Zakup środków czystości na rok 2021, Sukcesywna dostawa papierów toaletowych, ręczników papierowych, środków czystości oraz środków ochrony osobistej.

Publication date 2020-11-13
End date 2020-11-26 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych,
  • Preparaty piorące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 609886-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 398313009, 395258006, 392243001, 336316008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości z podziałem na zadania. Opis asortymentu podany jest w formularzu cenowym – Załącznik nr 6. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie odrębnego zlecenia (czas realizacji zlecenia do 3 dni, licząc od dnia wysłania zlecenia do Wykonawcy). Dostarczany asortyment musi posiadać termin ważności nie krótszy niż 12 m-cy (nadrukowany na etykiecie/opakowaniu), licząc od daty dostarczenia zamówionego asortymentu do jednostek Zamawiającego, bez dodatkowych opłat, (adresy jednostek organizacyjnych Uczelni: Podchorążych 2, Ingardena 4, Podbrzezie 3, Studencka 5, Mazowiecka 43, Karmelicka 41, os. Stalowe 17, Armii Krajowej 9, Armii Krajowej 9a, Grochowa 17, Piekarska 5-7, Jęczmienna 9, Kozienicka 24).
Zadanie 1: Dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych na rok 2021.
Zadanie 2: Dostawa profesjonalnego asortymentu na rok 2021.
Zadanie 3: Dostawa pozostałego asortymentu na rok 2021: miotły, mopy, szczotki, ścierki, zamiatacze itp.
Zadanie 4: Dostawa Środków ochrony osobistej (COVID-19) na 2021 rok.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6. Opis przy każdej pozycji w przedmiocie zamówienia ma na celu wskazanie Wykonawcy poziomu jakości, który stanowi minimum jakie Wykonawca musi spełnić przy sporządzaniu oferty, (należy również zachować wymiary i gramaturę opakowań określoną przez Zamawiającego).
3. Wartości podane w polu „ilość” załącznika nr 6 do SIWZ są wartościami szacunkowymi i nie mogą stanowić zobowiązania Zamawiającego.
4. Zamawiający dopuszcza zmiany ilościowe poszczególnych pozycji asortymentu objętego zamówieniem, aż do wyczerpania wartości oferty.
5. Wykonawca winien dostarczać produkty chemiczne (w tym również tzw. chemię gospodarczą) oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku produktów chemicznych sklasyfikowanych jako stwarzające zagrożenie wymogi dotyczące oznakowania określa rozporządzenie CLP*, z którego wynika że etykieta winna być sporządzona w języku polskim. W przypadku użycia większej liczby języków Wykonawca winien we wszystkich użytych językach podać te same informacje.
6. Wykonawca obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu aktualną kartę charakterystyki w przypadku, gdy produkt chemiczny sklasyfikowany zostanie jako stwarzający zagrożenie. W przypadkach określonych w art. 31 ust.3 rozporządzenia REACH** Wykonawca dostarczy również Zamawiającemu na jego żądanie kartę charakterystyki, jeżeli mieszanina nie spełnia kryteriów klasyfikacji jako stwarzająca zagrożenie. Karty charakterystyki winny być sporządzone w języku polskim.
7. W przypadku, gdy przedmiot umowy będzie stanowić produkt biobójczy w rozumieniu ustawy z dnia 9 października 2015r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 2018 r. poz. 2231, z 2020 r. poz. 322.), Wykonawca oświadcza i zapewnia, że tak dostarczony produkt będzie posiadał wszelkie wymagane prawem pozwolenia albo zezwolenia na handel równoległy lub pozwolenie na obrót.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5f502484-d7f7-49b3-ba6c-c94184ee3887
Biuletyn 609886-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Regon 13760000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Podchorążych
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-084
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 662 60 53
Zamawiajacy fax 12 637 22 43
Zamawiajacy email przetargi@poczta.up.krakow.pl
Adres strony url www.up.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.up.krakow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.up.krakow.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup środków czystości na rok 2021, Sukcesywna dostawa papierów toaletowych, ręczników papierowych, środków czystości oraz środków ochrony osobistej.
Numer referencyjny 30/PN/BZPiZ/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości z podziałem na zadania. Opis asortymentu podany jest w formularzu cenowym – Załącznik nr 6. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie odrębnego zlecenia (czas realizacji zlecenia do 3 dni, licząc od dnia wysłania zlecenia do Wykonawcy). Dostarczany asortyment musi posiadać termin ważności nie krótszy niż 12 m-cy (nadrukowany na etykiecie/opakowaniu), licząc od daty dostarczenia zamówionego asortymentu do jednostek Zamawiającego, bez dodatkowych opłat, (adresy jednostek organizacyjnych Uczelni: Podchorążych 2, Ingardena 4, Podbrzezie 3, Studencka 5, Mazowiecka 43, Karmelicka 41, os. Stalowe 17, Armii Krajowej 9, Armii Krajowej 9a, Grochowa 17, Piekarska 5-7, Jęczmienna 9, Kozienicka 24). Zadanie 1: Dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych na rok 2021. Zadanie 2: Dostawa profesjonalnego asortymentu na rok 2021. Zadanie 3: Dostawa pozostałego asortymentu na rok 2021: miotły, mopy, szczotki, ścierki, zamiatacze itp. Zadanie 4: Dostawa Środków ochrony osobistej (COVID-19) na 2021 rok. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6. Opis przy każdej pozycji w przedmiocie zamówienia ma na celu wskazanie Wykonawcy poziomu jakości, który stanowi minimum jakie Wykonawca musi spełnić przy sporządzaniu oferty, (należy również zachować wymiary i gramaturę opakowań określoną przez Zamawiającego). 3. Wartości podane w polu „ilość” załącznika nr 6 do SIWZ są wartościami szacunkowymi i nie mogą stanowić zobowiązania Zamawiającego. 4. Zamawiający dopuszcza zmiany ilościowe poszczególnych pozycji asortymentu objętego zamówieniem, aż do wyczerpania wartości oferty. 5. Wykonawca winien dostarczać produkty chemiczne (w tym również tzw. chemię gospodarczą) oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku produktów chemicznych sklasyfikowanych jako stwarzające zagrożenie wymogi dotyczące oznakowania określa rozporządzenie CLP*, z którego wynika że etykieta winna być sporządzona w języku polskim. W przypadku użycia większej liczby języków Wykonawca winien we wszystkich użytych językach podać te same informacje. 6. Wykonawca obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu aktualną kartę charakterystyki w przypadku, gdy produkt chemiczny sklasyfikowany zostanie jako stwarzający zagrożenie. W przypadkach określonych w art. 31 ust.3 rozporządzenia REACH** Wykonawca dostarczy również Zamawiającemu na jego żądanie kartę charakterystyki, jeżeli mieszanina nie spełnia kryteriów klasyfikacji jako stwarzająca zagrożenie. Karty charakterystyki winny być sporządzone w języku polskim. 7. W przypadku, gdy przedmiot umowy będzie stanowić produkt biobójczy w rozumieniu ustawy z dnia 9 października 2015r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 2018 r. poz. 2231, z 2020 r. poz. 322.), Wykonawca oświadcza i zapewnia, że tak dostarczony produkt będzie posiadał wszelkie wymagane prawem pozwolenia albo zezwolenia na handel równoległy lub pozwolenie na obrót.
Cpv glowny przedmiot 39831300-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zamawiający dopuszcza zmiany ilościowe poszczególnych pozycji asortymentu objętego zamówieniem, aż do wyczerpania wartości oferty.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 ustawy Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; e) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: • pkt c) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy– wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; • pkt a) – b) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w spawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; f) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt e), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. g) wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt c), składa dokument, o którym mowa w pierwszym punktorze pkt-u e), w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy; h) dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej:  wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wzór oświadczenia wraz z listą podmiotów stanowi załącznik nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ - o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz załączniku nr 4 do SIWZ - o braku podstaw do wykluczenia. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Na podstawie art. 24aa ustawy Pzp, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ - o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz załączniku nr 4 do SIWZ - o braku podstaw do wykluczenia. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Na podstawie art. 24aa ustawy Pzp, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty ofertowe: a) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. b) Formularz cenowy – załącznik nr 6 do SIWZ. c) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, które należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. Jeżeli Wykonawca, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (wzór stanowi załącznik nr 7) takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne postanowienia umowy zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ (dotyczą wszystkich części zamówienia. 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) oraz ust. 1d ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczącej: a) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku gdy:  ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i usług, wówczas wynagrodzenie brutto określone w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikające z Umowy wynagrodzenie netto pozostało niezmienione; 2. Zmiany w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę i wymagają dla swojej ważności podpisania przez Strony aneksu do Umowy. 3. Wszelkie pisemne ustalenia podpisane przez osoby właściwie upoważnione ze strony Wykonawcy i Zamawiającego są nadrzędne w stosunku do dokumentu, który modyfikują, za wyjątkiem niniejszej umowy.
IV 4 4 data 2020-11-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT UNIWERSYTET PEDAGOGICZNY im Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków, pok. 128, do dnia 26.11.2020 r. do godz. 09:00 MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT UNIWERSYTET PEDAGOGICZNY im Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków, pok. 128, w dniu 26.11.2020 r. o godz. 09:20 Informacja z otwarcia ofert będzie zamieszczona na stronie internetowej Uniwersytetu Pedagogicznego www.up.krakow.pl od dnia otwarcia ofert. Należy wejść w zakładkę bip- następnie w zamówienia publiczne i przy interesującym Państwa postępowaniu wejść w świecący na czerwono napis "zamknięty".

