"Dostawa baz danych punktów osnowy – inwentaryzacja znaków osnowy wysokościowej”.

Publication date 2020-11-12
End date 2020-11-20 00:00:00
Instytucja Powiat Piotrkowski
Miejscowość Piotrków Trybunalski
Województwo łódzkie
Branża
  • Usługi dostarczania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 609489-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 723190004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest inwentaryzacja znaków osnowy wysokościowej –pierwszy etap prac związanych z wdrożeniem układu wysokościowego PL-EVRF2007-NH na terenie Powiatu Piotrkowskiego
3.2 Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w:
3.2.1Warunkach Technicznych dostawy baz danych punktów osnowy –inwentaryzacja znaków osnowy wysokościowej ( Załącznik nr 8 do SIWZ)
3.3 Gwarancja
Wykonawca udzieli Zamawiającemu:
- gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy liczony od dnia odbioru końcowego, maksymalny oczekiwany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy
- rękojmi za wady na okres 60m-cy liczony od dnia odbioru końcowego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b66b21e7-4b85-46ee-be50-cfedc9ac6165
Biuletyn 609489-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Piotrkowski
Regon 59064841600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dąbrowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Piotrków Trybunalski
Zamawiajacy kod pocztowy 97-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 44 732 88 00
Zamawiajacy fax 44 732 88 03
Zamawiajacy email przetargi@powiat-piotrkowski.pl
Adres strony url www.powiat-piotrkowski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl.
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę można złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz.U.2018.2188.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Dąbrowskiego 7
Nazwa nadana zamowieniu "Dostawa baz danych punktów osnowy – inwentaryzacja znaków osnowy wysokościowej”.
Numer referencyjny IM.272.41.2020.AO
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 3.1 Przedmiotem zamówienia jest inwentaryzacja znaków osnowy wysokościowej –pierwszy etap prac związanych z wdrożeniem układu wysokościowego PL-EVRF2007-NH na terenie Powiatu Piotrkowskiego 3.2 Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w: 3.2.1Warunkach Technicznych dostawy baz danych punktów osnowy –inwentaryzacja znaków osnowy wysokościowej ( Załącznik nr 8 do SIWZ) 3.3 Gwarancja Wykonawca udzieli Zamawiającemu: - gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy liczony od dnia odbioru końcowego, maksymalny oczekiwany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy - rękojmi za wady na okres 60m-cy liczony od dnia odbioru końcowego
Cpv glowny przedmiot 72319000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu; 2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu: Wykonawca winien wykazać, że zrealizował w sposób należyty w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie przynajmniej jedno zamówienie polegające na przeprowadzeniu inwentaryzacji osnowy szczegółowej lub pomiarowej minimum 500 punktów, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączy dowody określające czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5.1.4 Wykonawca winien wykazać, że dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby , które spełniają następujące wymagania: - osobę posiadającą uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt 1 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie żąda dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania(zgodnie z przepisami art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający w postępowaniach których wartość jest niższa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy może odstąpić od ich żądania).
Zakresie warunkow udzialu Wykaz, co najmniej jednej usługi polegającej na przeprowadzeniu inwentaryzacji osnowy szczegółowej lub pomiarowej minimum 500 punktów, wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane zgodnie z Załącznikiem nr 4, do SIWZ oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za świadczenie usług ,kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na zasadzie art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp Strony przewidują możliwość zmiany terminu realizacji umowy wskazanego w Rozdziale 4 za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w przypadku: - zmiany terminu zakończenia umowy w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od wykonawcy o okres trwania przeszkody w wykonaniu zamówienia.
IV 4 4 data 2020-11-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:15
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 6.12 Obowiązek informacyjny na podstawie artykułu 13 RODO dotyczący danych osobowych zawartych w złożonych ofertach, dokumentach potwierdzających okoliczności wskazane w art. 25 ust. 1 – w szczególności wykonawcy będącego osobą fizyczną, wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie), członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK), osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 6.13 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Piotrkowskiego z siedzibą przy ul. Dąbrowskiego 7, w Piotrkowie Trybunalskim (kod pocztowy: 97-300), tel.: 44 732 88 00, adres e-mail: starosta@powiat-piotrkowski.pl 2) Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Starostwie Powiatowym w Piotrkowie Trybunalskim jest Sylwia Tokarska, adres e-mail: s.tokarska@powiat-piotrkowski.pl. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w szczególności w celu: • dokonania oceny oferty pod względem spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, • udzielenia zamówienia publicznego i realizacji umowy, • przechowywania danych dla celów archiwizacyjnych, • przechowywania danych dla celów kontrolnych 4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 i oraz art. 96 ust. 3 z zastrzeżeniem ust. 3a i 3b ustawy Pzp. W szczególności odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty: • Krajowa izba Odwoławcza, • Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, • sądy administracyjne, sądy powszechne, • instytucje zarządzające /pośredniczące w zarzadzaniu/ programami współfinansującymi wydatki wynikające z realizacji umowy o udzielenie zamówienia publicznego ze środków unijnych, krajowych lub innych, • współpracujące ze Starostwem Powiatowym i świadczące na jego rzecz usługi z następujących kategorii: prawne, informatyczne, pocztowe i kurierskie, usługi archiwizacji i niszczenia dokumentacji, • wykonawcy biorący udział w postępowaniu. Z tym, że art. 8 ust. 5 ustawy Pzp ogranicza zasadę jawności w zamówieniach publicznych w przypadku przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa, o których mowa w art. 10 RODO – zamawiający udostępnia dokumentację postępowania zawierającą dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i naruszeń prawa, wyłącznie w celu korzystania ze środków ochrony prawnej, a więc tylko podmiotom uprawnionym (zgodnie z art. 179 ustawy Pzp) oraz tylko w terminie na wniesienie środków ochrony prawnej, (sytuacja taka może zaistnieć również wtedy, gdy umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego została już zawarta, vide: art. 182 ust. 3 i4 ustawy PZp). 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8) W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ( W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego/nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników) • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami). • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) Nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, których mowa w art. 14 ust. 5 RODO>

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)