Zakup i wdrożenie mechanizmów Infrastruktury klucza publicznego, systemu kopii zapasowych, konsoli i przełącznika KVM

Publication date 2020-11-10
End date 2020-11-18 00:00:00
Instytucja Urząd Ochrony Danych Osobowych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 608562-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 487300004, 302312009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie mechanizmów Infrastruktury klucza publicznego, systemu kopii zapasowych, konsoli i KVM. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
Część I – Zakup i wdrożenie mechanizmów infrastruktury klucza publicznego;
Część II – Zakup i wdrożenie systemu kopii zapasowych;
Część III – Zakup i dostawa konsoli (klawiatura, monitor, mysz) i przełącznika KVM
Opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej OPZ zawarty jest dla każdej części w Załącznikach nr 1A, 1B, 1C do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a397d2a1-cc62-47af-a840-257ba21bb014
Biuletyn 608562-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Ochrony Danych Osobowych
Regon 13049097000000
Zamawiajacy adres ulica Stawki
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-193
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 531 03 00,
Zamawiajacy fax 22 531 03 01
Zamawiajacy email przetargi@uodo.gov.pl, ,
Adres strony url www.uodo.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uodo.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę w prowadzonym postępowaniu należy złożyć w formie pisemnej w rozumieniu art. 78 § 1 Kodeksu Cywilnego (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1145 z późn. zm.), za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, mieszczącej się w Warszawie przy ul. Stawki 2,w Kancelarii Głównej Urzędu Ochrony Danych Osobowych w pokoju nr 1117.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i wdrożenie mechanizmów Infrastruktury klucza publicznego, systemu kopii zapasowych, konsoli i przełącznika KVM
Numer referencyjny DA.201.8.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie mechanizmów Infrastruktury klucza publicznego, systemu kopii zapasowych, konsoli i KVM. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część I – Zakup i wdrożenie mechanizmów infrastruktury klucza publicznego; Część II – Zakup i wdrożenie systemu kopii zapasowych; Część III – Zakup i dostawa konsoli (klawiatura, monitor, mysz) i przełącznika KVM Opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej OPZ zawarty jest dla każdej części w Załącznikach nr 1A, 1B, 1C do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48730000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow dla Części I – Zakup i wdrożenie mechanizmów infrastruktury klucza publicznego; Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 145 000,00 zł brutto; dla Części II – Zakup i wdrożenie systemu kopii zapasowych; Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 80 000,00 zł brutto; dla Części III – Zakup i dostawa konsoli (klawiatura, monitor, mysz ) i przełącznika KVM; Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow dla Części I – Zakup i wdrożenie mechanizmów infrastruktury klucza publicznego; Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. dla Części II – Zakup i wdrożenie systemu kopii zapasowych; Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 3 wdrożenia o analogicznym charakterze i zakresie do przedmiotu zamówienia każde o wartości brutto nie mniejszej niż – 30 000,00 zł, wraz z podaniem daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana, z załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana należycie. W przypadku dostawy w trakcie trwania, Wykonawca musi wykazać, że zrealizował już dostawę w wymienionym zakresie i na kwotę nie niższą niż wymagana przez Zamawiającego; dla Części III – Zakup i dostawa konsoli (klawiatura, monitor, mysz) i przełącznika KVM; Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na postawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia ww. dokumentów jeżeli wskaże Zamawiającemu adres internetowy gdzie może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 364 z późn. zm.)
