Rozbudowa istniejącego systemu radiolinii, administrowanych przez Policję na terenie województwa łódzkiego.

Publication date 2020-10-02
End date 2020-10-15 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Aparatura odbiorcza do radiotelefonii lub radiotelegrafii

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592483-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 323442709
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego systemu radiolinii (dostarczenie, montaż, uruchomienie i konfiguracja kompletu radiolinii w relacji: Łódź, ul. Lutomierska 108/112 – Łódź ul. Sienkiewicza 28/30 oraz dostawa licencji na podłączenie elementów sieciowych do użytkowanego przez Zamawiającego systemu nadzoru radioliniami i włączenie do w/w systemu nadzoru przedmiotowej radiolinii), dostarczenie dokumentacji projektowej i powykonawczej oraz przeprowadzenie szkoleń, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w Załączniku nr 2 do SIWZ.
3.Szczegółowe warunki realizacji zawarte są we wzorze umowy – załącznik nr 8 do SIWZ.
4.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i asortymentu równoważnego do wskazanego w załączniku nr 2 do SIWZ, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wskazane przez Zamawiającego rozwiązania materiałowe oraz typy urządzeń i asortymentu są rozwiązaniami przykładowymi. Mają one na celu określenie standardów w zakresie zastosowanych materiałów i urządzeń, asortymentu. Wykonawca może wycenić materiały i urządzenia, asortyment wskazany przez Zamawiającego lub równoważny o tym samym lub wyższym standardzie.
5.Zamawiający za materiał równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ, a w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanego asortymentu to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany produkt jest równoważny do określonego w załączniku nr 2 do SIWZ.
6.Zamawiający przewiduje udostępnienie lokalizacji wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia w celu przeprowadzenia wizji lokalnej:
- w dniu 08.10.2020 godz. 9:00- KMP Łódź. Miejsce spotkania siedziba KMP w Łodzi, Łódź ul. Sienkiewicza 28/30
- w dniu 08.10.2020 godz. 11:30- ZUS. Miejsce spotkania siedziba ZUS Łódź,
ul. Zamenhofa 2
- w dniu 08.10.2020 godz. 13:30 KWP Łódź. Miejsce spotkania siedziba KWP w Łodzi, Łódź, ul. Lutomierska 108/112
7.O uczestnictwie w wizji lokalnej zainteresowani są zobowiązani powiadomić Zamawiającego telefonicznie najpóźniej w dniu poprzedzającym planowaną wizytę do godziny 12:00

