Sukcesywne wykonanie i dostawy tablic rejestracyjnych w ilościach około: a. tablice samochodowe zwyczajne jedno i dwurzędowe - 8 000 kpl., b. tablice samochodowe pomniejszone - 100 szt., c. tablice motocyklowe zwyczajne - 500 szt., d. tablice motorowerowe zwyczajne - 400 szt., e. tablice samochodowe indywidualne jedno i dwurzędowe - 50 kpl., f. tablice motocyklowe indywidualne - 3 szt., g. tablice samochodowe zabytkowe jedno i dwurzędowe - 8 kpl., h. tablice motocyklowe zabytkowe - 3 szt., i. tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe - 10 kpl., j. tablice motocyklowe tymczasowe - 2 szt., k. tablice motorowerowe tymczasowe - 2 szt., l. tablice samochodowe profesjonalne - 10 kpl., m. tablice motocyklowe profesjonalne - 2 szt., n. tablice motorowerowe profesjonalne - 1 szt., o. tablice samochodowe jednorzędowe na pojazdy elektryczne - 50 kpl., p. tablice samochodowe dwurzędowe na pojazdy elektryczne - 10 szt., q. tablice motocyklowe na pojazdy elektryczne - 6 szt., r. tablice motorowerowe na pojazdy elektryczne - 50 szt., s. wtórniki tablic - 500 szt.
Protokolarny odbiór, w ciągu 7 dni od daty powiadomienia i fizyczne zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do złomowania
w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa.
Użyczenie i instalację przez Wykonawcę u Zamawiającego oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy: a. sprawdzenie zgodności wprowadzonych numerów z właściwym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 z późn. zm.), b. automatyczne tworzenie zamówień na wszystkie rodzaje tablic z możliwością wysyłania ich w formie elektronicznej, c. generowanie zakresów zamawianych po podaniu numeru początkowego oraz liczby zamawianych tablic, uwzględniając niedozwolone i wykorzystane wcześniej numery, d. elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji, e. ewidencja zamówień, f. weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy, g. baza danych umożliwiająca przechowywanie powyżej 1GB danych, h. dedykowane bezpłatne narzędzie dla administratora pozwalające zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonanie kopii bezpieczeństwa oraz przywrócenia danych z wykonanej wcześniej kopii, i. praca na oprogramowaniu w trybie offline (baza danych u zamawiającego).
|
| GuidZP400 |
c76aeec7-e53a-45df-9434-32a7246d6fdf
|
| Biuletyn |
475719-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Starostwo Powiatowe
|
| Regon |
77098093000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szarych Szeregów
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Słupsk
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
76-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
59 8418500
|
| Zamawiajacy fax |
59 8427111
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@powiat.slupsk.pl
|
| Adres strony url |
http://bip.powiat.slupsk.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.powiat.slupsk.pl/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.powiat.slupsk.pl/
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Szarych Szeregów 14, 76-200 Słupsk
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego typu pojazdów oraz odbiór i złomowanie tablic pojazdów wycofanych z użytku
|
| Numer referencyjny |
OR.272.4.2020.VI
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywne wykonanie i dostawy tablic rejestracyjnych w ilościach około: a. tablice samochodowe zwyczajne jedno i dwurzędowe - 8 000 kpl., b. tablice samochodowe pomniejszone - 100 szt., c. tablice motocyklowe zwyczajne - 500 szt., d. tablice motorowerowe zwyczajne - 400 szt., e. tablice samochodowe indywidualne jedno i dwurzędowe - 50 kpl., f. tablice motocyklowe indywidualne - 3 szt., g. tablice samochodowe zabytkowe jedno i dwurzędowe - 8 kpl., h. tablice motocyklowe zabytkowe - 3 szt., i. tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe - 10 kpl., j. tablice motocyklowe tymczasowe - 2 szt., k. tablice motorowerowe tymczasowe - 2 szt., l. tablice samochodowe profesjonalne - 10 kpl., m. tablice motocyklowe profesjonalne - 2 szt., n. tablice motorowerowe profesjonalne - 1 szt., o. tablice samochodowe jednorzędowe na pojazdy elektryczne - 50 kpl., p. tablice samochodowe dwurzędowe na pojazdy elektryczne - 10 szt., q. tablice motocyklowe na pojazdy elektryczne - 6 szt., r. tablice motorowerowe na pojazdy elektryczne - 50 szt., s. wtórniki tablic - 500 szt.
Protokolarny odbiór, w ciągu 7 dni od daty powiadomienia i fizyczne zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do złomowania
w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa.
Użyczenie i instalację przez Wykonawcę u Zamawiającego oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy: a. sprawdzenie zgodności wprowadzonych numerów z właściwym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 z późn. zm.), b. automatyczne tworzenie zamówień na wszystkie rodzaje tablic z możliwością wysyłania ich w formie elektronicznej, c. generowanie zakresów zamawianych po podaniu numeru początkowego oraz liczby zamawianych tablic, uwzględniając niedozwolone i wykorzystane wcześniej numery, d. elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji, e. ewidencja zamówień, f. weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy, g. baza danych umożliwiająca przechowywanie powyżej 1GB danych, h. dedykowane bezpłatne narzędzie dla administratora pozwalające zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonanie kopii bezpieczeństwa oraz przywrócenia danych z wykonanej wcześniej kopii, i. praca na oprogramowaniu w trybie offline (baza danych u zamawiającego).
|
| Cpv glowny przedmiot |
30195000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez odpowiedniego do miejsca siedziby przedsiębiorcy marszałka województwa,
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 dostawy tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego typu o wartości min. 100 000 zł każda.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, wskazanych w pkt. 8.2.3. SIWZ, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usług zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ;
|
| Inne dokumenty niewymienione |
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy dotyczących ceny, na skutek zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-18T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30 dni
|