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających że co najmniej jedna dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie o wartości brutto minimum: 30 000,00 zł brutto dla Części II; wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ dla Części I – Zakup i wdrożenie mechanizmów infrastruktury klucza publicznego; Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 145 000,00 zł brutto; dla Części II – Zakup i wdrożenie systemu kopii zapasowych; Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 80 000,00 zł brutto; dla Części III – Zakup i dostawa konsoli (klawiatura, monitor, mysz ) i przełącznika KVM; Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Oświadczenie Wykonawcy: a) o warunkach gwarancji, Wykonawca będzie pośredniczył w zakresie realizacji gwarancji producenta sprzętu, b) potwierdzające, że dostarczone urządzenia i oprogramowanie jest legalne, pochodzi z legalnego, autoryzowanego kanału sprzedaży producenta i nie posiada wad prawnych, c) potwierdzające, że zaproponowany sprzęt będzie fabrycznie nowy oraz przeznaczony dla użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej, d) potwierdzające datę produkcji sprzętu, która nie może być wcześniejsza niż w 2019 r. od daty dostarczenia sprzętu, dotyczy Części I - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 9; Opis techniczny wraz z planowaną architekturą oprogramowania, zaoferowanych kart procesorowych, sprzętu, przeinstalowanych pakietów i apletów (wraz z nazwą producenta i typem modelu) w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego – w języku polskim, dotyczy Części I; Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu oraz oprogramowania wraz ze wskazaniem producenta, nazw i typu sprzętu używanych w obrocie handlowym – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 dla Części III; Oświadczenie Wykonawcy, że jest autoryzowanym przedstawicielem producenta systemu kopii zapasowych wymaganym przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 dla Części II;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie Wykonawcy: a) o warunkach gwarancji, Wykonawca będzie pośredniczył w zakresie realizacji gwarancji producenta sprzętu, b) potwierdzające, że dostarczone urządzenia i oprogramowanie jest legalne, pochodzi z legalnego, autoryzowanego kanału sprzedaży producenta i nie posiada wad prawnych, c) potwierdzające, że zaproponowany sprzęt będzie fabrycznie nowy oraz przeznaczony dla użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej, d) potwierdzające datę produkcji sprzętu, która nie może być wcześniejsza niż w 2019 r. od daty dostarczenia sprzętu, dotyczy Części I - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 9; Opis techniczny wraz z planowaną architekturą oprogramowania, zaoferowanych kart procesorowych, sprzętu, przeinstalowanych pakietów i apletów (wraz z nazwą producenta i typem modelu) w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego – w języku polskim, dotyczy Części I; Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu oraz oprogramowania wraz ze wskazaniem producenta, nazw i typu sprzętu używanych w obrocie handlowym – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 dla Części III; Oświadczenie Wykonawcy, że jest autoryzowanym przedstawicielem producenta systemu kopii zapasowych wymaganym przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 dla Części II;
