Dostawa, montaż i rozmieszczenie mebli stanowiących wyposażenie pomieszczeń biurowych oraz pomieszczenia socjalnego w Katowicach przy ul. Mikołowskiej 100

Publication date 2020-09-30
End date 2020-10-07 00:00:00
Instytucja Agencja Rozwoju Przemysłu S.A.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590481-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz rozmieszczenie mebli stanowiących wyposażenie pomieszczeń biurowych oraz pomieszczenia socjalnego. Zamawiający przewiduje możliwość udziału w wizji lokalnej, szczegóły określa SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 29f9d700-9f8b-48c0-82d0-204e630ed4d5
Biuletyn 590481-N-2020
Zamawiajacy nazwa Agencja Rozwoju Przemysłu S.A.
Regon 00674641000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowy Świat
Zamawiajacy adres numer domu 6/12
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 695 36 00, 22 695 36 88
Zamawiajacy fax 22 695 36 99
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@arp.pl
Adres strony url https://bip.arp.pl/
Adres strony internetowej bip.arp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.arp.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.arp.pl/
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, montaż i rozmieszczenie mebli stanowiących wyposażenie pomieszczeń biurowych oraz pomieszczenia socjalnego w Katowicach przy ul. Mikołowskiej 100
Numer referencyjny ZP/PN/21/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz rozmieszczenie mebli stanowiących wyposażenie pomieszczeń biurowych oraz pomieszczenia socjalnego. Zamawiający przewiduje możliwość udziału w wizji lokalnej, szczegóły określa SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 78800,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował dwie (2) dostawy polegające na dostawie i montażu mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł netto każda.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, Wykonawca składa za pomocą poczty elektronicznej - w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.bip.arp.pl oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076) może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający zażąda następujących dokumentów: 1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane; 2) dowodów określających, czy dostawy, o których mowa w pkt 1), zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Certyfikaty oraz karty katalogowe o których mowa w Załączniku nr 3 do Wzoru Umowy stanowiącym załącznik do SIWZ lub równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmianę każdej z osób, o której mowa w § 4 ust. 1 Umowy, w sytuacji zdarzeń losowych uniemożliwiających mu pełnienie jego funkcji z zastrzeżeniem, że każda osoba zastępująca posiada uprawnienia nie mniejsze niż osoba, o której mowa w § 4 ust. 1 Umowy. Inicjatorem tej zmiany może być Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 (trzech) dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania Przedmiotu Umowy i nie spowoduje zmiany Wynagrodzenia. Zmiana ta nie wymaga aneksu do Umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany osób, o których mowa w § 4 ust. 2 Umowy. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania Przedmiotu Umowy oraz nie wymaga aneksu do Umowy. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę Umowy, w sytuacji rezygnacji z wykonania części prac przez Zamawiającego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni (czternastu) od powzięcia przez Zamawiającego informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie spowoduje wydłużenia terminu wykonania Przedmiotu Umowy i spowoduje obniżenie Wynagrodzenia Wykonawcy. Kwota, o którą Wynagrodzenie zostanie obniżone będzie określona według Oferty Wykonawcy i udokumentowanych kosztów wykonanej części Przedmiotu Umowy. Zmniejszenie zakresu prac i obniżenie Wynagrodzenia zostanie potwierdzone aneksem do Umowy.
IV 4 4 data 2020-10-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)