| GuidZP400 |
7dacec9f-03e3-4cb3-836a-6b7419001dc1
|
| Biuletyn |
608655-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Regon |
12298697000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Cegłowska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
80
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
01-809
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
225 690 247
|
| Zamawiajacy fax |
228 341 820
|
| Zamawiajacy email |
zp@bielanski.med.pl
|
| Adres strony url |
https://szpitalbielanski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Zgodnie z zaleceniami Urzędu Zamówień Publicznych w obecnej sytuacji zagrożenia
epidemicznego na podstawie z art. 18a ust. 4 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień
publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2016 r. poz. 1020 z późn. zm.) - oferty w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ustawy zmienianej w art. 1, składa
się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio
własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Zaleca się korzystanie z drugiej opcji
(postać elektroniczna, tj. oferta złożona za pośrednictwem platformy Marketplanet podpisana kwalifikowanym
podpisem elektronicznym).
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://szpitalbielanski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://szpitalbielanski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://szpitalbielanski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty oraz oświadczenia, o których mowa w art. 25a Pzp składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 11.3 Oferty składane w formie pisemnej należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego (pawilon H, pokój 106) i oznakować w następujący sposób: Oferta na dostawę w ramach leasingu telefonów stacjonarnych, licencji dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-78/2020). Szpital Bielański, ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Bielański ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa, pok 106
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa w ramach leasingu telefonów stacjonarnych, licencji dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-78/2020)
|
| Numer referencyjny |
ZP-78/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
rozszerzenie funkcjonalności systemu
telekomunikacyjnego opartego na centrali telefonicznej IP 6010 i posiadanej przez Zamawiającego infrastrukturze
teletechnicznej o funkcjonalności nagrywania rozmów oraz faxservera. Przedmiot zamówienia obejmuje również
dostawę licencji niezbędnych do uruchomienia funkcjonalności oraz dostawę i instalację niezbędnych aplikacji w
obrębie działania istniejącej centrali telefonicznej IP 6010. Oferowane rozwiązanie musi zapewnić pełną integrację z
zarządzaną obecnie przez Zamawiającego centralą telefoniczną IP 6010. Wszystkie dostarczane elementy muszą
współpracować z posiadanym przez Zamawiającego systemem telekomunikacyjnym. Dodatkowo, w ramach
niniejszego zadania należy rozbudować system telefonii o telefony stacjonarne IP oraz telefonów DECT. Forma
leasingu: operacyjny. Procent wpłaty własnej Zamawiającego - 0%. Wartość wykupu po zakończeniu umowy: 1%.
Ilość rat: 36 równych.
|
| Cpv glowny przedmiot |
32550000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
36
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w
art. 24 ust 5 pkt 1 Pzp. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności przedmiotowych dokumentów, w
formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych,
Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty a w przypadku
wskazania przez wykonawcę, że przedmiotowe dokumenty, znajdują się w posiadaniu Zamawiającego,
Zamawiający skorzysta z posiadanych dokumentów, o ile są one nadal aktualne
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) materiały producenta, ulotki informacyjne, instrukcje obsługi lub itp., dotyczące oferowanych produktów,
potwierdzające parametry wymagane przez Zamawiającego określone w Opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli
powyższe materiały zawierają jedynie dane techniczne wystarczające do potwierdzenia wymagań Zamawiającego,
Zamawiający dopuszcza złożenie ich lub ich kopii w języku angielskim i/lub niemieckim bez tłumaczenia na język
polski, - z zaznaczeniem numeru pakietu oraz pozycji, której dotyczy.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, do której
przynależy inny wykonawca składający ofertę w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od
zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym wykonawcą
biorącym udział w przedmiotowym postępowaniu. Oświadczenie musi zawierać numer postępowania oraz
oznaczenie części, której oferta dotyczy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca,
wraz ze złożeniem oświadczenia, może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym
wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 2) formularz specyfikacji
cenowej (zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ), 3) oświadczenie, o którym mowa w
pkt 7.1 niniejszej SIWZ, 4) wypełniony formularz specyfikacji technicznej. Wykonawca wypełnia i załącza do
oferty Załącznik Nr 5 do SIWZ. 5) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie
wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą,
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają zmianę niniejszej umowy w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie urządzenia objętego
umową odpowiednikiem w przypadku: a) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta
zmodyfikowanego/udoskonalonego urządzenia, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową, c)
wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego urządzenia, obok dotychczas
oferowanego za cenę nie wyższą niż cena urządzenia objętego umową. 2. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie:
numeru katalogowego produktu, nazwy urządzenia, przy zachowaniu jego parametrów - w przypadku wprowadzenia
niniejszych zmian przez producenta. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT Wykonawca stosuje
nową stawkę z dniem jej obowiązywania, z zachowaniem cen jednostkowych netto określonych w Załączniku Nr 1.
4. Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust. 2, 3 nie wymaga sporządzenia aneksu do niniejszej umowy. 5.
Wynagrodzenie wykonawcy określone w § 4 ust. 1 ulegnie zmianie o poniesione przez Wykonawcę koszty: 1) W
przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, wprowadzonej odpowiednim aktem prawnym – zmianie
ulegnie wyłącznie kwota VAT w stopniu wynikającym z wprowadzonej zmiany, przy zachowaniu stałej ceny netto; 2)
W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy
z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) W przypadku zmiany zasad podlegania
ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których
mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, - jeżeli zmiany te będą miały
wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 6. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać
będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 1. 7. W przypadku zmian określonych w ust. 6 pkt. 2 i
3, Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie
dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku. Wykonawca winien wykazać ponad wszelką
wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić stopień, w
jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia. 8. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 6 pkt. 1, wartość netto
wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona
na podstawie nowych przepisów. 9. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 6 pkt. 2, wynagrodzenie Wykonawcy
ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób
bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 10. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 6 pkt. 3, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu
całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany,
przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz
Zamawiającego.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-18T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|