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych na rok 2021
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39525800-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6. Opis przy każdej pozycji w przedmiocie zamówienia ma na celu wskazanie Wykonawcy poziomu jakości, który stanowi minimum jakie Wykonawca musi spełnić przy sporządzaniu oferty, (należy również zachować wymiary i gramaturę opakowań określoną przez Zamawiającego).
Zalacznik krotki opis Dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych na rok 2021
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa profesjonalnego asortymentu na rok 2021.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39525800-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6. Opis przy każdej pozycji w przedmiocie zamówienia ma na celu wskazanie Wykonawcy poziomu jakości, który stanowi minimum jakie Wykonawca musi spełnić przy sporządzaniu oferty, (należy również zachować wymiary i gramaturę opakowań określoną przez Zamawiającego).
Zalacznik krotki opis Dostawa profesjonalnego asortymentu na rok 2021.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa pozostałego asortymentu na rok 2021: miotły, mopy, szczotki, ścierki, zamiatacze itp.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6. Opis przy każdej pozycji w przedmiocie zamówienia ma na celu wskazanie Wykonawcy poziomu jakości, który stanowi minimum jakie Wykonawca musi spełnić przy sporządzaniu oferty, (należy również zachować wymiary i gramaturę opakowań określoną przez Zamawiającego).
Zalacznik krotki opis Dostawa pozostałego asortymentu na rok 2021: miotły, mopy, szczotki, ścierki, zamiatacze itp.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa Środków ochrony osobistej (COVID-19) na 2021 rok
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa Środków ochrony osobistej (COVID-19) na 2021 rok
  

Criterion

Kryteria Sposób dostarczenia zamówienia
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin zapłaty
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)