DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI I OCHRONY OSOBISTEJ

Data publikacji 2020-09-25
Data zakończenia 2020-09-25 23:57:58
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Akcesoria ochronne,
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589115-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331430003, 181430003, 331400003, 331990001, 336316008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa środków do dezynfekcji i ochrony osobistej do Domu Pomocy Społecznej w Krakowie przy ul. Łanowej 39 z możliwością podziału na części:
1. Akcesoria ochronne
2. Rękawice ochronne
3. Odzież medyczna
4. Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e218714c-2199-45c2-bc2b-e5eb2f2da1eb
Biuletyn 589115-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 35057185200000
Zamawiajacy adres ulica Łanowa
Zamawiajacy adres numer domu 39
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-725
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 532 247
Zamawiajacy fax 126 590 041
Zamawiajacy email sekretariat@dpslanowa39.pl
Adres strony url www.dpslanowa39.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu REALIZACJA PROJEKTU WSPÓLFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO „MAŁOPOLSKA TARCZA ANTYKRYZYSOWA – PAKIET SPOŁECZNY. BEZPIECZNY DOM” DZIAŁANIE 9.2 USŁUGI SPOŁECZNE I ZDROWOTNE PODDZIAŁANIE 9.2.1 USŁUGI SPOŁECZNE I ZDROWOTNE W REGIONIE W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny OPIEKA SPOŁECZNA
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=234&mmi=9682
Oferty wnioski dostepne DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KRAKOWIE UL. ŁANOWA 39; 30-725 KRAKÓW
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W FORMIE PISEMNEJ DROGĄ POCZTOWĄ LUB ZA POŚREDNICTWEM POSŁAŃCA
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KRAKOWIE UL. ŁANOWA 39; 30-725 KRAKÓW
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI I OCHRONY OSOBISTEJ
Numer referencyjny 05/2020/P
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Dostawa środków do dezynfekcji i ochrony osobistej do Domu Pomocy Społecznej w Krakowie przy ul. Łanowej 39 z możliwością podziału na części: 1. Akcesoria ochronne 2. Rękawice ochronne 3. Odzież medyczna 4. Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
Cpv glowny przedmiot 33143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Okreslenie warunkow Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy PZP w oparciu o podpisane oświadczenia wykonawcy ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy PZP w oparciu o podpisane oświadczenia wykonawcy ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy PZP w oparciu o podpisane oświadczenia wykonawcy ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Określone są w rozdz. IX SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, W przypadku zwiększonych potrzeb związanych z panującą sytuacją epidemiczną COVID-19. W takim przypadku Zamawiający ma prawo do zwiększenia ilości zamawianego towaru w stosunku do wartości wskazanych w par. 3 ust. 1 niniejszej umowy oraz Załączniku Nr 3 do SIWZ z zachowaniem cen jednostkowych w nim wskazanych. Łączna wartość zmian nie przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z prawem opcji określonym w rozdziale III pkt 5 SIWZ. 3. Zmiana stawki VAT następująca z dniem wejścia w życie aktu prawnego ją zmieniającego nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których Wykonawca nie mógł przewidzieć (np.: zaprzestanie produkcji, brak importu do Polski, wprowadzenie nowego asortymentu w miejsce dotychczas produkowanego), które skutkowałyby brakiem możliwości zrealizowania dostawy, Wykonawca zobowiązuje się do dostawy asortymentu równoważnego, po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego. Cena asortymentu równoważnego nie może być wyższa od ceny towaru objętego niniejszą umową. 5. W trakcie obowiązywania umowy, dopuszcza się zmianę wielkości opakowania dostarczanego przedmiotu zamówienia. Zmiana wielkości opakowania nie może mieć wpływu na zmianę ogólnej ilości towaru objętego przedmiotową umową. Zmiana może nastąpić po uprzedniej, pisemnej akceptacji Zamawiającego.
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Akcesoria ochronne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis specyfikacja towarów w załączniku nr 3 cz. I do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Rękawice ochronne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis specyfikacja towarów w załączniku nr 3 część II do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Odzież medyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis specyfikacja towarów w załączniku nr 3 część III do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis specyfikacja towarów w załączniku nr 3 część IV do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 80,00
  
Kryteria termin wykonania
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)