GuidZP400 |
e88e74be-9748-4edd-a2a5-ab77d85a8798
|
Biuletyn |
591175-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
90538318300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Powstańców Warszawy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-681
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 417 448
|
Zamawiajacy fax |
261 416 110
|
Zamawiajacy email |
dariuszwzp@10wsk.mil.pl
|
Adres strony url |
www.10wsk.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.10wsk.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.10wsk.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Powstańców Warszawy 5 85-681 Bydgoszcz Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy środków czystości, pojemników na odpady skażone, mopów, elementów dozowników
|
Numer referencyjny |
107/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawy środków czystości, pojemników na odpady skażone, mopów, elementów dozowników zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
|
Cpv glowny przedmiot |
44619000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu:
Należy złożyć wykaz min. 2 dostaw ( zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) odpowiadających przedmiotowi zamówienia ( tj. pkt. 3.1 SIWZ) wraz z dokumentami wskazanymi w pkt. 8.4 ppkt. 1 SIWZ, z jednoczesnym wskazaniem, którego zadania te dokumenty dotyczą, z zastrzeżeniem, że co najmniej jedna ze wskazanych dostaw będzie wynosiła brutto:
- dla zadania nr 1: 20 000,00 zł
- dla zadania nr 2: 15 300,00 zł
- dla zadania nr 3: 14 000,00 zł
- dla zadania nr 4: 6 800,00 zł
- dla zadania nr 5: 9 800,00 zł
- dla zadania nr 6: 2 500,00 zł
- dla zadania nr 7: 16 000,00 zł
- dla zadania nr 8: 2 700,00 zł
- dla zadania nr 9: 3 800,00 zł
- dla zadania nr 10: 550,00 zł
- dla zadania nr 11 1 000,00 zł
- dla zadania nr 12: 2 200,00 zł
- dla zadania nr 13: 2 000,00 zł
- dla zadania nr 14: 3 450,00 zł
Zamawiający uzna za spełnienie warunku wykazanie min. dwóch dostaw, z których co najmniej jedna będzie wynosić min. sumę wartości wymaganej dla zadań, w których wykonawca składa ofertę.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu:
Należy złożyć wykaz min. 2 dostaw ( zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) odpowiadających przedmiotowi zamówienia ( tj. pkt. 3.1 SIWZ) wraz z dokumentami wskazanymi w pkt. 8.4 ppkt. 1 SIWZ, z jednoczesnym wskazaniem, którego zadania te dokumenty dotyczą, z zastrzeżeniem, że co najmniej jedna ze wskazanych dostaw będzie wynosiła brutto:
- dla zadania nr 1: 20 000,00 zł
- dla zadania nr 2: 15 300,00 zł
- dla zadania nr 3: 14 000,00 zł
- dla zadania nr 4: 6 800,00 zł
- dla zadania nr 5: 9 800,00 zł
- dla zadania nr 6: 2 500,00 zł
- dla zadania nr 7: 16 000,00 zł
- dla zadania nr 8: 2 700,00 zł
- dla zadania nr 9: 3 800,00 zł
- dla zadania nr 10: 550,00 zł
- dla zadania nr 11 1 000,00 zł
- dla zadania nr 12: 2 200,00 zł
- dla zadania nr 13: 2 000,00 zł
- dla zadania nr 14: 3 450,00 zł
Zamawiający uzna za spełnienie warunku wykazanie min. dwóch dostaw, z których co najmniej jedna będzie wynosić min. sumę wartości wymaganej dla zadań, w których wykonawca składa ofertę.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie o posiadaniu raportu bezpieczeństwa produktu kosmetycznego - dotyczy zadania 6
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz cenowy - dotyczy zadania 1 i 2
Formularz cenowy - dotyczy zadania 3 i 4
Formularz cenowy - dotyczy zadania 5
Formularz cenowy - dotyczy zadań 6-14
w celu potwierdzenia i weryfikacji informacji zawartych w ofercie należy dołączyć materiały informacyjne w postaci katalogów, folderów, opisów przedmiotu zamówienia - dotyczy zadań: 4,5,6,7 (poz. 1 i 2), 9, 11,12,14
Specyfikacja ( karta produktu/karta charakterystyki) na zaoferowany towar - dotyczy zadań: 7,9,10,11,12
Formularz oferty
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
4. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art.144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Istotna zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa, w szczególności gdy:
1) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia (na dowód czego Wykonawca przedstawi stosowny dokument od producenta) Wykonawca zaproponuje zastąpienie go nowym produktem o tych samych bądź lepszych parametrach, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie,
2) w okresie obowiązywania umowy Zamawiający nie zdoła zakupić przewidzianej ilości asortymentu będącego przedmiotem umowy,
3) ze względów organizacyjnych oraz gdy wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w zakresie ilości poszczególnego asortymentu w danej pozycji z tym zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą spowodować zmiany cen poszczególnych pozycji asortymentowych ani też zwiększenia wartości brutto na jaką opiewa umowa.
|
IV 4 4 data |
2020-10-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pojemniki na odpady medyczne I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44619000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ.
Szczelny, odporny na przekłucia i odczynniki chemiczne. Posiada specjalne wycięcia w pokrywie umozliwiające bezpieczne oddzielenie igły od strzykawki. Opatrzony etykietą ostrzegawczą zgodnie z wymaganiami PZH. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pojemniki na odpady medyczne II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44619000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ.
Szczelny, odporny na przekłucia i odczynniki chemiczne. Posiada specjalne wycięcia w pokrywie umozliwiające bezpieczne oddzielenie igły od strzykawki. Opatrzony etykietą ostrzegawczą zgodnie z wymaganiami PZH. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Produkty przeznaczone do dozowników zamontowanych na terenie szpitala
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Ścierki, gąbki, druciaki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Mopy kieszeniowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Gąbka z hypoalergicznym żelem myjącym do jednorazowego użycia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Mleczko do skutecznego usuwania uporczywego brudu, tłuszczu oraz nalotów z kamienia osadowego i rdzy, środek do czyszczenia mebli, odświeżacz powietrza
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Rękawiczki foliowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Środki myjące, dezynfekujące
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Środek do czyszczenia stali nierdzewnej przeznaczony do użytku na blok operacyjny.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Preparat do codziennego mycia powierzchni wodoodpornych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Płyn do mycia wanien rehabilitacyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Kosz na śmieci 25 L z pedałem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34928480-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Trzykomorowy kosz do segregacji odpadów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34928480-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
|
| |