GuidZP400 |
4638e3fd-6f50-4295-a088-d681912b6d69
|
Biuletyn |
592483-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
|
Regon |
47075497600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lutomierska 108/112
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
91-048
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 652 295
|
Zamawiajacy fax |
426 652 080
|
Zamawiajacy email |
zampub@ld.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_lodz
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_lodz
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna, papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekcja ds. Funduszy Pomocowych i Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Rozbudowa istniejącego systemu radiolinii, administrowanych przez Policję na terenie województwa łódzkiego.
|
Numer referencyjny |
FZ-2380/43/20/SS
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego systemu radiolinii (dostarczenie, montaż, uruchomienie i konfiguracja kompletu radiolinii w relacji: Łódź, ul. Lutomierska 108/112 – Łódź ul. Sienkiewicza 28/30 oraz dostawa licencji na podłączenie elementów sieciowych do użytkowanego przez Zamawiającego systemu nadzoru radioliniami i włączenie do w/w systemu nadzoru przedmiotowej radiolinii), dostarczenie dokumentacji projektowej i powykonawczej oraz przeprowadzenie szkoleń, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w Załączniku nr 2 do SIWZ.
3.Szczegółowe warunki realizacji zawarte są we wzorze umowy – załącznik nr 8 do SIWZ.
4.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i asortymentu równoważnego do wskazanego w załączniku nr 2 do SIWZ, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wskazane przez Zamawiającego rozwiązania materiałowe oraz typy urządzeń i asortymentu są rozwiązaniami przykładowymi. Mają one na celu określenie standardów w zakresie zastosowanych materiałów i urządzeń, asortymentu. Wykonawca może wycenić materiały i urządzenia, asortyment wskazany przez Zamawiającego lub równoważny o tym samym lub wyższym standardzie.
5.Zamawiający za materiał równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ, a w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanego asortymentu to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany produkt jest równoważny do określonego w załączniku nr 2 do SIWZ.
6.Zamawiający przewiduje udostępnienie lokalizacji wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia w celu przeprowadzenia wizji lokalnej:
- w dniu 08.10.2020 godz. 9:00- KMP Łódź. Miejsce spotkania siedziba KMP w Łodzi, Łódź ul. Sienkiewicza 28/30
- w dniu 08.10.2020 godz. 11:30- ZUS. Miejsce spotkania siedziba ZUS Łódź,
ul. Zamenhofa 2
- w dniu 08.10.2020 godz. 13:30 KWP Łódź. Miejsce spotkania siedziba KWP w Łodzi, Łódź, ul. Lutomierska 108/112
7.O uczestnictwie w wizji lokalnej zainteresowani są zobowiązani powiadomić Zamawiającego telefonicznie najpóźniej w dniu poprzedzającym planowaną wizytę do godziny 12:00
|
Cpv glowny przedmiot |
32344270-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby wykonawca biorący udział w postępowaniu wykazał się wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jednej dostawy cyfrowej radiolinii w standardzie 2+0 XPIC wraz z uruchomieniem o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł brutto, potwierdzoną dowodami, że dostawa została wykonana należycie.
W przypadku, jeżeli wartość dostawy została w umowie wyrażona w walucie obcej – wyrażoną w złotych równowartość tej kwoty należy podać wg średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy.
1. Zgodnie z art. 22a ust 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3. Zobowiązanie powinno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę podmiotu trzeciego do udzielenia Wykonawcy odpowiedniego zasobu, wskazywać jego rodzaj oraz okres, na jaki odpowiedni zasób zostanie udzielony, a także charakter stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem. Wzór oświadczenia – wg załącznika nr 6 do SIWZ.
4. Zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie dotyczy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane należycie, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym w pkt 8.2.3. SIWZ. Wzór Wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
/jeżeli dotyczy/- zobowiązanie podmioty trzeciego- wg załącznika nr 6 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy oraz ich zakres określono w załączniku nr 8 do SIWZ - wzorze umowy
|
IV 4 4 data |
2020-10-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi przetwarza Pana/Pani dane osobowe:
1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi
z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi, kod 91-048.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – e-mail: iod@ld.policja.gov.pl
3. Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu:
a) wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w zakresie realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na
na rozbudowę istniejącego systemu radiolinii, administrowanych przez Policję na terenie województwa łódzkiego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, FZ-2380/43/20/SS, (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
b) w przypadku wyboru Pana/Pani oferty, w celu wykonania warunków umowy zawartej
z Komendantem Wojewódzkim Policji bądź jego przedstawicielem prawnym lub podjęcie działań na Pana/Pani żądanie przed jej zawarciem. (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
4. Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ww. ustawy.
5. W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo do:
a) dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi;
b) sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;
c) ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO - jeżeli kwestionuje Pan/Pani prawidłowość przetwarzanych danych, uważa, że są przetwarzane niezgodnie
z prawem bądź sprzeciwia się ich przetwarzaniu ale nie zgadza się na ich usunięcie;
6. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania - zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, oraz inne jednostki Policji w celu i zakresie koniecznym do realizacji umowy.
8. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej
w formie papierowej i elektronicznej na podstawie przepisów prawa dotyczących zamówień publicznych oraz archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania,
tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
a w przypadku wybrania Pani/Pana oferty i podpisania umowy, dane przechowywane będą przez okres obowiązywania umowy, a po tym czasie przez czas określony w przepisach ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Sposób kwalifikowania spraw oraz czas ich przechowywania określa Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Policji stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 93 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia
17 grudnia 2007 roku
9. Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
|