GuidZP400 |
41cf5d86-1fe0-40e2-93e3-33649fcdeea9
|
Biuletyn |
589969-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
|
Regon |
15524960100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Jerozolimskie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
181 C
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-222
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 4921134, 4921135
|
Zamawiajacy fax |
224 921 149
|
Zamawiajacy email |
zampubl@urpl.gov.pl
|
Adres strony url |
http://bip.urpl.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.urpl.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne oraz https://urpl.ezamawiajacy.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.urpl.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne oraz https://urpl.ezamawiajacy.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://urpl.ezamawiajacy.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa/sprzedaż przełączników SAN i KVM wraz z ich zainstalowaniem i uruchomieniem
|
Numer referencyjny |
BAG-AGZ.26.13.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie obejmuje dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie w infrastrukturze zamawiającego oraz wydanie (sprzedaż) na rzecz zamawiającego w terminie określonym przez wykonawcę w ofercie, trwającym nie dłużej niż 30 dni od dnia zawarcia umowy, wymienionych niżej przełączników w danej liczbie:
ZADANIE NR 1: przełącznik FC (2 szt.) z wkładkami światłowodowymi 8/16/32 Gb i kartami HBA oraz niezbędnymi akcesoriami; dopuszcza się wkładki światłowodowe typu „refurbished”, tzn. oryginalne, odnowione przez producenta przełączników; przedmiot zamówienia wraz z dniem jego odbioru przez zamawiającego bez zastrzeżeń podlega 3-letniej gwarancji producenta w rygorze NBD (next business day);
ZADANIE NR 2: przełącznik KVM over IP 16 portów (1 szt.) wraz z niezbędnymi akcesoriami; przedmiot zamówienia wraz z dniem jego odbioru przez zamawiającego bez zastrzeżeń podlega 2-letniej gwarancji producenta z czasem usunięcia awarii maksymalnie 14 dni kalendarzowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Okres/termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert, określone w pkt 8.7.b SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
należyte wykonanie w okresie po 4 października 2017 r. co najmniej dwóch dostaw przełączników sieciowych (SAN), każda dostawa o wartości większej niż 150 000 zł brutto
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
dot. wyłącznie wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: aktualny dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
|
Zakresie warunkow udzialu |
WYKAZ DOSTAW wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, tj. od 5 października 2017 r. do 5 października 2020 r. (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw określonych w III.1.3; w WYKAZIE DOSTAW należy podać przedmiot umowy, miesiąc i rok rozpoczęcia oraz zakończenia każdej dostawy, wartość brutto w złotych danej dostawy, a także podmioty (odbiorców), na rzecz których dostawy zostały wykonane; należy załączyć dowody, o których mowa w § 2 ust. 4 pkt 2 rozporządzenia ws. rodzajów dokumentów, określające czy wykazane dostawy zostały wykonane należycie
|
Wadium |
Wykonawca ubiegający się o udzielenia zamówienia w części dotyczącej ZADANIA NR 1, zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium o równowartości 2 000 PLN (dwa tysiące złotych). Oferowanie ZADANIA NR 2 nie wymaga wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: • pieniądz wpłacony przelewem na rachunek bankowy zamawiającego NRB 19 1010 1010 0094 1013 9120 0000 • poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym • gwarancje bankowe • gwarancje ubezpieczeniowe • poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 PZP. O wpłaceniu wadium przelewem decyduje zaksięgowanie wymaganej kwoty na ww. rachunku zamawiającego, najpóźniej wraz z upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz musi być ważne w terminie związania ofertą, który upływa 4 listopada br.
|
IV 4 4 data |
2020-10-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 data |
2020-11-04T00:00:00+01:00
|
IV 6 6 |
Wymagane od wykonawców dokumenty określone w pkt 3 i 5 SIWZ, w tym OFERTĘ, należy złożyć w formie elektronicznej na platformie dostępnej pod adresem https://urpl.ezamawiajacy.pl (Oferty > Dodaj dokument) w terminie upływającym w dniu 6 października 2020 r. o godzinie 10:00. Zamieszczając pliki na platformie wykonawca nadaje im nazwy odpowiadające zawartości danych plików oraz umożliwiające identyfikację ich przeznaczenia. Załączając dany dokument/plik (ew. kilka plików w ramach zip) wykonawca oznacza czy jest on „Jawny”, tj. nie zawiera tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, czy jest to dokument „Tajny”, tj. stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. przepisów. Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawca składa/załącza w odrębnym pliku (ew. w kilku plikach w ramach zip) z zaznaczeniem polecenia „Tajne”. Wczytanie załącznika następuje poprzez polecenie „Dodaj”. Złożenie oferty wraz z wymaganymi dokumentami (załącznikami) następuje poprzez polecenie ZŁÓŻ OFERTĘ. Potwierdzeniem prawidłowo złożonej dokumentacji ofertowej jest komunikat systemowy „Oferta złożona poprawnie” oraz raport wygenerowany z zakładki „Oferty”. O terminie ww. złożenia decyduje czas pełnego przeprowadzenia procesu na platformie. Po zapisaniu pliki zostają zaszyfrowane na platformie. W dniu 6 października 2020 r. o godzinie 10:30 zostaną odszyfrowane dokumentacje ofertowe złożone na platformie, przy czym kodowanie i czas odbioru danych powoduje, że plik załączony i zapisany przez wykonawcę na platformie, widoczny jest jako zaszyfrowany w formacie kodowania UTF8, a otwarcie pliku zawierającego ofertę możliwe jest po upływie ww. terminu otwarcia ofert poprzez odszyfrowanie przez zamawiającego plików/ofert złożonych przez wykonawców na platformie. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu
|