GuidZP400 |
e218714c-2199-45c2-bc2b-e5eb2f2da1eb
|
Biuletyn |
589115-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
Regon |
35057185200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Łanowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
39
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-725
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 532 247
|
Zamawiajacy fax |
126 590 041
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@dpslanowa39.pl
|
Adres strony url |
www.dpslanowa39.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
REALIZACJA PROJEKTU WSPÓLFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO „MAŁOPOLSKA TARCZA ANTYKRYZYSOWA – PAKIET SPOŁECZNY. BEZPIECZNY DOM” DZIAŁANIE 9.2 USŁUGI SPOŁECZNE I ZDROWOTNE PODDZIAŁANIE 9.2.1 USŁUGI SPOŁECZNE I ZDROWOTNE W REGIONIE W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
OPIEKA SPOŁECZNA
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=234&mmi=9682
|
Oferty wnioski dostepne |
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KRAKOWIE UL. ŁANOWA 39; 30-725 KRAKÓW
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W FORMIE PISEMNEJ DROGĄ POCZTOWĄ LUB ZA POŚREDNICTWEM POSŁAŃCA
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KRAKOWIE UL. ŁANOWA 39; 30-725 KRAKÓW
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI I OCHRONY OSOBISTEJ
|
Numer referencyjny |
05/2020/P
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa środków do dezynfekcji i ochrony osobistej do Domu Pomocy Społecznej w Krakowie przy ul. Łanowej 39 z możliwością podziału na części:
1. Akcesoria ochronne
2. Rękawice ochronne
3. Odzież medyczna
4. Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
|
Cpv glowny przedmiot |
33143000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
35
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy PZP w oparciu o podpisane oświadczenia wykonawcy ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy PZP w oparciu o podpisane oświadczenia wykonawcy ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy PZP w oparciu o podpisane oświadczenia wykonawcy ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Określone są w rozdz. IX SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy
w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, W przypadku zwiększonych potrzeb związanych z panującą sytuacją epidemiczną COVID-19. W takim przypadku Zamawiający ma prawo do zwiększenia ilości zamawianego towaru w stosunku do wartości wskazanych w par. 3 ust. 1 niniejszej umowy oraz Załączniku Nr 3 do SIWZ
z zachowaniem cen jednostkowych w nim wskazanych. Łączna wartość zmian nie przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z prawem opcji określonym w rozdziale III pkt 5 SIWZ.
3. Zmiana stawki VAT następująca z dniem wejścia w życie aktu prawnego ją zmieniającego nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
4. W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których Wykonawca nie mógł przewidzieć (np.: zaprzestanie produkcji, brak importu do Polski, wprowadzenie nowego asortymentu w miejsce dotychczas produkowanego), które skutkowałyby brakiem możliwości zrealizowania dostawy, Wykonawca zobowiązuje się do dostawy asortymentu równoważnego, po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego. Cena asortymentu równoważnego nie może być wyższa od ceny towaru objętego niniejszą umową.
5. W trakcie obowiązywania umowy, dopuszcza się zmianę wielkości opakowania dostarczanego przedmiotu zamówienia. Zmiana wielkości opakowania nie może mieć wpływu na zmianę ogólnej ilości towaru objętego przedmiotową umową. Zmiana może nastąpić po uprzedniej, pisemnej akceptacji Zamawiającego.
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria ochronne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18143000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
specyfikacja towarów w załączniku nr 3 cz. I do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Rękawice ochronne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
specyfikacja towarów w załączniku nr 3 część II do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Odzież medyczna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
specyfikacja towarów w załączniku nr 3 część III do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
specyfikacja towarów w załączniku nr 3 część IV do SIWZ
|
| |