Dostawa materiałów przeznaczonych na cele popularyzacyjne i edukacyjne.

Publication date 2020-11-12
End date 2020-11-20 00:00:00
Instytucja Kancelaria Senatu
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 607438-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Kancelarii Senatu materiałów przeznaczonych na cele popularyzacyjne i edukacyjne. Dostawa materiałów nastąpi do siedziby Kancelarii Senatu, przy ul. Wiejskiej 6/8, w Warszawie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 959d3215-6e2a-42d9-a338-a01e5c7c0867
Biuletyn 607438-N-2020
Zamawiajacy nazwa Kancelaria Senatu
Regon 00139380011000
Zamawiajacy adres ulica Wiejska
Zamawiajacy adres numer domu 6/8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48226949035
Zamawiajacy fax +48226949213
Zamawiajacy email bpko@senat.gov.pl
Adres strony url www.senat.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Kancelaria Senatu.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.senat.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.senat.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta z załącznikami może być złożona w formie pisemnej, osobiście, za pośrednictwem kuriera lub operatora pocztowego, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Punkt podawczy Kancelarii Senatu, budynek "N" Kancelarii Sejmu, al. Na Skarpie, od strony Parku Kultury im. Rydza Śmigłego, czynny w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16.00, tel. 694 95 77.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów przeznaczonych na cele popularyzacyjne i edukacyjne.
Numer referencyjny BPKO.SZP.350.24.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Kancelarii Senatu materiałów przeznaczonych na cele popularyzacyjne i edukacyjne. Dostawa materiałów nastąpi do siedziby Kancelarii Senatu, przy ul. Wiejskiej 6/8, w Warszawie.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-22T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Realizacja I i II części zamówienia od następnego dnia po podpisaniu umowy, do 22 grudnia 2020 r.
Okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy.
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione Oferta powinna zawierać: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 3 do SIWZ wraz z załącznikami nr 1/lub nr 2 do formularza oferty, odpowiednio dla I i II części zamówienia – załączonymi w wersji EXCEL – oddzielnie od SIWZ. 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) ogłoszenia o zamówieniu. 3. Pełnomocnictwo – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, w przypadku podpisania oferty przez osobę lub osoby, których uprawnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (podpisane przez wszystkich wykonawców) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wyjaśnienie wykonawcy dotyczące zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, jako stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa wraz z uzasadnieniem ich zastrzeżenia - jeżeli dotyczy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-11-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Oferta winna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych zawartych w ofertach złożonych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego jest Kancelaria Senatu, ul. Wiejska 6/8, 00-902 Warszawa, bpko@senat.gov.pl; 2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Kancelarii Senatu: iodo@senat.gov.pl, ul. Wiejska 6/8, 00-902 Warszawa, tel. 22 694 94 44; 3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z zawartą umową i postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „dostawę do Kancelarii Senatu materiałów przeznaczonych na cele popularyzacyjne i edukacyjne” BPKO.SZP.350.24.2020, w prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy Pzp; 4) dane osobowe będą udostępniane podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa; 5) podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy; 6) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Dane osobowe znajdujące się w zawartej umowie będą przechowywane przez okres 10 lat od podpisania umowy; 7) każdej osobie, której dane są przetwarzane przez zamawiającego przysługuje: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych; • na podstawie art. 17 RODO w zakresie wynikającym z przepisów – prawo do usunięcia swoich danych osobowych; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych; • na podstawie art. 20 RODO prawo do przenoszenia danych, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie umowy w myśl art. 6 ust. 1 lit. b RODO; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; 8) w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 9) Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów przeznaczonych na cele popularyzacyjne i edukacyjne wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-22T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe realizacja I części zamówienia - od następnego dnia po podpisaniu umowy do 22 grudnia 2020 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Kancelarii Senatu materiałów przeznaczonych na cele popularyzacyjne i edukacyjne. Dostawa materiałów nastąpi do siedziby Kancelarii Senatu, przy ul. Wiejskiej 6/8, w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (I części zamówienia) zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - wykaz materiałów popularyzacyjnych i edukacyjnych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów przeznaczonych na cele popularyzacyjne i edukacyjne wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-22T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacja II części zamówienia - od następnego dnia po podpisaniu umowy do 22 grudnia 2020 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Kancelarii Senatu materiałów przeznaczonych do cele popularyzacyjne i edukacyjne. Dostawa materiałów nastąpi do siedziby Kancelarii Senatu, przy ul. Wiejskiej 6/8, w Warszawie. Szczegółowy opis II części zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - wykaz materiałów popularyzacyjnych i edukacyjnych.
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)