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-11-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i wdrożenie mechanizmów infrastruktury klucza publicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48730000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie i konfiguracja w infrastrukturze Zamawiającego systemu uwierzytelnienia kartami inteligentnymi oraz infrastruktury klucza publicznego wraz z dostarczeniem kart uniwersalnych, urządzeń do programowania, odczytu oraz oprogramowania umożliwiającego dostęp do zasobów wewnątrz organizacji, integracji z Active Directory oraz dostępu do systemu poczty elektronicznej zarówno poprzez klienta Outlook jak i też przez Exchange OWA przy wykorzystaniu przeglądarki wraz z wymaganym wyposażeniem dodatkowym do programowania oraz personalizacji kart inteligentnych. Obsługi bezpieczeństwa w budynku. W ramach zamówienia należy przeprowadzić szkolenia. Dostarczone karty powinny umożliwiać również wejście do budynku bez konieczności wymiany czytników na bramkach oraz systemy w zakresie użytkowania, obsługi oraz personalizacji wdrażanych hybrydowych kart inteligentnych wraz z przygotowaniem nowych procesów obsługi kart dla Zamawiającego. Na przedmiot zamówienia składają się: 1. Wdrożenie i konfiguracja oprogramowania do uwierzytelnienia (SSO) przy pomocy hybrydowych kart inteligentnych do zasobów Zamawiającego a. Zaprojektowanie zintegrowanej infrastruktury do uwierzytelnienia oraz autoryzacji oraz implementacja i wdrożenie infrastruktury klucza publicznego PKI zintegrowanego z infrastrukturą uwierzytelniającą Zamawiającego i umożliwiającą uwierzytelnienie oraz autoryzację użytkowników i urządzenia:  Określenie wymaganych komponentów środowiska do implementacji uwierzytelnienia przy pomocy certyfikatów w środowisku Zamawiającego;  Zaprojektowanie poszczególnych komponentów wymaganych w środowisku Zamawiającego do implementacji uwierzytelnienia (SSO) przy pomocy kart inteligentnych;  Zaprojektowanie i implementacja konfiguracji Active Directory oraz polityk GPO;  Aktualizacja kontrolerów domeny Active Directory Domain Services do wymaganego poziomu;  Podniesienie poziomu domeny i lasu Active Directory do wymaganego poziomu;  Aktualizacja zintegrowanych komponentów z Active Directory do wymaganego poziomu (Active Directory Federation Services, Active Directory Light Directory Services, Exchange Services, SharePoint Services, SQL Server i inne określone na etapie analizy); b. Zaprojektowanie i wdrożenie infrastruktury klucza prywatnego w organizacji Zamawiającego:  Zaprojektowanie standardów nazewniczych dla PKI;  Zaprojektowanie wielopoziomowego oraz bezpiecznego PKI;  Instalacja oraz konfiguracja serwerów PKI zgodnie z zaprojektowanym standardem;  Konfiguracja oraz wdrożenie punktów dystrybucji oraz konfiguracji PKI;  Konfiguracja oraz wdrożenie API dostępowych do infrastruktury PKI;  Konfiguracja szablonów i polityk startowych w GPO Active Directory;  Wdrożenie spójnych mechanizmów aktualizacji na serwerach i stacjach roboczych w organizacji Zamawiającego; c. Konfiguracje i wdrożenie dedykowanych polityk w infrastrukturze Zamawiającego umożliwiających uwierzytelnienie, autoryzację oraz generowanie wymaganych certyfikatów w infrastrukturze klucza publicznego Zamawiającego:  Zaprojektowanie i wdrożenie wymaganych szablonów certyfikatów w infrastrukturze klucza publicznego Zamawiającego;  Implementacja i konfiguracja wymaganych polityk GPO w infrastrukturze Active Directory Zamawiającego;  Zaprojektowanie i wdrożenie dedykowanych skryptów (PowerShell, VBscript) wymaganych do konfiguracji stacji klienckich; d. Przygotowanie i implementacja szablonów certyfikatów zgodnie z potrzebami Zamawiającego służących do uwierzytelnienia i autoryzacji użytkowników oraz urządzeń do serwerów, usług i aplikacji Zamawiającego:  Przygotowanie polityk automatycznej i ręcznej możliwości generowania i instalacji certyfikatów na