„Zdalna Szkoła+ w Gminie Grunwald”

Publication date 2020-09-28
End date 2020-10-07 00:00:00
Instytucja Gmina Grunwald z siedzibą w Gierzwałdzie
Miejscowość Gierzwałd
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590067-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego związanego
z realizacją projektu pn. „Zdalna Szkoła + w Gminie Grunwald”.
1) Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje:
a) Dostawę sprzętu komputerowego - Laptop /komputer przenośny w ilości - 39 szt., o następujących minimalnych parametrach techniczno – użytkowych: procesor Intel Core i 5 lub AMD Ryzen 5; Pamięć RAM od 8 GB; dysk twardy 240GB lub SSD albo HDD 500 GB; matryca od 14 cali, klawiatura- Qwerty; karta graficzna zintegrowana wbudowana np. Intel HD Graphics; kamera wbudowana; mysz bezprzewodowa lub przewodowa z interfejsem USB; zestaw słuchawkowy; port 1Gbit LAN, wbudowane WiFi 802.11 a/b/g/n/ac, nagrywarka DVD-RW, system operacyjny Windows 7/8/10; torba na laptop,co najmniej dwa porty USB, jeden port HDMI. Gwarancja min. 12 miesiące.
b) Oprogramowanie biurowe pozwalajace na przeglądznie i edycję plików: doc, docx, xls, xlsx, pptx, ppsx. Licencja - wieczysta.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6ac2cf15-9e55-4c6a-a7fb-4128db9c739e
Biuletyn 590067-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Grunwald z siedzibą w Gierzwałdzie
Regon 51074323200000
Zamawiajacy adres ulica Gierzwałd
Zamawiajacy adres numer domu 33
Zamawiajacy miejscowosc Gierzwałd
Zamawiajacy kod pocztowy 14-107
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 642 69 00,
Zamawiajacy fax 89 642 69 21
Zamawiajacy email s.sapryka@gminagrunwald.pl, sekreteriat@gminagrunwald.pl
Adres strony url http://gminagrunwald.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://gminagrunwald.biuletyn.net/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Zdalna Szkoła+ w Gminie Grunwald”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia http://gminagrunwald.biuletyn.net/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://gminagrunwald.biuletyn.net/
Dostep do dokumentow ograniczony http://gminagrunwald.biuletyn.net/
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Grunwald z siedzibą w Gierzwałdzie, 14-107 Gierzwałd 33
Nazwa nadana zamowieniu „Zdalna Szkoła+ w Gminie Grunwald”
Numer referencyjny RGGIOŚ.271.22.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego związanego z realizacją projektu pn. „Zdalna Szkoła + w Gminie Grunwald”. 1) Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje: a) Dostawę sprzętu komputerowego - Laptop /komputer przenośny w ilości - 39 szt., o następujących minimalnych parametrach techniczno – użytkowych: procesor Intel Core i 5 lub AMD Ryzen 5; Pamięć RAM od 8 GB; dysk twardy 240GB lub SSD albo HDD 500 GB; matryca od 14 cali, klawiatura- Qwerty; karta graficzna zintegrowana wbudowana np. Intel HD Graphics; kamera wbudowana; mysz bezprzewodowa lub przewodowa z interfejsem USB; zestaw słuchawkowy; port 1Gbit LAN, wbudowane WiFi 802.11 a/b/g/n/ac, nagrywarka DVD-RW, system operacyjny Windows 7/8/10; torba na laptop,co najmniej dwa porty USB, jeden port HDMI. Gwarancja min. 12 miesiące. b) Oprogramowanie biurowe pozwalajace na przeglądznie i edycję plików: doc, docx, xls, xlsx, pptx, ppsx. Licencja - wieczysta.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,98
Data zakonczenia 2020-11-20T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego sposobu spełnienia przedmiotowego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego sposobu spełnienia przedmiotowego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)Wykonawca zrealizował należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jego działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jednej dostawy polegającej na dostawie sprzętu elektronicznego / komputerowego o łącznej wartości nie mniejszej niż kwota – 50 000,00 złotych brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy 1.Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian treści zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. Zmiany dotyczyć mogą okoliczności wynikających z przyczyn: technicznych, gospodarczych, finansowych, organizacyjnych, jeżeli będzie to konieczne dla uzyskania celu określonego w postanowieniach umowy zawartej z Wykonawcą, a w szczególności: 1)zmiana wynagrodzenia: w przypadku ustawowej zmiany przepisów dotyczących procentowej stawki podatku od towarów i usług - zmianie ulegnie kwota wynagrodzenia brutto, - zmiana wynagrodzenia nastąpi o kwotę wynikającą z różnicy między dotychczasową, a nową stawką podatku od towarów i usług 2)zmiana terminu realizacji w wyniku a)działania Siły Wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności; nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof), - wystąpienie tych zdarzeń lub okoliczności uniemożliwia wykonanie robót w sposób zgodny z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót w terminie określonym w umowie. Udowodnienie okoliczności spoczywa na stronie, która wnioskuje o zmianę terminu wykonania zamówienia. Wykonawca wraz z wnioskiem o zmianę terminów określa charakter siły wyższej uniemożliwiającej realizację umowy w terminie, okoliczności oraz termin jej zaistnienia oraz uzyskuje podpis koordynator potwierdzający zaistnienie działania siły wyższej. - zmiana terminu nastąpi o czas występowania tych zdarzeń lub okoliczności, a w uzasadnionych przypadkach również o czas niezbędny na usunięcie skutków tych zdarzeń lub okoliczności, b)wystąpienia przeszkód atmosferycznych stanowiących anomalie pogodowe, które uniemożliwiają wykonanie robót w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie, w przypadku gdy wystąpienie tych przeszkód uniemożliwia wykonanie robót w sposób zgodny z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz jednocześnie ich niewykonanie w zaplanowanym terminie uniemożliwia wykonanie całego przedmiotu zamówienia w terminie lub powoduje konieczność wstrzymania innych robót, co uniemożliwia wykonanie całego przedmiotu zamówienia w terminie. Udowodnienie spoczywa na stronie, która wnioskuje o zmianę terminu wykonania zamówienia Wykonawca wraz z wnioskiem o zmianę terminów określa charakter anomalii pogodowych uniemożliwiających realizację umowy w terminie, okoliczności oraz termin ich zaistnienia oraz uzyskuje podpis inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzający zaistnienie działania anomalii pogodowej – zmiana terminu nastąpi o czas występowania tych zdarzeń lub okoliczności, a w uzasadnionych przypadkach również o czas niezbędny na usunięcie skutków tych zdarzeń lub okoliczności. 3)Zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, gdzie Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wielkości zamówienia/niewykorzystania w całości wielkości zamówienia wg cen przetargowych, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze z tytułu nie wykorzystania pełnej wartości umowy. 4)Zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, gdzie Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia wielkości zamówienia, a Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za roboty dodatkowe w oparciu o obmiar robót i ceny jednostkowe określone w kosztorysie ofertowym, lub kalkulacji cen jednostkowych, gdy taki rodzaj robót nie był ustalany w kosztorysie. 3. Niezależnie od okoliczności wymienionych w pkt. 2 Zamawiający ma prawo dokonywać zmian umowy dotyczących w szczególności: 1)zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, 2)zmiany siedziby jednej ze stron umowy, 3)zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, a mających wpływ na wykonanie niniejszej umowy. 4. W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku od towarów i usług, Strony umowy postanawiają, że wynagrodzenie netto określone w § 6 pozostanie bez zmian. Kwota brutto zostanie obliczona na podstawie stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. 5. Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do odstąpienia od Umowy oraz do rozwiązania Umowy o których mowa w art. 145 i 145a ustawy Pzp, w przypadku wystąpienia okoliczności tam wymienionych.
IV 4 4 data 2020-10-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Okres Gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 90,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)