Dostawa w ramach leasingu telefonów stacjonarnych, licencji dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-78/2020)

Publication date 2020-11-10
End date 2020-11-18 00:00:00
Instytucja Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt telefoniczny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 608655-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 325500003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

rozszerzenie funkcjonalności systemu
telekomunikacyjnego opartego na centrali telefonicznej IP 6010 i posiadanej przez Zamawiającego infrastrukturze
teletechnicznej o funkcjonalności nagrywania rozmów oraz faxservera. Przedmiot zamówienia obejmuje również
dostawę licencji niezbędnych do uruchomienia funkcjonalności oraz dostawę i instalację niezbędnych aplikacji w
obrębie działania istniejącej centrali telefonicznej IP 6010. Oferowane rozwiązanie musi zapewnić pełną integrację z
zarządzaną obecnie przez Zamawiającego centralą telefoniczną IP 6010. Wszystkie dostarczane elementy muszą
współpracować z posiadanym przez Zamawiającego systemem telekomunikacyjnym. Dodatkowo, w ramach
niniejszego zadania należy rozbudować system telefonii o telefony stacjonarne IP oraz telefonów DECT. Forma
leasingu: operacyjny. Procent wpłaty własnej Zamawiającego - 0%. Wartość wykupu po zakończeniu umowy: 1%.
Ilość rat: 36 równych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7dacec9f-03e3-4cb3-836a-6b7419001dc1
Biuletyn 608655-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 12298697000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Cegłowska
Zamawiajacy adres numer domu 80
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-809
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 690 247
Zamawiajacy fax 228 341 820
Zamawiajacy email zp@bielanski.med.pl
Adres strony url https://szpitalbielanski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy Zgodnie z zaleceniami Urzędu Zamówień Publicznych w obecnej sytuacji zagrożenia epidemicznego na podstawie z art. 18a ust. 4 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2016 r. poz. 1020 z późn. zm.) - oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ustawy zmienianej w art. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Zaleca się korzystanie z drugiej opcji (postać elektroniczna, tj. oferta złożona za pośrednictwem platformy Marketplanet podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://szpitalbielanski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://szpitalbielanski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://szpitalbielanski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Oferty oraz oświadczenia, o których mowa w art. 25a Pzp składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 11.3 Oferty składane w formie pisemnej należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego (pawilon H, pokój 106) i oznakować w następujący sposób: Oferta na dostawę w ramach leasingu telefonów stacjonarnych, licencji dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-78/2020). Szpital Bielański, ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Bielański ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa, pok 106
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa w ramach leasingu telefonów stacjonarnych, licencji dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-78/2020)
Numer referencyjny ZP-78/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu rozszerzenie funkcjonalności systemu telekomunikacyjnego opartego na centrali telefonicznej IP 6010 i posiadanej przez Zamawiającego infrastrukturze teletechnicznej o funkcjonalności nagrywania rozmów oraz faxservera. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę licencji niezbędnych do uruchomienia funkcjonalności oraz dostawę i instalację niezbędnych aplikacji w obrębie działania istniejącej centrali telefonicznej IP 6010. Oferowane rozwiązanie musi zapewnić pełną integrację z zarządzaną obecnie przez Zamawiającego centralą telefoniczną IP 6010. Wszystkie dostarczane elementy muszą współpracować z posiadanym przez Zamawiającego systemem telekomunikacyjnym. Dodatkowo, w ramach niniejszego zadania należy rozbudować system telefonii o telefony stacjonarne IP oraz telefonów DECT. Forma leasingu: operacyjny. Procent wpłaty własnej Zamawiającego - 0%. Wartość wykupu po zakończeniu umowy: 1%. Ilość rat: 36 równych.
Cpv glowny przedmiot 32550000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust 5 pkt 1 Pzp. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności przedmiotowych dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty a w przypadku wskazania przez wykonawcę, że przedmiotowe dokumenty, znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, Zamawiający skorzysta z posiadanych dokumentów, o ile są one nadal aktualne
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) materiały producenta, ulotki informacyjne, instrukcje obsługi lub itp., dotyczące oferowanych produktów, potwierdzające parametry wymagane przez Zamawiającego określone w Opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli powyższe materiały zawierają jedynie dane techniczne wystarczające do potwierdzenia wymagań Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza złożenie ich lub ich kopii w języku angielskim i/lub niemieckim bez tłumaczenia na język polski, - z zaznaczeniem numeru pakietu oraz pozycji, której dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione 1) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, do której przynależy inny wykonawca składający ofertę w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym wykonawcą biorącym udział w przedmiotowym postępowaniu. Oświadczenie musi zawierać numer postępowania oraz oznaczenie części, której oferta dotyczy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca, wraz ze złożeniem oświadczenia, może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 2) formularz specyfikacji cenowej (zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ), 3) oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1 niniejszej SIWZ, 4) wypełniony formularz specyfikacji technicznej. Wykonawca wypełnia i załącza do oferty Załącznik Nr 5 do SIWZ. 5) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają zmianę niniejszej umowy w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie urządzenia objętego umową odpowiednikiem w przypadku: a) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego urządzenia, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową, c) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego urządzenia, obok dotychczas oferowanego za cenę nie wyższą niż cena urządzenia objętego umową. 2. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy urządzenia, przy zachowaniu jego parametrów - w przypadku wprowadzenia niniejszych zmian przez producenta. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT Wykonawca stosuje nową stawkę z dniem jej obowiązywania, z zachowaniem cen jednostkowych netto określonych w Załączniku Nr 1. 4. Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust. 2, 3 nie wymaga sporządzenia aneksu do niniejszej umowy. 5. Wynagrodzenie wykonawcy określone w § 4 ust. 1 ulegnie zmianie o poniesione przez Wykonawcę koszty: 1) W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, wprowadzonej odpowiednim aktem prawnym – zmianie ulegnie wyłącznie kwota VAT w stopniu wynikającym z wprowadzonej zmiany, przy zachowaniu stałej ceny netto; 2) W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) W przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 6. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 1. 7. W przypadku zmian określonych w ust. 6 pkt. 2 i 3, Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku. Wykonawca winien wykazać ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia. 8. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 6 pkt. 1, wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 9. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 6 pkt. 2, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 10. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 6 pkt. 3, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.
IV 4 4 data 2020-11-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)