagania dotyczące sprzętu ujęte zostały w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 579f052e-7b10-42b7-9d03-adc596ebcba3
Biuletyn 588396-N-2020
Zamawiajacy nazwa Muzeum Narodowe w Szczecinie
Regon 27686000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Staromłyńska
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-561
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 315 200,
Zamawiajacy fax 914 315 204
Zamawiajacy email biuro@muzeum.szczecin.pl,
Adres strony url https://bip.muzeum.szczecin.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "Konserwatorskie Niebo – Zakup wyposażenia dla pracowni Działu Konserwacji Zbiorów Muzeum Narodowego w Szczecinie" ze środków Program Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny instytucja kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.muzeum.szczecin.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.muzeum.szczecin.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert w sposób tradycyjny (pisemnie). Miejscem składania ofert jest siedziba Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Staromłyńska 27, 70-561 Szczecin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu garncarskiego do Działu Konserwacji Zbiorów Muzeum Narodowego w Szczecinie
Numer referencyjny AZ.2710.21.2020.AJ
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu garncarskiego, wyszczególnionego poniżej dla Działu Konserwacji Zbiorów Muzeum Narodowego w Szczecinie. Piec ceramiczny – 1szt. Koło garncarskie profesjonalne – 1szt. Koło garncarskie szkolne – 2 szt. Odstojnik do gliny – 1 szt. Palnik gazowy ręczny – 2 szt. Pochłaniacz pyłu – 2 szt. Szczegółowe wymagania dotyczące sprzętu ujęte zostały w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1.
Cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-07T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp;4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, odpowiednio: 1) Informację, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zgodnie z art. 26 ust. 6 Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848 i 1590). Wykonawca powinien w takim przypadku przekazać dane jego umożlwiające identyfikację w takiej bezpłatnej i ogólnodostępnej bazie danych, w szczególności w rejestrze.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron oraz w przypadkach określonych w ust. 2, wyrażoną w formie pisemnego aneksu-pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy mogą zostać dokonane w następujących okolicznościach i w następującym zakresie: 1) Zmian ogólnie obowiązujących przepisów prawa powszechnego i/lub miejscowego oraz wymogów dotyczących zamawiającego bezpośrednio odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy; zmiany umowy z tego tytułu mogą dotyczyć terminu oraz sposobu wykonania umowy, jak również płatności. 2) Zmian w terminie realizacji przedmiotu umowy, jeżeli ulegnie on przesunięciu o czas występowania przeszkód o obiektywnym,nadzwyczajnym i niemożliwym do przewidzenia charakterze, w szczególności takim jak epidemie o skali międzynarodowej, niedobory rynkowe, przedłużający się czas dostawy u producenta, itp. 3) Zmian w terminie realizacji przedmiotu umowy w przypadku przedłużenia się czasu trwania epidemii oraz skutków z tym związanych, w szczególności wstrzymaniem produkcji spowodowanym brakiem pracowników lub materiałów dostępnych na rynku, trudnościami z dostawą (np. przy międzynarodowej dostawie towarów), recesją gospodarczą bądź innymi niewymienionymi powyżej skutkami epidemii. 4) Zmian w terminie realizacji przedmiotu umowy, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania terminu dostawy bądź niemożliwości realizacji umowy w wyniku działań osób trzecich. 5) Zmian w zakresie poszczególnych elementów zamówienia, jeżeli w okresie realizacji zamówienia, na rynku pojawi się nowy produkt o parametrach lepszych od zaoferowanego elementu, a zmiana taka zostanie uzgodniona z Zamawiającym i nie wpłynie ona na wartość zamówienia. W takim przypadku ulec może również zmianie termin dostawy. 6) Aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub podzespołów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty. W takim przypadku ulec może również zmianie termin dostawy. 7) Rezygnacji z części zamówienia w przypadku, gdy uzyskanie określonego elementu nie leży już w interesie Zamawiającego. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone o wartość tego elementu. 8) Zmiany związane ze zmianami prawa dotyczącego ochrony danych osobowych 3. Ustała się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy: 1) Zmiana nr rachunku bankowego Wykonawcy, 2) Zmiana osób wyznaczonych do nadzoru nad realizacją umowy, 3) Zmiana danych teleadresowych, 4) Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej strony.
IV 4 4 data 2020-10-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin wykonania zamówienia
Znaczenie 25,00
  
Kryteria termin usunięcia wady w okresie gwarancji
Znaczenie 15,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)