| GuidZP400 |
b4a04669-eda2-4885-b7bb-04cc3d23c4ab
|
| Biuletyn |
609045-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
|
| Regon |
12293240000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stefana Batorego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
02-591
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 601 47 30
|
| Zamawiajacy fax |
22 8456751, 6463708
|
| Zamawiajacy email |
bzp.wpp@mswia.gov.pl
|
| Adres strony url |
https://www.gov.pl/web/mswia/zamowienia-publiczne
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.gov.pl/web/mswia/zamowienia-publiczne/
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.gov.pl/web/mswia/zamowienia-publiczne
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji Biuro Zamówień Publicznych, Wydział Prowadzenia Postępowań ul. Domaniewska 36/38, 02-672 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Wymiana akumulatorów typu EPL 85-12 (12V, 85Ah/20hr) dla dwóch zasilaczy obiektowych UPS na terenie MSWiA przy ul. Adolfa Pawińskiego 17/21 w Warszawie.” – w podziale na 2 części.
|
| Numer referencyjny |
BZP-WPP-2374-1-30-BAF-PN-TK/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana akumulatorów typu EPL 85-12 (12V, 85Ah/20hr) dla dwóch zasilaczy obiektowych UPS na terenie MSWiA przy ul. Adolfa Pawińskiego 17/21 w Warszawie – w podziale na 2 części zamówienia
Część 1 – wymiana 144 szt. akumulatorów dla modułowego zasilacza UPS nr 1 połączona z weryfikacją warunków pracy i stanu technicznego podzespołów systemu UPS EcoPower Upgrade PLUS 3 x 100 kVA nr 1.
Część 2 - wymiana 144 szt. akumulatorów dla modułowego zasilacza UPS nr 2 połączona z weryfikacją warunków pracy i stanu technicznego podzespołów systemu UPS EcoPower Upgrade PLUS 3 x 100 kVA nr 2.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla każdej części, zwany dalej „SOPZ”, stanowią Załącznik nr 1 do projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ.
Projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ, oraz SOPZ są takie same dla obu części zamówienia
|
| Cpv glowny przedmiot |
31431000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
357723,58
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Data zakonczenia |
2020-12-28T00:00:00+01:00
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający dla obu części zamówienia wskazuje takie same warunki udziału w postepowaniu.
1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia następujących warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, dotyczących:
zdolności technicznej lub zawodowej:
1.1. Wykonawca zobowiązany jest wykazać się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostaw (umów) o wartości co najmniej 100 000,00 PLN brutto każda potwierdzających dostawy z montażem zestawów akumulatorów w ilości min. 50 sztuk.
W przypadku składania ofert na obie części, przez jednego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza wykazanie tych samych dostaw (umów) jako spełnienie warunku udziału w obu częściach zamówienia.
UWAGA
W przypadku umów nadal realizowanych (dotyczy wyłącznie świadczeń okresowych lub ciągłych) Wykonawca winien uwzględnić ich wartość tylko w zakresie już zrealizowanym.
W przypadku, gdy umowa obejmowała/obejmuje zakres szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca winien uwzględnić tylko wartość brutto dla dostawy z montażem zestawów akumulatorów.
W przypadku zamówień (umów) rozliczanych w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w PLN wg średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikował informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikował ww. informacje.
1.2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia:
1.2.1. minimum 2-oma osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne „E” grupy 1;
1.2.2. minimum 1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne „D” grupy 1.
Zamawiający dopuszcza wskazanie jednej osoby posiadającej świadectwo kwalifikacyjne „E” i „D” oraz jednej osoby posiadającej świadectwo kwalifikacyjne „E” jako wystarczające dla spełnienia warunku udziału.
Zamawiający dopuszcza wskazanie tych samych osób do wykonania obu części przedmiotu zamówienia.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający - przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni (z zastrzeżeniem zawartym w sekcji D ust. 3 i 4), aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: 2. Brak podstaw do wykluczenia:
2.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
2.2. Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
2.2.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 2.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składnia ofert.
