Dostawa urządzeń wraz z oprogramowaniem na potrzeby cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w Sądzie Rejonowym dla 8 sal rozpraw dla Wrocławia Fabrycznej oraz dla 2 sal w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu wraz z instalacją, wdrożeniem, uruchomieniem i utrzymaniem

Publication date 2020-10-05
End date 2020-10-13 00:00:00
Instytucja Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592582-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 323300005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w budynkach Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu oraz Rejonowego dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu w Lokalizacjach wskazanych w załączniku do umowy (załącznik nr 3 do umowy) obejmuje w szczególności:
1) Dostawę, instalację, konfigurację, wdrożenie oraz uruchomienie Systemu w salach rozpraw Sądu, w tym:
a. wykonanie oraz uzgodnienia (uzyskanie pisemnej akceptacji) z Użytkownikiem końcowym projektów technicznych dla każdej sali rozpraw zgodnie z pkt. 5 Załącznika Nr 2 do Umowy – Opis przedmiotu zamówienia;
b. dostawę, instalację i konfigurację urządzeń technicznych na potrzeby wdrożenia i uruchomienia Systemu w salach rozpraw;
c. dostawę, instalację i konfigurację infrastruktury podpisu elektronicznego;
d. instalację i konfigurację Oprogramowania przekazanego przez Zamawiającego;
e. wdrożenie i produkcyjne uruchomienie Systemu;
f. przeszkolenie personelu technicznego Użytkownika końcowego zgodnie z pkt. 7 Załącznika Nr 2 do Umowy;
g. wykonanie i aktualizacja dokumentacji Systemu zgodnie z pkt. 10 Załącznika Nr 2 do Umowy.
2) udzielenie gwarancji i rękojmi na prawidłowe działanie Systemu w Lokalizacjach objętych wdrożeniem Systemu na wskazany w ofercie okres i dalej również jako „Serwis gwarancyjny”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( OPZ) zawiera załącznik nr 2 do umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 84870b9f-a837-4a04-9e16-664ecbc64208
Biuletyn 592582-N-2020
Zamawiajacy nazwa Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Energetyczna
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53-330
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 717 987 777
Zamawiajacy fax 717 987 714
Zamawiajacy email janusz.semp@wroclaw.sa.gov.pl
Adres strony url www.wroclaw.sa.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wroclaw.sa.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wroclaw.sa.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemne oferty
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sąd Apelacyjny we Wrocławiu ul. Energetyczna 4, 53-330 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń wraz z oprogramowaniem na potrzeby cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w Sądzie Rejonowym dla 8 sal rozpraw dla Wrocławia Fabrycznej oraz dla 2 sal w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu wraz z instalacją, wdrożeniem, uruchomieniem i utrzymaniem
Numer referencyjny Z-2502-9/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w budynkach Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu oraz Rejonowego dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu w Lokalizacjach wskazanych w załączniku do umowy (załącznik nr 3 do umowy) obejmuje w szczególności: 1) Dostawę, instalację, konfigurację, wdrożenie oraz uruchomienie Systemu w salach rozpraw Sądu, w tym: a. wykonanie oraz uzgodnienia (uzyskanie pisemnej akceptacji) z Użytkownikiem końcowym projektów technicznych dla każdej sali rozpraw zgodnie z pkt. 5 Załącznika Nr 2 do Umowy – Opis przedmiotu zamówienia; b. dostawę, instalację i konfigurację urządzeń technicznych na potrzeby wdrożenia i uruchomienia Systemu w salach rozpraw; c. dostawę, instalację i konfigurację infrastruktury podpisu elektronicznego; d. instalację i konfigurację Oprogramowania przekazanego przez Zamawiającego; e. wdrożenie i produkcyjne uruchomienie Systemu; f. przeszkolenie personelu technicznego Użytkownika końcowego zgodnie z pkt. 7 Załącznika Nr 2 do Umowy; g. wykonanie i aktualizacja dokumentacji Systemu zgodnie z pkt. 10 Załącznika Nr 2 do Umowy. 2) udzielenie gwarancji i rękojmi na prawidłowe działanie Systemu w Lokalizacjach objętych wdrożeniem Systemu na wskazany w ofercie okres i dalej również jako „Serwis gwarancyjny”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( OPZ) zawiera załącznik nr 2 do umowy.
Cpv glowny przedmiot 32330000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-11T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie co najmniej jednego zamówienia (w ramach jednej umowy) obejmującego realizację dostaw sprzętu wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia (dostawa i wdrożenie systemu informatycznego) o wartości 300 000,00 PLN brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział we Wrocławiu nr rachunku 13 1130 1017 0021 1001 8990 0004, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu Z-2502-9/20” oraz NIP Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych poniżej: 1) w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra - Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa; 2) w przypadku uzasadnionej przyczynami technicznymi, w szczególności ujawnionymi na etapie prac analitycznych i projektowych, konieczności zmiany: a. sposobu wykonania Umowy w obszarach: organizacyjnym, wykorzystywanych narzędzi, przyjętych metod i kanałów komunikacji; b. zakresu przedmiotu Umowy w obszarze wymagań funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych, jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym, spowoduje zoptymalizowane dopasowanie przedmiotu Umowy do potrzeb Zamawiającego - Zamawiający dopuszcza wprowadzenie odpowiednich zmian uwzględniających stwierdzone przyczyny techniczne, polegające w szczególności na modyfikacji wymagań Zamawiającego lub zmianie sposobu ich realizacji; 3) w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, związanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego projektami mającymi wpływ na realizację Umowy lub w związku ze zmianami okoliczności wynikającymi ze specyfiki działalności Zamawiającego albo w związku z podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia prac - Zamawiający dopuszcza zmiany terminu realizacji Umowy; 4) służących usunięciu rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób; 5) w toku realizacji Umowy wyniknie potrzeba zaimplementowania oprogramowania własnego lub standardowego lub wykonania innych usług, niezbędnych do prawidłowej realizacji Umowy, a których Strony nie przewidziały przy zawarciu Umowy, wówczas termin może zostać przesunięty o czas trwania przeszkody; 6) w przypadku zmiany zakresu umowy o powierzeniu danych do przetwarzania lub jej zapisów, jeżeli wynika to z potrzeb technicznych lub sposobu przetwarzania lub na celu optymalizację procesu w punktu widzenia Zamawiającego lub Ministerstwa Sprawiedliwości .
IV 4 4 data 2020-10-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)