| GuidZP400 |
074a349a-3be4-4517-bdbd-b366510958e0
|
| Biuletyn |
609831-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku
|
| Regon |
30870300000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Henryka Sienkiewicza
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Płońsk
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
09-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
236 613 400
|
| Zamawiajacy fax |
236 623 214
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@szpitalplonsk.pl
|
| Adres strony url |
http://www.szpitalplonsk.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.szpitalplonsk.pl/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.szpitalplonsk.pl/
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu. W formularzu ofertowym Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. Skrzynka EPUAP Zamawiającego: Nazwa: Zakład Świadczeń Szpitalnych Adres skrzynki EPUAP: /spzzozplonsk/skrytkaesp
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście. Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami, w tym wymaganymi dokumentami i oświadczeniami należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku ul. Henryka Sienkiewicza 7 09-100 Płońsk
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy materiałów opatrunkowych i opatrunków specjalistycznych
|
| Numer referencyjny |
FZP.261.26.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
10
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są Dostawy materiałów opatrunkowych i opatrunków specjalistycznych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami jak również zapotrzebowaniem ilościowym precyzuje załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
a) Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w lit. B. pkt 2 ppkt 1), dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI lit. B pkt. 2 SIWZ:
1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2. Dokumenty, o których mowa wyżej w pkt.1 ppkt 1) lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty - wymagane w załączeniu do oferty:
1. Pełnomocnictwo – tj. oświadczenie osoby uprawnionej do reprezentacji odpowiednio Wykonawcy, podwykonawcy, podmiotu trzeciego na zasoby którego powołuje się Wykonawca lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, upoważniające odpowiednio do podpisania oferty, poświadczania za zgodność z oryginałem dokumentów przedkładanych w postępowaniu i składania ewentualnych oświadczeń i wyjaśnień - jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru. Forma złożenia pełnomocnictwa – jak dla złożenia oferty. Dopuszcza się złożenie pełnomocnictwa w postaci elektronicznej z elektronicznym poświadczeniem zgodności odpisu z dokumentem ustanowienia pełnomocnictwa opatrzonym kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza. W przypadku złożenia oferty w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie).
2. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ) – forma złożenia zgodnie z Rozdziałem XV pkt. 3 SIWZ.
3. wypełniony i podpisany Formularz cenowy (wg załącznika nr 2 do SIWZ) – forma złożenia zgodnie z Rozdziałem XV pkt. 3 SIWZ.
4. wypełnione i podpisane Oświadczenia określone w Rozdziale VI lit. A pkt 1 i 2 niniejszej SIWZ (wg wzoru Załącznik Nr 3 i 4 do SIWZ) – forma złożenia zgodnie z Rozdziałem XV pkt. 3 SIWZ.
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
| Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
1) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu. W formularzu ofertowym Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
Skrzynka EPUAP Zamawiającego:
Nazwa: Zakład Świadczeń Szpitalnych
Adres skrzynki EPUAP: /spzzozplonsk/skrytkaesp
2) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych doc, docx, odt, ods, pdf, rtf, odp, xls, xlsx, zip podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z mini portal dostępnym na stronie www.uzp.gov.pl w zakładce EZAMÓWIENIA/MINIPORTAL. Ofertę należy złożyć w oryginale.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiana istotnych postanowień umowy jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z ustawy Pzp oraz w przypadkach wskazanych w załączniku Nr 6 do SIWZ – Wzór umowy.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-23T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument sporządzony w języku obcym winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są Dostawy materiałów opatrunkowych i opatrunków specjalistycznych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami jak również zapotrzebowaniem ilościowym precyzuje załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są Dostawy materiałów opatrunkowych i opatrunków specjalistycznych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami jak również zapotrzebowaniem ilościowym precyzuje załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są Dostawy materiałów opatrunkowych i opatrunków specjalistycznych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami jak również zapotrzebowaniem ilościowym precyzuje załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są Dostawy materiałów opatrunkowych i opatrunków specjalistycznych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami jak również zapotrzebowaniem ilościowym precyzuje załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są Dostawy materiałów opatrunkowych i opatrunków specjalistycznych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami jak również zapotrzebowaniem ilościowym precyzuje załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są Dostawy materiałów opatrunkowych i opatrunków specjalistycznych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami jak również zapotrzebowaniem ilościowym precyzuje załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 7
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są Dostawy materiałów opatrunkowych i opatrunków specjalistycznych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami jak również zapotrzebowaniem ilościowym precyzuje załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 8
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są Dostawy materiałów opatrunkowych i opatrunków specjalistycznych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami jak również zapotrzebowaniem ilościowym precyzuje załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 9
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są Dostawy materiałów opatrunkowych i opatrunków specjalistycznych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami jak również zapotrzebowaniem ilościowym precyzuje załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 10
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są Dostawy materiałów opatrunkowych i opatrunków specjalistycznych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami jak również zapotrzebowaniem ilościowym precyzuje załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| | |