Dostawy środków czystości, pojemników na odpady skażone, mopów, elementów dozowników

Publication date 2020-09-30
End date 2020-10-08 00:00:00
Instytucja 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Środki czyszczące,
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591175-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 446190002, 398000000, 398300009, 184243000, 349284806
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy środków czystości, pojemników na odpady skażone, mopów, elementów dozowników zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e88e74be-9748-4edd-a2a5-ab77d85a8798
Biuletyn 591175-N-2020
Zamawiajacy nazwa 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 90538318300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Powstańców Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-681
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 417 448
Zamawiajacy fax 261 416 110
Zamawiajacy email dariuszwzp@10wsk.mil.pl
Adres strony url www.10wsk.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.10wsk.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.10wsk.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Powstańców Warszawy 5 85-681 Bydgoszcz Polska
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy środków czystości, pojemników na odpady skażone, mopów, elementów dozowników
Numer referencyjny 107/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawy środków czystości, pojemników na odpady skażone, mopów, elementów dozowników zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
Cpv glowny przedmiot 44619000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu: Należy złożyć wykaz min. 2 dostaw ( zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) odpowiadających przedmiotowi zamówienia ( tj. pkt. 3.1 SIWZ) wraz z dokumentami wskazanymi w pkt. 8.4 ppkt. 1 SIWZ, z jednoczesnym wskazaniem, którego zadania te dokumenty dotyczą, z zastrzeżeniem, że co najmniej jedna ze wskazanych dostaw będzie wynosiła brutto: - dla zadania nr 1: 20 000,00 zł - dla zadania nr 2: 15 300,00 zł - dla zadania nr 3: 14 000,00 zł - dla zadania nr 4: 6 800,00 zł - dla zadania nr 5: 9 800,00 zł - dla zadania nr 6: 2 500,00 zł - dla zadania nr 7: 16 000,00 zł - dla zadania nr 8: 2 700,00 zł - dla zadania nr 9: 3 800,00 zł - dla zadania nr 10: 550,00 zł - dla zadania nr 11 1 000,00 zł - dla zadania nr 12: 2 200,00 zł - dla zadania nr 13: 2 000,00 zł - dla zadania nr 14: 3 450,00 zł Zamawiający uzna za spełnienie warunku wykazanie min. dwóch dostaw, z których co najmniej jedna będzie wynosić min. sumę wartości wymaganej dla zadań, w których wykonawca składa ofertę.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu: Należy złożyć wykaz min. 2 dostaw ( zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) odpowiadających przedmiotowi zamówienia ( tj. pkt. 3.1 SIWZ) wraz z dokumentami wskazanymi w pkt. 8.4 ppkt. 1 SIWZ, z jednoczesnym wskazaniem, którego zadania te dokumenty dotyczą, z zastrzeżeniem, że co najmniej jedna ze wskazanych dostaw będzie wynosiła brutto: - dla zadania nr 1: 20 000,00 zł - dla zadania nr 2: 15 300,00 zł - dla zadania nr 3: 14 000,00 zł - dla zadania nr 4: 6 800,00 zł - dla zadania nr 5: 9 800,00 zł - dla zadania nr 6: 2 500,00 zł - dla zadania nr 7: 16 000,00 zł - dla zadania nr 8: 2 700,00 zł - dla zadania nr 9: 3 800,00 zł - dla zadania nr 10: 550,00 zł - dla zadania nr 11 1 000,00 zł - dla zadania nr 12: 2 200,00 zł - dla zadania nr 13: 2 000,00 zł - dla zadania nr 14: 3 450,00 zł Zamawiający uzna za spełnienie warunku wykazanie min. dwóch dostaw, z których co najmniej jedna będzie wynosić min. sumę wartości wymaganej dla zadań, w których wykonawca składa ofertę.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie o posiadaniu raportu bezpieczeństwa produktu kosmetycznego - dotyczy zadania 6
Inne dokumenty niewymienione Formularz cenowy - dotyczy zadania 1 i 2 Formularz cenowy - dotyczy zadania 3 i 4 Formularz cenowy - dotyczy zadania 5 Formularz cenowy - dotyczy zadań 6-14 w celu potwierdzenia i weryfikacji informacji zawartych w ofercie należy dołączyć materiały informacyjne w postaci katalogów, folderów, opisów przedmiotu zamówienia - dotyczy zadań: 4,5,6,7 (poz. 1 i 2), 9, 11,12,14 Specyfikacja ( karta produktu/karta charakterystyki) na zaoferowany towar - dotyczy zadań: 7,9,10,11,12 Formularz oferty Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 4. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art.144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Istotna zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa, w szczególności gdy: 1) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia (na dowód czego Wykonawca przedstawi stosowny dokument od producenta) Wykonawca zaproponuje zastąpienie go nowym produktem o tych samych bądź lepszych parametrach, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, 2) w okresie obowiązywania umowy Zamawiający nie zdoła zakupić przewidzianej ilości asortymentu będącego przedmiotem umowy, 3) ze względów organizacyjnych oraz gdy wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w zakresie ilości poszczególnego asortymentu w danej pozycji z tym zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą spowodować zmiany cen poszczególnych pozycji asortymentowych ani też zwiększenia wartości brutto na jaką opiewa umowa.
IV 4 4 data 2020-10-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pojemniki na odpady medyczne I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44619000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Szczelny, odporny na przekłucia i odczynniki chemiczne. Posiada specjalne wycięcia w pokrywie umozliwiające bezpieczne oddzielenie igły od strzykawki. Opatrzony etykietą ostrzegawczą zgodnie z wymaganiami PZH. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pojemniki na odpady medyczne II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44619000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Szczelny, odporny na przekłucia i odczynniki chemiczne. Posiada specjalne wycięcia w pokrywie umozliwiające bezpieczne oddzielenie igły od strzykawki. Opatrzony etykietą ostrzegawczą zgodnie z wymaganiami PZH. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Produkty przeznaczone do dozowników zamontowanych na terenie szpitala
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Ścierki, gąbki, druciaki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Mopy kieszeniowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Gąbka z hypoalergicznym żelem myjącym do jednorazowego użycia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Mleczko do skutecznego usuwania uporczywego brudu, tłuszczu oraz nalotów z kamienia osadowego i rdzy, środek do czyszczenia mebli, odświeżacz powietrza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Rękawiczki foliowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Środki myjące, dezynfekujące
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Środek do czyszczenia stali nierdzewnej przeznaczony do użytku na blok operacyjny.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Preparat do codziennego mycia powierzchni wodoodpornych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Płyn do mycia wanien rehabilitacyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Kosz na śmieci 25 L z pedałem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34928480-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Trzykomorowy kosz do segregacji odpadów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34928480-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)