Dostawa mebli biurowych wraz z montażem, foteli, krzeseł oraz szaf metalowych

Publication date 2020-11-13
End date 2020-11-23 00:00:00
Instytucja Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie
Miejscowość Szczytno
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610141-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa mebli biurowych wraz z montażem, foteli, krzeseł oraz szaf metalowych - liczba zadań 4:
Zadanie nr 1 – meble biurowe wraz z montażem;
Zadanie nr 2 – fotele;
Zadanie nr 3 – krzesła;
Zadanie nr 4 – szafy metalowe aktowe.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 42e55c1b-44b9-4e3c-affc-4d559ecdad69
Biuletyn 610141-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie
Regon 51033874400000
Zamawiajacy adres ulica ul. marsz. Józefa Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 111
Zamawiajacy miejscowosc Szczytno
Zamawiajacy kod pocztowy 12-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 896 215 281
Zamawiajacy fax 896 215 354
Zamawiajacy email zzp@wspol.edu.pl
Adres strony url http://www.wspol.edu.pl/zamowienia
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny UCZELNIA PUBLICZNA
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.wspol.edu.pl/zamowienia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny PISEMNIE
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 111, 12-100 Szczytno, Zespół ds. Zamówień Publicznych, budynek nr 18, pok. nr 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli biurowych wraz z montażem, foteli, krzeseł oraz szaf metalowych
Numer referencyjny 22/DZiT/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa mebli biurowych wraz z montażem, foteli, krzeseł oraz szaf metalowych - liczba zadań 4: Zadanie nr 1 – meble biurowe wraz z montażem; Zadanie nr 2 – fotele; Zadanie nr 3 – krzesła; Zadanie nr 4 – szafy metalowe aktowe.
Cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 45
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: jest jednym z kryteriów oceny ofert i może wynieść maksymalnie 45 dni od daty podpisania umowy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje dłuższy termin realizacji zamówienia niż 45 dni zostanie odrzucona, jako niezgodna z SIWZ i wymaganiami Zamawiającego.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, tj.: ZADANIE NR 2 a) kartę charakterystyki w języku polskim z parametrami technicznymi (wymiary, budowa itp.) i czytelnym zdjęciem oferowanego fotela w celu oceny zgodności z opisem przedmiotu zamówienia; ZADANIE NR 3 a) kartę charakterystyki w języku polskim z parametrami technicznymi (budowa krzesła, wymiary krzesła itp.) oferowanego krzesła oraz czytelne zdjęcie oferowanego krzesła w celu oceny zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. b) wzornik kolorów: - tapicerki krzesła tkaniny o fakturze kratki, kolory jednolite kolorystycznie bez wzorów, minimum 10 kolorów, - podłokietników krzesła minimum 5 kolorów; wzornik może być w formie fizycznej lub w postaci wydruków kolorowych formatu A4 w celu wyboru koloru. ZADANIE NR 4 a) kartę charakterystyki z parametrami technicznymi produktu oferowanego do pozycji 1, zawierającą parametry techniczne w języku polskim, w celu oceny zgodności z opisem przedmiotu zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W związku z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w przypadkach: a) zmiany terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowym zawieszeniu wykonywania umowy lub jej części, b) braku oferowanego towaru na rynku o parametrach określonych w ofercie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza dostawę towaru o parametrach nie gorszych niż określone w SIWZ i złożonej ofercie. Cena towaru zastępczego nie może być wyższa niż cena ofertowa, c) zmian obowiązujących przepisów prawa wpływających na termin i sposób wykonania przedmiotu Umowy, w tym w szczególności wynikających ze zmian Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID – 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1842, dalej zwanej: „specustawą”) wchodzących w życie po dniu zawarcia Umowy, d) przedłużenia przez władze państwowe stanu epidemii lub dokonania zmiany tego stanu na inny stan wyjątkowy, ograniczający normalny sposób funkcjonowania państwa. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-11-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria OKRES GWARANCJI
Znaczenie 20,00
  
Kryteria TERMIN REALIZACJI
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)