GuidZP400 |
29f9d700-9f8b-48c0-82d0-204e630ed4d5
|
Biuletyn |
590481-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Rozwoju Przemysłu S.A.
|
Regon |
00674641000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowy Świat
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6/12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 695 36 00, 22 695 36 88
|
Zamawiajacy fax |
22 695 36 99
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@arp.pl
|
Adres strony url |
https://bip.arp.pl/
|
Adres strony internetowej |
bip.arp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.arp.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.arp.pl/
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, montaż i rozmieszczenie mebli stanowiących wyposażenie pomieszczeń biurowych oraz pomieszczenia socjalnego w Katowicach przy ul. Mikołowskiej 100
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/21/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz rozmieszczenie mebli stanowiących wyposażenie pomieszczeń biurowych oraz pomieszczenia socjalnego. Zamawiający przewiduje możliwość udziału w wizji lokalnej, szczegóły określa SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
78800,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował dwie (2) dostawy polegające na dostawie i montażu mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł netto każda.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, Wykonawca składa za pomocą poczty elektronicznej - w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.bip.arp.pl oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076) może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający zażąda następujących dokumentów:
1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane;
2) dowodów określających, czy dostawy, o których mowa w pkt 1), zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Certyfikaty oraz karty katalogowe o których mowa w Załączniku nr 3 do Wzoru Umowy stanowiącym załącznik do SIWZ lub równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmianę każdej z osób, o której mowa w § 4 ust. 1 Umowy, w sytuacji zdarzeń losowych uniemożliwiających mu pełnienie jego funkcji z zastrzeżeniem, że każda osoba zastępująca posiada uprawnienia nie mniejsze niż osoba, o której mowa w § 4 ust. 1 Umowy. Inicjatorem tej zmiany może być Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 (trzech) dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania Przedmiotu Umowy i nie spowoduje zmiany Wynagrodzenia. Zmiana ta nie wymaga aneksu do Umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany osób, o których mowa w § 4 ust. 2 Umowy. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania Przedmiotu Umowy oraz nie wymaga aneksu do Umowy.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę Umowy, w sytuacji rezygnacji z wykonania części prac przez Zamawiającego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni (czternastu) od powzięcia przez Zamawiającego informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie spowoduje wydłużenia terminu wykonania Przedmiotu Umowy i spowoduje obniżenie Wynagrodzenia Wykonawcy. Kwota, o którą Wynagrodzenie zostanie obniżone będzie określona według Oferty Wykonawcy i udokumentowanych kosztów wykonanej części Przedmiotu Umowy. Zmniejszenie zakresu prac i obniżenie Wynagrodzenia zostanie potwierdzone aneksem do Umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-10-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
|