| GuidZP400 |
56b5a0df-5db7-4a72-91b2-c8e61585c5c1
|
| Biuletyn |
610284-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej "Kombatant"
|
| Regon |
13017559800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Batalionów Chłopskich
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Ciechanów
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
06-400
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
0-23 6721485, 6726043 w. 106
|
| Zamawiajacy fax |
0-23 6721485
|
| Zamawiajacy email |
dps.kombatant@interia.pl
|
| Adres strony url |
www.kombatant.lap.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
pomoc społeczna
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.kombatant.lap.pl ; https://kombatant.nowybip.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kombatant.lap.pl ; https://kombatant.nowybip.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
wymagane jest przesyłanie ofert w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej Kombatant, ul. Batalionów Chłopskich 12, 06-400 Ciechanów
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa żywności, napojów i produktów pokrewnych oraz produktów rolnictwa i rybołówstwa do Domu Pomocy Społecznej Kombatant w Ciechanowie, ul. Batalionów Chłopskich 12
|
| Numer referencyjny |
DGT.250.1.3.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności, napojów i produktów pokrewnych oraz produktów rolnictwa i rybołówstwa do Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Ciechanowie, ul. Batalionów Chłopskich 12 zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w załączniku asortymentowo - ilościowym nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7, 3.8, 3.9 do SIWZ, w podziale na 9 części:
Część 1 – Dostawa różnych produktów spożywczych; Część 2 – Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych; Część 3 – Dostawa produktów mleczarskich; Część 4 - Dostawa różnych pieczywa świeżego, wyrobów piekarskich i ciastkarskich; Część 5 – Dostawa warzyw i owoców; Część 6 – Dostawa ziemniaków; Część 7 – Dostawa jaj; Część 8 – Dostawa mrożonek; Część 9 – Dostawa ryb
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – aktualna polisa ubezpieczeniowa OC (równa wartości składanej oferty; równa sumie kilku części lub wszystkich części). W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie przedłożyć w terminie nie krótszym niż 5 dni dokument/dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia jw.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – aktualna polisa ubezpieczeniowa OC (równa wartości składanej oferty; równa sumie kilku części lub wszystkich części). W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie przedłożyć w terminie nie krótszym niż 5 dni dokument/dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia jw.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wypełnionego ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego: - Formularz oferty wraz z załącznikiem – Formularz asortymentowo - ilościowo – cenowy; - Zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ; - Formularz oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 5.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
Na podstawie art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych, zastrzega się dokonanie zmian w treści umowy w szczególności: - w zakresie zmiany zakresu świadczenia, a tym samym ilości przewidzianych w ofercie, jednak bez zmiany wartości umowy. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2021 r. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, jak również zawiadomienia, zapytania lub informacje odnoszące się lub wynikające z wykonania przedmiotu umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-23T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu składani ofert o godz. 10:15 w Domu Pomocy Sp[ołecznej „Kombatant”, ul. Batalionów Chłopskich 12, 06-400 Ciechanów, sala 044.
Informacja dotycząca przetwarzania i ochrony danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dom Pomocy Społecznej „Kombatant”, ul. Batalionów Chłopskich 12, 06-400 Ciechanów. 2.Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” - adres e-mail: iod@kombatant.lap.pl. 3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o nr DGT.250.1.3.2020 pn. „Dostawa żywności, napojów i produktów pokrewnych oraz produktów rolnictwa i rybołówstwa do Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Ciechanowie, ul. Batalionów Chłopskich 12” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”. 5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8.Posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*, - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**, - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9.Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa różnych produktów spożywczych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa różnych produktów spożywczych, rodzaj i ilości dostaw zostały uszczegółowione w tabelach załącznika nr 3.1 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, rodzaj i ilości dostaw zostały uszczegółowione w tabelach załącznika nr 3.2 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów mleczarskich
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów mleczarskich, rodzaj i ilości dostaw zostały uszczegółowione w tabelach załącznika nr 3.3 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa pieczywa świeżego, wyrobów piekarskich i ciastkarskich
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa pieczywa świeżego, wyrobów piekarskich i ciastkarskich, rodzaj i ilości dostaw zostały uszczegółowione w tabelach załącznika nr 3.4 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa warzyw i owoców
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa warzyw i owoców, rodzaj i ilości dostaw zostały uszczegółowione w tabelach załącznika nr 3.5 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa ziemniaków
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa ziemniaków, rodzaj i ilości dostaw zostały uszczegółowione w tabelach załącznika nr 3.6 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa jaj
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa jaj, rodzaj i ilości dostaw zostały uszczegółowione w tabelach załącznika nr 3.7 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa mrożonek
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa mrożonek, rodzaj i ilości dostaw zostały uszczegółowione w tabelach załącznika nr 3.8 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa ryb
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa ryb, rodzaj i ilości dostaw zostały uszczegółowione w tabelach załącznika nr 3.9 do SIWZ
|
| | |