Zakup pieczywa i wyrobów cukierniczych z podziałem na dwa zadania

Publication date 2020-11-10
End date 2020-11-19 00:00:00
Instytucja 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 608687-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są środki spożywcze w ilościach zawartych w tabelach,zgodne z przedstawionym opisem przedmiotu zamówienia. Zadanie nr 1 – dostawa do Magazyn Stołówki Wojskowej dla Kadry 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego 15-601 BIAŁYSTOK, ul.Kawaleryjska 70, Zadanie nr 2 – dostawa do Magazyn Żywnościowy 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego 18-400 ŁOMŻA, ul. Aleja Legionów 133, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i szacunkowe ilości opisano w Załączniku nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5e3607a9-b47b-4d9e-ad9e-5748af5ded35
Biuletyn 608687-N-2020
Zamawiajacy nazwa 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
Regon 20068982800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kawaleryjska
Zamawiajacy adres numer domu 70
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-601
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 261 398 839
Zamawiajacy fax 261 398 813
Zamawiajacy email 25wog.kancelaria@ron.mil.pl
Adres strony url https://25wog.wp.mil.pl/pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny WOJSKO
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny operator pocztowy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku, ul. Kawaleryjska 70, 15-325 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu Zakup pieczywa i wyrobów cukierniczych z podziałem na dwa zadania
Numer referencyjny 42/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są środki spożywcze w ilościach zawartych w tabelach,zgodne z przedstawionym opisem przedmiotu zamówienia. Zadanie nr 1 – dostawa do Magazyn Stołówki Wojskowej dla Kadry 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego 15-601 BIAŁYSTOK, ul.Kawaleryjska 70, Zadanie nr 2 – dostawa do Magazyn Żywnościowy 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego 18-400 ŁOMŻA, ul. Aleja Legionów 133, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i szacunkowe ilości opisano w Załączniku nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania umowy dla Zadania nr 1 – od dnia 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r. Termin wykonania umowy dla Zadania nr 2 – od dnia 01.01.2021 r. do dnia31.12.2021 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp (z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację (w zatwierdzonym przez Sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2020 poz. 814) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz.U. z 2020 r., poz. 1228);
Inne dokumenty niewymienione 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1.1. Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2. Formularz cenowy na Zadania nr 1 i/lub 2 – Załącznik nr 1A do SIWZ 1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie – Załącznik nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Uwaga! Powyższe oświadczenie dotyczy również każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz podmiotów, na zasoby których Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp zostanie zamieszczony razem z informacją z otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego. UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie należy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, może już na etapie składania ofert (wraz z ofertą) złożyć stosowną informację w tym zakresie (Oświadczenie – patrz Załącznik nr 6 do SIWZ) – w takim przypadku wymóg złożenia w terminie 3 dni oświadczenia dotyczącego przynależności do grupy kapitałowej dezaktualizuje się.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na pisemny wniosek Zamawiającego dopuszcza się zmiany w ilościach poszczególnych towarów (środków spożywczych) określonych w umowie przy zachowaniu następujących warunków: 1.1. Zmiana wynika z potrzeb, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 1.2. Zmiana nie powoduje przekroczenia maksymalnej wartości umowy brutto. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w zakresie: 2.1. sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielenia zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
IV 4 4 data 2020-11-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa do Magazyn Stołówki Wojskowej dla Kadry 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego 15-325 BIAŁYSTOK, ul. Kawaleryjska 70,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 4. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest przedstawić: 4.1. do wglądu umowę regulującą zasady współpracy w przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie (konsorcjum lub spółka cywilna). Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarna odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia. 4.2. posiadaną aktualną polisę ubezpieczeniową OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej posiadającą rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego, za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego oraz spowodowane przez nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia. 4.3. potwierdzenie wdrożonego systemu HACCP, wystawionego przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą; lub zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP – podstawa prawna art.59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. lub protokołu z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej, jako organ urzędowej kontroli żywności, w skład którego wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania wdrożenia i utrzymania systemu HACCP na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. 4.4. aktualną decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.). lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodnego z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegającą urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r. nr 106, poz. 730). lub uprawnienia do wykonywania określonej działalności zawodowej poprzez złożenie obowiązującej decyzji administracyjnej właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzenia zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2020 r. poz. 1753). 4.5 Wyżej wymienione dokumenty Wykonawca dostarczy w terminie 2 dni przed dniem zawarcia umowy. 4.6 Dokumenty powinny zostać złożone w wyznaczonym terminie w Kancelarii Jawnej Zamawiającego, skierowane bezpośrednio do Służby Żywnościowej 25 WOG, w Białymstoku. 4.7 Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: ppor. Sebastian MATULANIS - w sprawach technicznych, od poniedziałku do piątku, od godziny 07:30 do godziny 13:00, tel.: 261 398 875; 727 014 008. lub Magdalena MIELESZKO - w sprawach technicznych, od poniedziałku do piątku, od godziny 07:30 do godziny 13:00, tel.: 261 398 448.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia są środki spożywcze w ilościach zawartych w tabelach, zgodne z przedstawionym opisem przedmiotu zamówienia. Zadanie nr 1 – dostawa do Magazyn Stołówki Wojskowej dla Kadry 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego 15-325 BIAŁYSTOK, ul. Kawaleryjska 70, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i szacunkowe ilości opisano w Załączniku nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa do Magazyn Żywnościowy 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego 18-400 ŁOMŻA, ul. Aleja Legionów 133
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 4. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest przedstawić: 4.1. do wglądu umowę regulującą zasady współpracy w przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie (konsorcjum lub spółka cywilna). Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarna odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia. 4.2. posiadaną aktualną polisę ubezpieczeniową OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej posiadającą rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego, za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego oraz spowodowane przez nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia. 4.3. potwierdzenie wdrożonego systemu HACCP, wystawionego przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą; lub zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP – podstawa prawna art.59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. lub protokołu z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej, jako organ urzędowej kontroli żywności, w skład którego wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania wdrożenia i utrzymania systemu HACCP na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. 4.4. aktualną decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.). lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodnego z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegającą urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r. nr 106, poz. 730). lub uprawnienia do wykonywania określonej działalności zawodowej poprzez złożenie obowiązującej decyzji administracyjnej właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzenia zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2020 r. poz. 1753). 4.5 Wyżej wymienione dokumenty Wykonawca dostarczy w terminie 2 dni przed dniem zawarcia umowy. 4.6 Dokumenty powinny zostać złożone w wyznaczonym terminie w Kancelarii Jawnej Zamawiającego, skierowane bezpośrednio do Służby Żywnościowej 25 WOG, w Białymstoku. 4.7 Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: ppor. Sebastian MATULANIS - w sprawach technicznych, od poniedziałku do piątku, od godziny 07:30 do godziny 13:00, tel.: 261 398 875; 727 014 008. lub Magdalena MIELESZKO - w sprawach technicznych, od poniedziałku do piątku, od godziny 07:30 do godziny 13:00, tel.: 261 398 448.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia są środki spożywcze w ilościach zawartych w tabelach, zgodne z przedstawionym opisem przedmiotu zamówienia. Zadanie nr 2 – dostawa do Magazyn Żywnościowy 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego 18-400 ŁOMŻA, ul. Aleja Legionów 133, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i szacunkowe ilości opisano w Załączniku nr 3 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)