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4638e3fd-6f50-4295-a088-d681912b6d69
Biuletyn 592483-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Regon 47075497600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lutomierska 108/112
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91-048
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 652 295
Zamawiajacy fax 426 652 080
Zamawiajacy email zampub@ld.policja.gov.pl
Adres strony url www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_lodz
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_lodz
Czy oferty wnioski dostepne 1
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna, papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekcja ds. Funduszy Pomocowych i Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu Rozbudowa istniejącego systemu radiolinii, administrowanych przez Policję na terenie województwa łódzkiego.
Numer referencyjny FZ-2380/43/20/SS
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego systemu radiolinii (dostarczenie, montaż, uruchomienie i konfiguracja kompletu radiolinii w relacji: Łódź, ul. Lutomierska 108/112 – Łódź ul. Sienkiewicza 28/30 oraz dostawa licencji na podłączenie elementów sieciowych do użytkowanego przez Zamawiającego systemu nadzoru radioliniami i włączenie do w/w systemu nadzoru przedmiotowej radiolinii), dostarczenie dokumentacji projektowej i powykonawczej oraz przeprowadzenie szkoleń, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w Załączniku nr 2 do SIWZ. 3.Szczegółowe warunki realizacji zawarte są we wzorze umowy – załącznik nr 8 do SIWZ. 4.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i asortymentu równoważnego do wskazanego w załączniku nr 2 do SIWZ, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wskazane przez Zamawiającego rozwiązania materiałowe oraz typy urządzeń i asortymentu są rozwiązaniami przykładowymi. Mają one na celu określenie standardów w zakresie zastosowanych materiałów i urządzeń, asortymentu. Wykonawca może wycenić materiały i urządzenia, asortyment wskazany przez Zamawiającego lub równoważny o tym samym lub wyższym standardzie. 5.Zamawiający za materiał równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ, a w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanego asortymentu to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany produkt jest równoważny do określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. 6.Zamawiający przewiduje udostępnienie lokalizacji wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia w celu przeprowadzenia wizji lokalnej: - w dniu 08.10.2020 godz. 9:00- KMP Łódź. Miejsce spotkania siedziba KMP w Łodzi, Łódź ul. Sienkiewicza 28/30 - w dniu 08.10.2020 godz. 11:30- ZUS. Miejsce spotkania siedziba ZUS Łódź, ul. Zamenhofa 2 - w dniu 08.10.2020 godz. 13:30 KWP Łódź. Miejsce spotkania siedziba KWP w Łodzi, Łódź, ul. Lutomierska 108/112 7.O uczestnictwie w wizji lokalnej zainteresowani są zobowiązani powiadomić Zamawiającego telefonicznie najpóźniej w dniu poprzedzającym planowaną wizytę do godziny 12:00
Cpv glowny przedmiot 32344270-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby wykonawca biorący udział w postępowaniu wykazał się wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jednej dostawy cyfrowej radiolinii w standardzie 2+0 XPIC wraz z uruchomieniem o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł brutto, potwierdzoną dowodami, że dostawa została wykonana należycie. W przypadku, jeżeli wartość dostawy została w umowie wyrażona w walucie obcej – wyrażoną w złotych równowartość tej kwoty należy podać wg średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy. 1. Zgodnie z art. 22a ust 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zobowiązanie powinno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę podmiotu trzeciego do udzielenia Wykonawcy odpowiedniego zasobu, wskazywać jego rodzaj oraz okres, na jaki odpowiedni zasób zostanie udzielony, a także charakter stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem. Wzór oświadczenia – wg załącznika nr 6 do SIWZ. 4. Zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane należycie, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym w pkt 8.2.3. SIWZ. Wzór Wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione /jeżeli dotyczy/- zobowiązanie podmioty trzeciego- wg załącznika nr 6 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy oraz ich zakres określono w załączniku nr 8 do SIWZ - wzorze umowy
IV 4 4 data 2020-10-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi przetwarza Pana/Pani dane osobowe: 1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi, kod 91-048. 2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – e-mail: iod@ld.policja.gov.pl 3. Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu: a) wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w zakresie realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na na rozbudowę istniejącego systemu radiolinii, administrowanych przez Policję na terenie województwa łódzkiego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, FZ-2380/43/20/SS, (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO). b) w przypadku wyboru Pana/Pani oferty, w celu wykonania warunków umowy zawartej z Komendantem Wojewódzkim Policji bądź jego przedstawicielem prawnym lub podjęcie działań na Pana/Pani żądanie przed jej zawarciem. (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO) 4. Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ww. ustawy. 5. W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo do: a) dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi; b) sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO; c) ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO - jeżeli kwestionuje Pan/Pani prawidłowość przetwarzanych danych, uważa, że są przetwarzane niezgodnie z prawem bądź sprzeciwia się ich przetwarzaniu ale nie zgadza się na ich usunięcie; 6. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania - zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, oraz inne jednostki Policji w celu i zakresie koniecznym do realizacji umowy. 8. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej w formie papierowej i elektronicznej na podstawie przepisów prawa dotyczących zamówień publicznych oraz archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku wybrania Pani/Pana oferty i podpisania umowy, dane przechowywane będą przez okres obowiązywania umowy, a po tym czasie przez czas określony w przepisach ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Sposób kwalifikowania spraw oraz czas ich przechowywania określa Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Policji stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 93 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 grudnia 2007 roku 9. Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Criterion

Kryteria okres gwarancji na urządzenia wchodzące w skład oferowanego przedmiotu zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas usunięcia awarii
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)