2.2.2 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 2.2.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy ppkt 2.2.1.w zakresie terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
Uwaga dot. ust.2:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. oświadczenia i dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
3. Dokumenty i oświadczenia innego podmiotu, na którego zasobach Wykonawca polega na zasadach art. 22a ustawy Pzp:
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, wymienionych w ust. 2.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w Rozdziale VI, tj.:
1.1 Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączonymi dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór Wykazu dostaw dla obu części zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Uwaga:
1) Dowodami, o których mowa wyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty, na rzecz których usługi były wykonane (a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy;
2) W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty, potwierdzające ich należyte wykonanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3) Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,
o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
1.2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 1.2. SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór Wykazu dostaw dla obu części zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego
informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca składa w oryginale lub
kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem oświadczenie o przynależności albo braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w
przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w przedmiotowym postępowaniu,
Wykonawca może wraz z oświadczeniem złożyć dokumenty bądź informacje
potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia
konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W
przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć stosowne
oświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr
3 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych
okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest
do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie, w terminie wskazanym w ust. 1.
3.Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić
Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych
podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu
do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Oświadczenie
Wykonawcy o spełnieniu obowiązku informacyjnego z art. 13 lub 14 RODO, zgodnie ze
wzorem stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. 5. Dokument potwierdzający posiadanie
uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z
innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie
oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku, gdy fakt umocowania wynika
z dokumentów zawartych w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych dostępnych
pod określonymi adresami internetowymi, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz
danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający żąda od Wykonawcy
przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych
samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych poniżej:
1) zmiany podwykonawcy (ów) lub zakresu podwykonawstwa w tym powierzenie realizacji części zamówienia podwykonawcom niewskazanym w ofercie dopuszczalne są na zasadach przewidzianych w § 14 Umowy;
2) zmiany osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji Umowy, wymienionych w Załączniku nr 3 do Umowy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, o ile nowe osoby spełniać będą wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
3) zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, w przypadku gdy ma zastąpić go nowy wykonawca, w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy;
4) zmiany uzasadnione z uwagi na bieżącą sytuację epidemiczną, obejmujące:
a) zmianę terminu wykonania Umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania Umowy lub jej części,
b) zmianę sposobu wykonywania przedmiotu Umowy,
Zmiany, o których mowa wyżej będą polegały na dostawaniu treści Umowy do sytuacji epidemicznej w tym do wynikających z niej przeszkód, utrudnień lub ograniczeń dotyczących wykonania Umowy.
5) zmiany zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającej jej zmiany wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy - o ile konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć; Zmiany, o których mowa wyżej będą polegały na dostawaniu treści Umowy do nowych okoliczności, które nie zostały przewidziane przez Zamawiającego.
6) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa i wpływu tej zmiany na realizację Umowy lub wynagrodzenie dopuszczalna jest zmiana w zakresie dostosowującym Umowę do zmienionych przepisów.
3. Do zmian Umowy, o których mowa w ust. 2 pkt 4, stosuje się odpowiednio art. 15r ust. 1 -3 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1842).
4. Strony zobowiązane są do niezwłocznego, wzajemnego informowania się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem sytuacji epidemicznej na należyte wykonanie Umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy wprowadzenia proponowanych przez Wykonawcę zmian w Umowie.
6. Możliwe jest wprowadzenie również innych zmian niż wskazane w ust. 2, jeżeli zmiany te będą dopuszczalne w świetle obowiązującego prawa, w tym art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych lub art. 144 ustawy pzp; w szczególności Strony są uprawnione do wprowadzania do Umowy zmian nieistotnych, tj. innych niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy pzp.
7. Potwierdzenie konieczności zmiany Umowy nastąpi poprzez sporządzenie i podpisanie przez przedstawicieli Stron stosownego protokołu, wraz z uzasadnieniem, opisującym przesłanki i celowość zmiany.
8. Zmiany Umowy, określone w ust. 2 (za wyjątkiem pkt 4 lit. b, pkt 5 i pkt 6), nie będą skutkować zwiększeniem wynagrodzenia.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|