GuidZP400 |
30ea5499-40bb-4dbf-97cf-c1de296d545e
|
Biuletyn |
592918-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Komunikacji Miejskiej
|
Regon |
19060628700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zakręt do Oksywia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81-244
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
586 233 312
|
Zamawiajacy fax |
586 233 022
|
Zamawiajacy email |
zkm@zkmgdynia.pl
|
Adres strony url |
https://zkmgdynia.pl/
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://zkmgdynia.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zkmgdynia.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w wersji papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni ul. Zakręt do Oksywia 10 81-244 Gdynia, pok. nr 8 (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa druków i taryf komunikacyjnych
|
Numer referencyjny |
ZKM/ZP/06/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy następujących rodzajów druków:
a) Część I - Wydruki na folii samoprzylepnej
b) Część II - Wydruki na folii samoprzylepnej – znak drogowy D-15
c) Część III - Wydruki windykacyjne
|
Cpv glowny przedmiot |
22900000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
27
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca jest zobowiązany wykazać się należytym wykonaniem (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, minimum jednej dostawy o łącznej ilości nie mniejszej niż:
- 5 000 sztuk druków na folii samoprzylepnej o wartości co najmniej 10 000,00 zł netto dla Części I
- 100 sztuk druków na folii samoprzylepnej o wartości co najmniej 3 000,00 zł netto dla Części II
- 50 000 sztuk druków o wartości co najmniej 20 000,00 zł netto
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, spełniających warunek określony w Rozdziale VIII.1.2. lit a) SIWZ (zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ).
Do każdego zamówienia wymienionego w wykazie należy podać: przedmiot zamówienia, ilość druków, wartość zamówienia netto w zł, datę wykonania, tj. rozpoczęcia (dd/mm/rrrr) i zakończenia (dd/mm/rrrr) realizacji dostaw i podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane.
Do każdego zamówienia wymienionego w ww. wykazie, należy załączyć dowody potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie tj.:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,
b) jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w lit. a) powyżej – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
2) W przypadku polegania na zasobach innego podmiotu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca wraz z ofertą złoży zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów z zakresu zdolności technicznej lub zawodowej na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
W celu oceny czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie Zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda w szczególności określenia:
1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu Zamówienia,
3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu Zamówienia.
4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w Postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.
(w zakresie pkt 1) – 4) powyżej co najmniej zgodnie z treścią Załącznika nr 7 do SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-10-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wydruki na folii samoprzylepnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22900000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
27
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy następujących rodzajów druków:
a) Część I - Wydruki na folii samoprzylepnej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wydruki na folii samoprzylepnej – znak drogowy D-15
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22900000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
27
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy następujących rodzajów druków:
b) Część II - Wydruki na folii samoprzylepnej – znak drogowy D-15
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Wydruki windykacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22900000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
27
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy następujących rodzajów druków:
Część III - Wydruki windykacyjne
|
| |