stacjach roboczych w Active Directory;  Przygotowanie reguł odwoływania i odnawiania certyfikatów w PKI;  Opracowanie procesów generowania certyfikatów do podpisywania oraz uwierzytelnienia, które wymagają akceptacji;  Udostępnienie możliwości automatycznego generowania certyfikatów przez urządzenia i użytkowników zgodnie z wymaganiami; e. Wdrożenie i konfiguracja oprogramowania umożliwiającego uwierzytelnienie (SSO) przy pomocy hybrydowych kart inteligentnych na podstawie wygenerowanych certyfikatów:  Dystrybucja bibliotek i oprogramowania na stacje użytkowników oraz wyspecyfikowane serwery;  Przygotowanie polityk i dystrybucji konfiguracji na stacje użytkowników;  Uruchomienie i monitoring uruchomionego oprogramowania oraz sterowników;  Konfiguracja SSO na stacjach użytkowników; f. Przygotowanie środowisk testowych oraz przeprowadzenie testów systemowych, integracyjnych oraz akceptacyjnych dla wdrażanego rozwiązania:  Przygotowanie środowiska i testów infrastruktury PKI;  Przygotowanie i testy zintegrowanego środowiska AD i Exchange;  Przygotowanie i testy środowisk klienckich do obsługi kart inteligentnych; g. Dostosowanie interfejsu użytkownika – aplikacja zainstalowana na komputerze powinna posiadać zgodność kolorystyczną i wizualną z wymaganiami Zamawiającego w zakresie identyfikacji wizualnej organizacji. Interfejs użytkownika musi być w języku polskim. 2. Dostawa 300 szt. kart procesorowych hybrydowych spełniających poniższe wymagania: a. Elektroniczna karta procesorowa hybrydowa o pojemności pamięci nieulotnej typu EEPROM wynoszącej co najmniej 72 kilobajtów, z dwoma interfejsami:  stykowym: o zgodność z ISO/IEC 7816-2 i 7816-3; o polecenia i odpowiedzi przesyłane podczas komunikacji karty z infrastrukturą informatyczną powinny mieć strukturę zgodną z APDU określoną w normie ISO/IEC 7816-4; o realizować zbiór poleceń APDU określony w normie ISO/IEC 7816-4; o polecenia realizowane przez kartę dla operacji kryptograficznych i zarządzania są zgodne z normą ISO/IEC 7816-8, ISO/IEC 7816-9 oraz ISO/IEC 7816-15; o pozostałe wymagania w punkcie ‘Układ procesorowy’  bezstykowym: o Karta zaprogramowana unikalnym 64 bitowym 18-cyfrowym numerem, ID umieszczone na każdej karcie o Karta tylko do odczytu, bez możliwości programowania o Częstotliwość pracy: 125 kHz o Zgodna z ISO7816 o Zgodna ze standardowymi urządzeniami do otwierania drzwi i czytnikami o Zgodna z systemami kontroli zamawiającego o Bezstykowa transmisja danych, karta nie wymaga dodatkowego zasilania b. Karty wykonane z materiału laminowanego nieulegającemu odkształceniu i/lub rozwarstwieniu o wymiarach i właściwościach fizycznych zgodnych z wymaganiami określonymi dla kart identyfikacyjnych w normie ISO/IEC 7810. Karty nie mogą być wygięte, zniekształcone, porysowane oraz sklejone. Laminat po obydwu stronach karty płynnie przykrywa wszystkie zniekształcenia powierzchni – zwłaszcza w miejscu wprasowywania chipów. Układ procesorowy 1. System operacyjny, zapewniający wieloaplikacyjność, obsługujący interfejsy: stykowy i bezstykowy karty, umożliwiający wprowadzanie obiektów (aplikacji, plików) w bezpiecznym środowisku, zgodny ze standardem Global Platform Card Specification w wersji 2.3 lub wyższej. 2. Preinstalowane aplety: • zarządzanie kartą (Card Manager); • system plików ISO IEC 7816; • funkcjonalność PKCS #11. 3. Karta jest przystosowana do umieszczenia na niej certyfikatu wraz z kluczami kryptograficznymi; certyfikaty mogą zostać umieszczone w późniejszym czasie. Liczba certyfikatów możliwych do umieszczenia na karcie ograniczona jest jedynie pojemnością karty. 