Dostawę środków ochrony osobistej na potrzeby pracowników Oddziału ZUS w Lublinie z podziałem na części

Publication date 2020-10-05
End date 2020-10-13 00:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592948-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 351134003, 336316008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1Przedmiotem zamówienia są dostawa środków ochrony osobistej na potrzeby pracowników Oddziału ZUS w Lublinie z podziałem na następujące części:
a) Część 1 - Dostawa fartuchów ochronnych na potrzeby pracowników Oddziału ZUS w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ;
b) Część 2 - Dostawa maseczek ochronnych na potrzeby pracowników Oddziału ZUS w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b do SIWZ;
c) Część 3 - Dostawa rękawic jednorazowych na potrzeby pracowników Oddziału ZUS w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1c do SIWZ;
d) Część 4 - Dostawa płynów do dezynfekcji na potrzeby pracowników Oddziału ZUS w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1d do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e2a74bc2-d4de-4334-aa1d-19c4bfd8b98b
Biuletyn 592948-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie
Regon 17756004420000
Zamawiajacy adres ulica Tomasza Zana
Zamawiajacy adres numer domu 38C
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-601
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 815 357 402,
Zamawiajacy fax 815 357 402
Zamawiajacy email ZAP_Lublin@zus.pl,
Adres strony url www.zus.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zus.pl/o-zus/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zus.pl/o-zus/zamowienia-publiczne
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie, ul. Tomasza Zana 38C pokój 406, p. IV; 20-601 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę środków ochrony osobistej na potrzeby pracowników Oddziału ZUS w Lublinie z podziałem na części
Numer referencyjny 200000/271/09/2020-ZAP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1Przedmiotem zamówienia są dostawa środków ochrony osobistej na potrzeby pracowników Oddziału ZUS w Lublinie z podziałem na następujące części: a) Część 1 - Dostawa fartuchów ochronnych na potrzeby pracowników Oddziału ZUS w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ; b) Część 2 - Dostawa maseczek ochronnych na potrzeby pracowników Oddziału ZUS w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b do SIWZ; c) Część 3 - Dostawa rękawic jednorazowych na potrzeby pracowników Oddziału ZUS w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1c do SIWZ; d) Część 4 - Dostawa płynów do dezynfekcji na potrzeby pracowników Oddziału ZUS w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1d do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Dokumenty składane przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia przesłanek wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. ustawy Pzp; 2) Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej), zamiast dokumentów wskazanych w punkcie 1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczeniu Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informacje dotyczącą firm podwykonawców oraz zakresu zadań powierzonego podwykonawcom; 2) oświadczenie dotyczące spełnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 niniejszej SIWZ, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, w przypadku jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie informacje dotyczące treści umowy związane z realizacją zamówienia publicznego i warunki, na jakich Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zostały zawarte we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wszelkie dopuszczalne zmiany umowy zostały wskazane w jej wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wszelkie zmiany postanowień umowy mogą nastąpić tylko za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności i nie mogą naruszać art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-10-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polskim
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa fartuchów ochronnych na potrzeby pracowników Oddziału ZUS w Lublinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa fartuchów ochronnych na potrzeby pracowników Oddziału ZUS w Lublinie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa maseczek ochronnych na potrzeby pracowników Oddziału ZUS w Lublinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa maseczek ochronnych na potrzeby pracowników Oddziału ZUS w Lublinie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa rękawic jednorazowych na potrzeby pracowników Oddziału ZUS w Lublinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa rękawic jednorazowych na potrzeby pracowników Oddziału ZUS w Lublinie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1c do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa płynów do dezynfekcji na potrzeby pracowników Oddziału ZUS w Lublinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa płynów do dezynfekcji na potrzeby pracowników Oddziału ZUS w Lublinie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1d do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria b) Termin realizacji dostawy pojedynczego zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria a) Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)