GuidZP400 |
28c89d23-ed36-40bd-ba14-f5ea717c4d93
|
Biuletyn |
589327-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
|
Regon |
17074593000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Królewiecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
146
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Elbląg
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
(055) 2344111
|
Zamawiajacy fax |
552 345 547
|
Zamawiajacy email |
mdudzinska@szpital.elblag.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.elblag.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.szpital.elblag.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.elblag.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.elblag.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat pok. nr 44 Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu, pok. 44, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa w 5 pakietach rękawic diagnostycznych niesterylnych i rękawic diagnostycznych niesterylnych z uchwytami ściennymi dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w okresie 3 miesięcy.
|
Numer referencyjny |
46/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w 5 pakietach rękawic diagnostycznych niesterylnych i rękawic diagnostycznych niesterylnych z uchwytami ściennymi dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w okresie 3 miesięcy, których wymagane ilości, opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
779016,20
|
Waluta calosc |
zł
|
Okres w miesiacach |
3
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający dla warunków udziału nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie wszystkich warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający dla warunków udziału nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie wszystkich warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający dla warunków udziału nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie wszystkich warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2.Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3.Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Uwaga!!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
powyższe dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia. . Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów z: 1. pkt 6.2 ppkt. 2 i 3 SIWZ - składa dokument
lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności
wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu; 2. pkt. 6.2 ppkt. 4 - składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające,
że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt.
6.2 ppkt. 4 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.2 ppkt. 2 i 3 SIWZ powinny być wystawionenie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument
dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2 ppkt. 2-4 SIWZ zastępuje się je
dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo
osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,
złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt.6.3.3 stosuje się. 5. W
przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może
zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie
niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Dokumenty należy złożyć w formie
oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający
może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów wyłącznie
wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej
prawdziwości. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
poniższe dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca,
podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzieleniezamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów,
które każdego z nich dotyczą. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z
tłumaczeniem na język polski. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub
dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu ,jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dot. tego wykonawcy lub
może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności
rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352) . W
takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury
postępowania, w którym wymagane dokumenty, oświadczenia się znajdują.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania zgodnie
z Ustawą z 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych .
2. Dla każdego Pakietu (odpowiednio do zakresu złożonej oferty) opis zaoferowanego
przedmiotu zamówienia – polskojęzyczne materiały informacyjne typu ulotki, katalogi itp.
z których jednoznacznie będzie wynikało, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia
wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry określone w Załączniku Nr 1 do
SIWZ, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie
Zamawiającego.
3. Potwierdzenie spełniania norm:
- EN 420 i EN 455 1-2-3 dla całego zaoferowanego asortymentu;
- EN 374 w adekwatnym zakresie dla rękawic nitrylowych i nitrylowych do pracy z
cytostatykami.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę arkusz asortymentowo - cenowy dla Pakietu od nr 1 do nr 3 – Załączniki 1do SIWZ (odpowiednio do zakresu złożonej oferty).
2. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy – Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. W celu przeprowadzenia organoleptycznej oceny jakościowej i użytkowej oferowanych rękawic diagnostycznych należy wraz z ofertą złożyć próbki. Dla pakietu Nr 1,2,3,4 należy dostarczyć po jednym opakowaniu jednostkowym w rozmiarze M i po jednym opakowaniu jednostkowym w rozmiarze L - stosownie do zakresu składanej oferty. Oferta w zakresie próbek nie podlega uzupełnieniu.
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby niewpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
5. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń.
6. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy sprzedaży stanowiącej Załącznik Nr 7 do SIWZ.
7. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy / nie powierzy podwykonawcom.
8. Informację od Wykonawcy zgodnie z art. 91ust.3a uPzp, że wybór jego oferty będzie/ nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
9. Podpisaną klauzulę informacyjną ws. przetwarzania danych osobowych (dotyczy wszystkich Wykonawców) oraz podpisane oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (należy przeczytać w treści oświadczenia oznaczonego * czy dotyczy danego Wykonawcy), których wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
10. Wykaz wszystkich dokumentów – spis zawartości złożonej oferty.
11.Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 uPzp – wzór stanowi Załącznik Nr 5 doSIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz
z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą
nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga!!! Wykonawca przekazuje
Zamawiającemu w/w oświadczenie w formie pisemnej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na
stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe i trwałe w trakcie jej obowiązywania wówczas, gdy:
a) zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,
b) strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia,
c) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest zamienić dotychczasowy wyrób na nowy produkt o tych samych właściwościach i parametrach lub lepszych po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, chyba że Wykonawca wykaże, że brak jest wyrobu zamiennego,
d) Strony zastrzegają możliwość przedłużenia aneksem terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania ilości określonych w umowie, przy czym Zamawiającemu przysługuje prawo do rozwiązania umowy bez względu na okres, na jaki ją przedłużono w przypadku zawarcia nowej umowy dotyczącej przedmiotu zamówienia.
2. Dopuszczalne są zmiany umowy, niezależnie od ich wartości, jeżeli nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy- Prawo zamówień publicznych.
3. W przypadku udokumentowanych zmian, o których mowa w pkt. 1 zostaną one uzgodnione i po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wprowadzone aneksem do umowy.
4. Aneks zostanie sporządzony przez stronę zainteresowaną i przedstawiony, z co najmniej 7 – dniowym wyprzedzeniem drugiej stronie umowy do akceptacji.
|
IV 4 4 data |
2020-10-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
j.polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
329040,00
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice diagnostyczne niesterylne; nitrylowe, teksturowane co najmniej na końcach palców, z mankietem w postaci równomiernie rolowanego brzegu, AQL ≤ 1,0. Bez podziału na poszczególne rozmiary, ogółem 6 000 opakowań.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
351240,00
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice diagnostyczne niesterylne, z lateksu bezpudrowe, z mankietem w postaci równomiernie rolowanego brzegu, a = 100 szt, AQL ≤ 1,5. Bez podziału na poszczególne rozmiary, ogółem 6 000 opakowań.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
23650,00
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice diagnostyczne niesterylne; do pracy z cytostatykami, nitrylowe, teksturowane co najmniej na końcach palców, z przedłużonym mankietem w postaci równomiernie rolowanego brzegu, łączna długość rękawicy minimum 28 cm., a=100 szt, AQL ≤ 1,5. Bez podziału na poszczególne rozmiary, ogółem 1 000 opakowań.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
75000,00
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice diagnostyczne niesterylne; nitrylowe, bezpudrowe, teksturowane co najmniej na końcach palców, z mankietem w postaci równomiernie rolowanego brzegu, spełniające wymogi norm EN 455-1-2-3; EN 374, EN 420, AQL = 1.,w opakowaniach umożliwiających wyciąganie pojedynczych rękawiczek za mankiet. Dozowane z uchwytów ściennych umożliwiających wyciąganie rękawiczek od spodu.Bez podziału na poszczególne rozmiary, ogółem 2 000 opakowań
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30195800-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
86,20
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Uchwyty ścienne do rękawiczek opisanych w punkcie 4 w ilości 20 szt.
|
| |