4. Karta przygotowana do niezależnej i oddzielnej realizacji operacji: o składania podpisu elektronicznego z wykorzystaniem umieszczonego na karcie certyfikatu (MS CSP, PKCS#11); o sprzętowego zabezpieczenia komputera (za pomocą osobnej aplikacji): wyjęcie karty z czytnika – zablokowanie dostępu do komputera, włożenie karty do czytnika i podanie kodu PIN - odblokowanie dostępu do komputera. Dostęp do każdej z operacji wymienionych w powyższych punktach może być zabezpieczony oddzielnymi kodami PIN i PUK, blokada kodu PIN po trzykrotnym kolejnym błędnym podaniu tego kodu, blokada kodu PUK po pięciokrotnym kolejnym błędnym podaniu tego kodu. Każda partia kart jest dostarczana z unikalnymi kluczami transportowymi dla części bezstykowej (UNIQUE RFID 125 kHz RCP) i stykowej (dostęp do układu procesorowego). Zaoferowane Karty muszą być obsługiwane co najmniej w zakresie wydruku, kodowania, personalizacji i przedłużania okresu ważności. 3. Dostawa drukarki do personalizacji kart - 1 szt. Drukarka jednostronna, kolorowa drukarka do zadruku kart plastikowych z koderami kart stykowych i bezstykowych (dostawa w ciągu 14 dni od podpisania umowy). Drukarka powinna być wyposażona w dodatkowy komplet materiałów eksploatacyjnych umożliwiający wydruk wszystkich zamawianych kart. W celu uniknięcia wątpliwości materiały eksploatacyjne są to wszystkie produkty wymienione przez producenta do samodzielnego montażu przez użytkownika. Drukarka winna posiadać oprogramowanie służące samodzielnej personalizacji nadruku na zamawianych kartach. Instalacja oprogramowania powinna odbywać się za pomocą kreatora w środowisku Windows 10. Inne parametry minimalne Drukarki: • Rodzaj nadruku: termosublimacja, termotransfer • Typ nadruku: jednostronny, kolorowy, monochromatyczny • Rozdzielczość druku: 300dpi • Powierzchnia nadruku: Druk od krawędzi do krawędzi na standardowych nośnikach CR-80 • Podajnik / odbiornik kart: 90/90 • Czas wydruku jednostronnego monochromatycznego: 300 kart/h • Czas wydruku jednostronnego kolorowego: 100 kart/h • Wydajność folii drukujących: o Druk kolorowy - 100 o Druk monochromatyczny - 1000 • Grubość karty: do 30mil • Komunikacja: USB, Ethernet 10/100 • Koder kart magnetycznych: Opcja • Sterowniki: o Windows 7 (64-bitowy) o Windows 8 i Win 8 Pro (zgodność z wersją 64-bitową) o Windows Server 2012/2016/2019 (64 bit) o Windows 10 (32 bit i 64 bit) 4. Dostarczenie czytników stykowych do obsługi kart – 50 szt.: • Interfejs USB: minimum USB typu A 2.0 Full Speed • Długość przewodu: minimum 1 m • Gniazdo kart stykowych: o Wsparcie dla kart inteligentnych, o Wsparcie dla kart pamięci • Interfejs kart stykowych o Format karty- Standardowy (ID-1) - 85.60 mm x 53.98 mm o Standard - ISO 7816 Parts 1-3, Class A, B, C (5 V, 3 V, 1.8 V) o Protokoły - T=0; T=1; Memory Card Support CAC, PIV, SIPRNET, J-LIS Smart Cards • Certyfikaty / Zgodności o EN 60950/IEC 60950, ISO 7816, EMV Level 1 (Contact), PC/SC, CCID, CE, FCC, RoHS 2, REACH, USB Full Speed, Microsoft® WHQL • Obsługiwane systemy operacyjne o Windows, Linux, Mac OS, Android™ od oficjalnie wspieranych wersji Wyżej wymienione elementy muszą być objęte gwarancją producenta wynoszącą min. 24 miesięcy. 