| GuidZP400 |
959d3215-6e2a-42d9-a338-a01e5c7c0867
|
| Biuletyn |
607438-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Kancelaria Senatu
|
| Regon |
00139380011000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Wiejska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
6/8
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-902
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48226949035
|
| Zamawiajacy fax |
+48226949213
|
| Zamawiajacy email |
bpko@senat.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.senat.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Kancelaria Senatu.
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.senat.gov.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.senat.gov.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta z załącznikami może być złożona w formie pisemnej, osobiście, za pośrednictwem kuriera lub operatora pocztowego, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Punkt podawczy Kancelarii Senatu, budynek "N" Kancelarii Sejmu, al. Na Skarpie, od strony Parku Kultury im. Rydza Śmigłego, czynny w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16.00, tel. 694 95 77.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów przeznaczonych na cele popularyzacyjne i edukacyjne.
|
| Numer referencyjny |
BPKO.SZP.350.24.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Kancelarii Senatu materiałów przeznaczonych na cele popularyzacyjne i edukacyjne. Dostawa materiałów nastąpi do siedziby Kancelarii Senatu, przy ul. Wiejskiej 6/8, w Warszawie.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2020-12-22T00:00:00+01:00
|
| Informacje na temat katalogow |
Realizacja I i II części zamówienia od następnego dnia po podpisaniu umowy, do 22 grudnia 2020 r.
|
| Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
| Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
| Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Nie dotyczy.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Nie dotyczy.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie dotyczy.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy.
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Oferta powinna zawierać:
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 3 do SIWZ wraz z załącznikami nr 1/lub nr 2 do formularza oferty, odpowiednio dla I i II części zamówienia – załączonymi w wersji EXCEL – oddzielnie od SIWZ.
2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) ogłoszenia o zamówieniu.
3. Pełnomocnictwo – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, w przypadku podpisania oferty przez osobę lub osoby, których uprawnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (podpisane przez wszystkich wykonawców) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wyjaśnienie wykonawcy dotyczące zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, jako stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa wraz z uzasadnieniem ich zastrzeżenia - jeżeli dotyczy.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Oferta winna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
1. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych zawartych w ofertach złożonych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego jest Kancelaria Senatu, ul. Wiejska 6/8, 00-902 Warszawa, bpko@senat.gov.pl;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Kancelarii Senatu: iodo@senat.gov.pl, ul. Wiejska 6/8, 00-902 Warszawa, tel. 22 694 94 44;
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z zawartą umową i postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „dostawę do Kancelarii Senatu materiałów przeznaczonych na cele popularyzacyjne i edukacyjne” BPKO.SZP.350.24.2020, w prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy Pzp;
4) dane osobowe będą udostępniane podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa;
5) podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy;
6) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Dane osobowe znajdujące się w zawartej umowie będą przechowywane przez okres 10 lat od podpisania umowy;
7) każdej osobie, której dane są przetwarzane przez zamawiającego przysługuje:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
• na podstawie art. 17 RODO w zakresie wynikającym z przepisów – prawo do usunięcia swoich danych osobowych;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
• na podstawie art. 20 RODO prawo do przenoszenia danych, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie umowy w myśl art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
9) Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów przeznaczonych na cele popularyzacyjne i edukacyjne wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-22T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
realizacja I części zamówienia - od następnego dnia po podpisaniu umowy do 22 grudnia 2020 r.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Kancelarii Senatu materiałów przeznaczonych na cele popularyzacyjne i edukacyjne. Dostawa materiałów nastąpi do siedziby Kancelarii Senatu, przy ul. Wiejskiej 6/8, w Warszawie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (I części zamówienia) zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - wykaz materiałów popularyzacyjnych i edukacyjnych.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów przeznaczonych na cele popularyzacyjne i edukacyjne wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-22T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Realizacja II części zamówienia - od następnego dnia po podpisaniu umowy do 22 grudnia 2020 r.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Kancelarii Senatu materiałów przeznaczonych do cele popularyzacyjne i edukacyjne. Dostawa materiałów nastąpi do siedziby Kancelarii Senatu, przy ul. Wiejskiej 6/8, w Warszawie. Szczegółowy opis II części zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - wykaz materiałów popularyzacyjnych i edukacyjnych.
|
| | |