Dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego typu pojazdów oraz odbiór i złomowanie tablic pojazdów wycofanych z użytku

Publication date 2020-11-10
End date 2020-11-18 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 475719-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywne wykonanie i dostawy tablic rejestracyjnych w ilościach około: a. tablice samochodowe zwyczajne jedno i dwurzędowe - 8 000 kpl., b. tablice samochodowe pomniejszone - 100 szt., c. tablice motocyklowe zwyczajne - 500 szt., d. tablice motorowerowe zwyczajne - 400 szt., e. tablice samochodowe indywidualne jedno i dwurzędowe - 50 kpl., f. tablice motocyklowe indywidualne - 3 szt., g. tablice samochodowe zabytkowe jedno i dwurzędowe - 8 kpl., h. tablice motocyklowe zabytkowe - 3 szt., i. tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe - 10 kpl., j. tablice motocyklowe tymczasowe - 2 szt., k. tablice motorowerowe tymczasowe - 2 szt., l. tablice samochodowe profesjonalne - 10 kpl., m. tablice motocyklowe profesjonalne - 2 szt., n. tablice motorowerowe profesjonalne - 1 szt., o. tablice samochodowe jednorzędowe na pojazdy elektryczne - 50 kpl., p. tablice samochodowe dwurzędowe na pojazdy elektryczne - 10 szt., q. tablice motocyklowe na pojazdy elektryczne - 6 szt., r. tablice motorowerowe na pojazdy elektryczne - 50 szt., s. wtórniki tablic - 500 szt.
Protokolarny odbiór, w ciągu 7 dni od daty powiadomienia i fizyczne zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do złomowania
w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa.
Użyczenie i instalację przez Wykonawcę u Zamawiającego oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy: a. sprawdzenie zgodności wprowadzonych numerów z właściwym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 z późn. zm.), b. automatyczne tworzenie zamówień na wszystkie rodzaje tablic z możliwością wysyłania ich w formie elektronicznej, c. generowanie zakresów zamawianych po podaniu numeru początkowego oraz liczby zamawianych tablic, uwzględniając niedozwolone i wykorzystane wcześniej numery, d. elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji, e. ewidencja zamówień, f. weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy, g. baza danych umożliwiająca przechowywanie powyżej 1GB danych, h. dedykowane bezpłatne narzędzie dla administratora pozwalające zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonanie kopii bezpieczeństwa oraz przywrócenia danych z wykonanej wcześniej kopii, i. praca na oprogramowaniu w trybie offline (baza danych u zamawiającego).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c76aeec7-e53a-45df-9434-32a7246d6fdf
Biuletyn 475719-N-2020
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe
Regon 77098093000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szarych Szeregów
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Słupsk
Zamawiajacy kod pocztowy 76-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 59 8418500
Zamawiajacy fax 59 8427111
Zamawiajacy email przetargi@powiat.slupsk.pl
Adres strony url http://bip.powiat.slupsk.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.powiat.slupsk.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.powiat.slupsk.pl/
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Szarych Szeregów 14, 76-200 Słupsk
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego typu pojazdów oraz odbiór i złomowanie tablic pojazdów wycofanych z użytku
Numer referencyjny OR.272.4.2020.VI
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywne wykonanie i dostawy tablic rejestracyjnych w ilościach około: a. tablice samochodowe zwyczajne jedno i dwurzędowe - 8 000 kpl., b. tablice samochodowe pomniejszone - 100 szt., c. tablice motocyklowe zwyczajne - 500 szt., d. tablice motorowerowe zwyczajne - 400 szt., e. tablice samochodowe indywidualne jedno i dwurzędowe - 50 kpl., f. tablice motocyklowe indywidualne - 3 szt., g. tablice samochodowe zabytkowe jedno i dwurzędowe - 8 kpl., h. tablice motocyklowe zabytkowe - 3 szt., i. tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe - 10 kpl., j. tablice motocyklowe tymczasowe - 2 szt., k. tablice motorowerowe tymczasowe - 2 szt., l. tablice samochodowe profesjonalne - 10 kpl., m. tablice motocyklowe profesjonalne - 2 szt., n. tablice motorowerowe profesjonalne - 1 szt., o. tablice samochodowe jednorzędowe na pojazdy elektryczne - 50 kpl., p. tablice samochodowe dwurzędowe na pojazdy elektryczne - 10 szt., q. tablice motocyklowe na pojazdy elektryczne - 6 szt., r. tablice motorowerowe na pojazdy elektryczne - 50 szt., s. wtórniki tablic - 500 szt. Protokolarny odbiór, w ciągu 7 dni od daty powiadomienia i fizyczne zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do złomowania w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Użyczenie i instalację przez Wykonawcę u Zamawiającego oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy: a. sprawdzenie zgodności wprowadzonych numerów z właściwym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 z późn. zm.), b. automatyczne tworzenie zamówień na wszystkie rodzaje tablic z możliwością wysyłania ich w formie elektronicznej, c. generowanie zakresów zamawianych po podaniu numeru początkowego oraz liczby zamawianych tablic, uwzględniając niedozwolone i wykorzystane wcześniej numery, d. elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji, e. ewidencja zamówień, f. weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy, g. baza danych umożliwiająca przechowywanie powyżej 1GB danych, h. dedykowane bezpłatne narzędzie dla administratora pozwalające zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonanie kopii bezpieczeństwa oraz przywrócenia danych z wykonanej wcześniej kopii, i. praca na oprogramowaniu w trybie offline (baza danych u zamawiającego).
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez odpowiedniego do miejsca siedziby przedsiębiorcy marszałka województwa,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 dostawy tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego typu o wartości min. 100 000 zł każda.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, wskazanych w pkt. 8.2.3. SIWZ, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usług zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ;
Inne dokumenty niewymienione oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy dotyczących ceny, na skutek zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT.
IV 4 4 data 2020-11-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30 dni

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)