5. Przeprowadzenie szkoleń: Omówienie zagadnień i szczegółowe zapoznanie z wiedzą teoretyczną administratorów w zakresie przeprowadzonego wdrożenia: • Wdrożenie PKI w infrastrukturze Active Directory, funkcje i możliwości • Instalowanie i konfiguracja aplikacji do obsługi PKI na komputerach lokalnych • Zarządzanie urzędem certyfikacji i certyfikatami, administracja • Jak integrować inne systemy z PKI • Analiza logów aktywności 6. Wytworzenie wymaganej dokumentacji: • Projekt Techniczny rozwiązania, zawierający co najmniej: o Architekturę wysoko i niskopoziomową rozwiązania o Opis techniczny rozwiązania wraz z jego elementami o Dokumentacja techniczna preinstalowanych pakietów i apletów. o Szczegółowy opis obsługi rozwiązania informatycznego • Opis procesu instalacji oraz konfiguracji • Procedurę pozwalającą na samodzielne odtworzenie systemu przez Zamawiającego • Specyfikację techniczna karty • Dokumentacja techniczna oprogramowania dostarczanego z kartą • Instrukcja obsługi drukarki do kart 7. Gwarancja i wsparcie powdrożeniowe Wykonawca obejmie przedmiot zamówienia gwarancją na okres 3 miesięcy od wdrożenia. W ramach gwarancji wykonawca zapewni: • wsparcie telefoniczne lub mailowe dla Administratorów, centralnych wdrożonych Systemów i usług; • osobiste wsparcie dedykowanych specjalistów w siedzibie Zamawiającego w liczbie co najmniej 40 godzin; • transfer wiedzy dla Administratorów na temat każdego wdrożonego Systemu w ilości minimum 24 godzin; Czas reakcji serwisu na podjęcie naprawy gwarancyjnej w terminie 1 dnia roboczego od daty zgłoszenia. Do oferty należy dołączyć opis techniczny wraz z planowaną architekturą oprogramowania, zaoferowanych kart procesorowych, sprzętu, przeinstalowanych pakietów i apletów (wraz z nazwą producenta i typem modelu) w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego – w języku polskim.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i wdrożenie systemu kopii zapasowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48730000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem postępowania jest dostawa centralnego systemu wykonywania kopii zapasowych oraz replik kopii w wersji Enterprise Plus – (licencja na 50 urządzeń) zdefiniowanego środowiska informatycznego UODO. II. Wdrożenie prowadzone powinno być etapami poprzez: - rozpoznanie techniczne bieżącej infrastruktury, - sporządzenie projektu wdrożenia oraz - dostawę oprogramowania i/lub stosownych urządzeń umożliwiających kompleksowe wykonywanie kopii zapasowych dla zdefiniowanego środowiska Informatycznego UODO oraz odtwarzanie z nich systemów i danych w przypadku awarii. III. Realizacja zamówienia powinna w szczególności obejmować: 1. Rozpoznanie techniczne bieżącej infrastruktury w UODO, 2. Opracowanie projektu wdrożenia z uwzględnieniem informacji z przeprowadzonego rozpoznania technicznego o użytkowanych w UODO systemach i konfiguracji sieci komputerowej, 3. Dostawa oprogramowania i/lub sprzętu opisanego w niniejszej specyfikacji, 4. Wdrożenie opracowanego projektu w środowisku infrastruktury UODO, 5. Wdrożenie procedur wykonywania kopii dla poszczególnych źródeł danych (systemów, usług i baz danych), 6. Opracowanie harmonogramu wykonywania kopii, weryfikacji poprawności ich wykonania, czasu retencji oraz harmonogramu i procedur usuwania, 7. Opracowanie testowych i produkcyjnych procedur odzyskiwania danych (odtwarzania systemu w przypadku awarii), 8. Przeprowadzenie testów wydajności i poprawności działania wdrożonych rozwiązań. 9. Opracowanie dokumentacji powykonawczej zawierającej logiczną i/lub fizyczną architekturę rozwiązania pozwalającej w przyszłości na samodzielne wykonanie instalacji i konfiguracji systemu przez zamawiającego. Dokumentacja powinna być wykonana w języku polskim. 10. Nieodpłatne wsparcie techniczne i programowe, w tym niezbędne aktualizacje, przez okres 12 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego. 11. Szkolenie minimum 2 osób z obsługi, konfiguracji i innych niezbędnych czynności potrzebnych do prawidłowego i ciągłego działania systemu. a) Wsparcie (części) techniczne producenta w trybie 24/7/365, z możliwością zgłaszania problemów telefonicznie oraz za pomocą poczty e-mail. IV. Wszelkie prace związane z konfiguracją i integracją sieci należy traktować jako tajemnicę przedsiębiorstwa (Zamawiającego) zgodnie z ustawą z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1913).