Dostawa sprzętu medycznego, wyrobów medycznyych jednorazowego użytku, preparatów do mycia i dezynfekcji narzędzi, endoskopów oraz odkażania skóry.

Publication date 2020-10-05
End date 2020-10-16 00:00:00
Instytucja Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska SP ZOZ
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591688-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001, 30000001, 331000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa 3-ch lamp zabiegowo- diagnostycznych bezcieniowych jezdnych(pakiet 1) 2-ch lamp bakteriobójczych (pakiet 2), Dermatoskopu(pakiet 3), Zestawu rektoskopowego (pakiet 4), Sprzętu laryngologicznego (pakiet 5), Sprzętu okulistycznego(pakiet 6), Okularów ochronnych (pakiet 7), Materiałów do glukometru(pakiet 8) , Ustnika wielokrotnego użytku do spirometru,(pakiet 9), Głowicy pneumotachograficznej do spirometru(pakiet 10),Materiałów do sterylizacji(pakiet (11), Preparatów do mycia i dezynfekcji narzędzi i endoskopów oraz odkażania skóry (12) Ligniny w rolkach(13).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a8b115bc-948c-42f2-ab6e-e5af8edd2c34
Biuletyn 591688-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska SP ZOZ
Regon 01013789500000
Zamawiajacy adres ulica Koszykowa 78
Zamawiajacy adres numer domu 78
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-911
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 42 91 065
Zamawiajacy fax 22 621 43 64
Zamawiajacy email kkraska@cepelek.mil.pl
Adres strony url www.cepelek.mil.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia 00-911 Warszawa, ul.Koszykowa 78 pokój nr 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cepelek.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego, wyrobów medycznyych jednorazowego użytku, preparatów do mycia i dezynfekcji narzędzi, endoskopów oraz odkażania skóry.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 13
Okreslenie przedmiotu Dostawa 3-ch lamp zabiegowo- diagnostycznych bezcieniowych jezdnych(pakiet 1) 2-ch lamp bakteriobójczych (pakiet 2), Dermatoskopu(pakiet 3), Zestawu rektoskopowego (pakiet 4), Sprzętu laryngologicznego (pakiet 5), Sprzętu okulistycznego(pakiet 6), Okularów ochronnych (pakiet 7), Materiałów do glukometru(pakiet 8) , Ustnika wielokrotnego użytku do spirometru,(pakiet 9), Głowicy pneumotachograficznej do spirometru(pakiet 10),Materiałów do sterylizacji(pakiet (11), Preparatów do mycia i dezynfekcji narzędzi i endoskopów oraz odkażania skóry (12) Ligniny w rolkach(13).
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie.
Zakresie warunkow udzialu Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie.
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwości zmian umowy. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Przedmiotem rokowań i negocjacji dotyczących zmiany umowy nie mogą być te jej elementy, których dodanie lub zmiana stanowiłyby zmianę treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferenta i które spowodowałyby wprowadzenie zmian niekorzystnych dla Zamawiającego chyba , że konieczność wprowadzenie takich zmian wynikałaby z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego, po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie strony. Zmiany te zgodnie z art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zmówień publicznych nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. W szczególności Zamawiający dopuszcza: 1.Aktualizację danych Wykonawcy poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adres siedziby, zmianę formy prawnej , zmianę numeru konta Wykonawcy itp. 2..Zmianę dotyczącą dostarczanych wyrobów medycznych w sytuacji: • gdy nastąpi wycofanie danego produktu z produkcji przez producenta, a dostępne będą produkty o parametrach nie gorszych niż wynikające z ich opisu SIWZ (wycofanie danego produktu przez producenta, Wykonawca musi pisemnie udokumentować), • niedostępności na rynku produktu objętego ofertą Wykonawcy (z innych powodów niż wymieniony powyżej), w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu produkty o parametrach nie gorszych niż wynikające z ich opisu w SIWZ (niedostępność danego produktu na rynku, Wykonawca musi pisemnie uzasadnić,) a).W obydwu w/ wymienionych przypadkach, Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z Zamawiającym proponowanych zamienników, a po ich zaakceptowaniu przez Zamawiającego do podpisania stosownego aneksu do umowy. b) Powyższe nie uprawnia Wykonawcy do podwyższenia ceny za zaproponowane zamienniki. 3.Przedłużenia terminu realizacji w przypadku nie wyczerpania kwoty brutto określonej w paragraf.1. 4. Zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji Przedmiotu umowy, na zasadach określonych w ust. 4 w przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy: 1) stawki podatku od towarów i usług 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 –5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu i lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 5..Podstawą i warunkiem dokonania przez Strony zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadkach o których mowa w ust.4 jest: 1) złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą dokonanie zmiany, zawierającego propozycję zmiany wysokości wynagrodzenia wraz z jej szczegółowym uzasadnieniem faktycznym i prawnym oraz kalkulację kosztów będących następstwem zmian, o których mowa w ust.4 z wykazaniem wpływu tych zmian na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę; 2) dokonanie przez Strony ustaleń i uzgodnień dotyczących faktycznego wpływu określonej zmiany na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę oraz na wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 3) podpisanie przez Strony aneksu do umowy, określającego wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust.4 pkt.1.ulegnie odpowiedniej zmianie wysokość wynagrodzenia Wykonawcy w ujęciu brutto, poprzez zastosowanie do jego ustalenia zmienionej stawki podatku. 7. Zmiana wynagrodzenia dokonana w przypadkach, o których mowa w ust.4 pkt. 2 i 3 obejmuje tą część wynagrodzenia, do której zgodnie z przepisami prawa i postanowieniami umowy określającymi terminy realizacji i jej przedmiot odnoszą się wprowadzone zmiany.. 8. Ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę). 9. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN). 10.Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składając ofertę, jest zobligowany poinformować zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru, których dostawa będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
IV 4 4 data 2020-10-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Lampa zabiegowo-diagnostyczna bezcieniowa jesdna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Lampa zabiegowo-diagnostyczna bezcieniowa jezdna-3sztuki.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zestaw rektoskopowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zestaw rektoskopowy do badań rektoskopowych -1 zestaw
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Sprzęt laryngologiczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Sprzęt laryngologicznyy: watotrzymacz, wzierniki, lusterka krtaniowe
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Okulary ochronne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Okulary ochronne do laseroterapii i do lampy Solux
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Ustnik wielokrotnego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Ustnik wielokrotnego użytku do pirometru.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Materiały do sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Materiały do sterylizacji
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Lignina w rolkach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Lignina w rolkach (chłonna, bezpyłowa)
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi i endodkopów oraz odkażania skóry
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi i endoskopów oraz odkażania skóry.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Lampa bakteriobójcza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Lampa bakteriobójcza szt.2
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dermatoskop
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dermatoskop szt.1
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Sprzęt okulistyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Sprzęt okulistyczny : oprawki, pęsety, nożyczki okulistyczne
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Głowica pneumotachograficzna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Głowica pneumotachograficzna do spirometru
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Materiały do glukometrów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Materiały do glukometrów: psadki do glukometrów, baterie...
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria warunki gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)