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa konsoli (klawiatura, monitor, mysz) i przełącznika KVM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231200-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa konsoli (klawiatura, monitor, mysz) i przełącznika KVM – 1 szt. I. Wymagania dotyczące gwarancji: 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu (wszystkich jego elementów) na okres minimum 36 miesięcy (nie krótszy jednak niż okres gwarancji producenta). 2) Naprawy gwarancyjne wykonywane będą w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 16.00. 3) Czas reakcji na zgłoszone usterki 8 godzin. Zdalnie za pośrednictwem: - poczty elektronicznej e-mail: (adres email Wykonawcy) - oraz telefonicznie : na numer telefonu: (numer telefonu) 4) Naprawy realizowane będą każdorazowo w miejscu dostarczenia przedmiotu zamówienia. 5) Maksymalny czas naprawy/wymiany 7 dni roboczych od reakcji na zgłoszoną usterkę. II. Opis zamówienia: 1) Konsola (klawiatura, monitor, mysz) składająca się z monitora, klawiatury i touchpada. Konsola musi być przeznaczona do montażu w szafie serwerowej standardu RACK i po złożeniu jej wysokość instalacyjna nie może przekraczać wysokości 1U. 2) Przełącznik KVM Przełącznik musi być przeznaczony do montażu w szafie serwerowej standardu RACK i nie może przekraczać wysokości 1U. III. Wymagania: 1) Urządzenia muszą pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji producenta obejmujących rynek polski, zapewniając w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. 2) Urządzenia muszą być fabrycznie przystosowane do instalacji w szafach RACK w orientacji poziomej. 3) Wysokość instalacyjna urządzeń nie może przekraczać wysokości 1U. 4) Urządzenia muszą być przystosowane do pracy ciągłej 365 dni w roku. IV. Ogólne właściwości użytkowe: a) Konsola (klawiatura, monitor, mysz): 1) Urządzenie musi posiadać wbudowany ekran LCD o przekątnej minimum 18,5”. 2) Urządzenie musi posiadać wbudowaną klawiaturę z układem International English (qwerty). 3) Urządzenie musi posiadać wbudowaną mysz minimum trzyprzyciskową w formie touchpad. 4. Urządzenie musi posiadać porty przyłączeniowe do połączenia z przełącznikiem KVM. 5) Konsola powinna być wyposażona w szyny montażowe pozwalające na instalację w szafie rack. Szyny powinny umożliwiać korzystanie z konsoli (klawiatura monitor mysz) przy zajętości sąsiednich miejsc instalacyjnych w szafie – pełne wysunięcie oraz otwarcie urządzenia. 6) Należy zapewnić niezbędne kable przyłączeniowe do przełącznika KVM oraz okablowanie zasilające do przyłączenia zasilania. b) Przełącznik KVM: 1) Urządzenie musi posiadać 16 portów. 2) Dostęp do urządzenia jest realizowany za pośrednictwem TCP/IP. Łącza te obsługują szyfrowanie DES, 3DES, AES i 128-bitowy protokół SSL w ramach sesji KVM i nośników wirtualnych. 3) Urządzenie musi posiadać porty (VGA, USB) do podłączenia konsoli KVM LCD. 4) Urządzenie musi posiadać redundantne zasilacze. 5) Urządzenie musi umożliwiać mapowanie bezpośrednio podłączonych urządzeń do przełącznika KVM (USB DVD-ROM, USB Pendrive) do podłączonych serwerów. 6) Urządzenie musi umożliwiać zestawianie zdalnych połączeń do konsol serwerów (minimum 2 użytkowników pracujących równocześnie). 7) Urządzenie musi być wyposażone w kable 6 metrów długości. (16 szt.) do podłączenia serwerów poprzez porty cyfrowe/IP.
  

Criterion

Kryteria termin wdrożenia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)