Zakup używanych laptopów klasy A

Publication date 2020-11-13
End date 2020-11-23 00:00:00
Instytucja Powiat Pruszkowski
Miejscowość Pruszków
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 609883-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup 30 używanych (poleasingowych ) laptopów klasy A. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik A do SIWZ. Dodatkowe informacje znajdują się w załączniku B do SIWZ - projekt umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje transport przedmiotu umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego- Starostwo Powiatowe w Pruszkowie, ul. Drzymały 30, III piętro. Przez klasę A Zamawiający rozumie: -Sprzęt w 100% sprawny technicznie, -Widoczne jedynie normalne ślady użytkowania w postaci np. drobnych rysek, -Minimalne ślady użytkowania, np.: niewielkie zarysowania na klapie, korpusie sprzętu, niewielkie otarcie na narożnikach – niemające wpływu na prawidłowe funkcjonowanie laptopów, monitorów, PC. Delikatne odbarwienia widoczne pod określonym kątem (pod światło) na klapie matrycy, palmrestrze, korpusie po naklejkach firmowych, -Możliwe bardzo drobne, praktycznie niezauważalne wady na matrycy w postaci rysek czy plamek, -Zawierający baterię i zasilacz. Przedmiot zamówienia ma być zgodny z wymaganiami polskich i europejskich norm.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9a6560f9-ce0a-44b4-bc2f-5fcd079a2e03
Biuletyn 609883-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Pruszkowski
Regon 01326714400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Drzymały
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Pruszków
Zamawiajacy kod pocztowy 05-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 7381400
Zamawiajacy fax 22 7289247
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@powiat.pruszkow.pl
Adres strony url https://bip.powiat.pruszkow.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.powiat.pruszkow.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.powiat.pruszkow.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne skrzynki na E-PUAP: /Powiat-Pruszkowski/SkrytkaESP
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Ofertę w formie papierowej można złożyć w siedzibie Zamawiającego
Wymagane przeslanie ofert inny W siedzibie Zamawiającego – w kancelarii Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30, parter (sala A), wejście A
Nazwa nadana zamowieniu Zakup używanych laptopów klasy A
Numer referencyjny ZP.272.35.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup 30 używanych (poleasingowych ) laptopów klasy A. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik A do SIWZ. Dodatkowe informacje znajdują się w załączniku B do SIWZ - projekt umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje transport przedmiotu umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego- Starostwo Powiatowe w Pruszkowie, ul. Drzymały 30, III piętro. Przez klasę A Zamawiający rozumie: -Sprzęt w 100% sprawny technicznie, -Widoczne jedynie normalne ślady użytkowania w postaci np. drobnych rysek, -Minimalne ślady użytkowania, np.: niewielkie zarysowania na klapie, korpusie sprzętu, niewielkie otarcie na narożnikach – niemające wpływu na prawidłowe funkcjonowanie laptopów, monitorów, PC. Delikatne odbarwienia widoczne pod określonym kątem (pod światło) na klapie matrycy, palmrestrze, korpusie po naklejkach firmowych, -Możliwe bardzo drobne, praktycznie niezauważalne wady na matrycy w postaci rysek czy plamek, -Zawierający baterię i zasilacz. Przedmiot zamówienia ma być zgodny z wymaganiami polskich i europejskich norm.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Zamówienie należy wykonywać w terminie maksymalnie 14 dni od dnia podpisania umowy (minimalny termin to 3 dni od dnia podpisania umowy). W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego niż 3 dni terminu realizacji zamówienia, do porównania złożonych ofert zostanie przyjęty minimalny termin określony w SIWZ tj. 3 dni, natomiast w umowie uwzględniony będzie termin realizacji zgodny ze złożoną ofertą. W przypadku zaoferowania terminu realizacji zamówienia dłuższego niż 14 dni, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający Wymaga aby Wykonawca przedstawił: 1) kartę produktu oferowanego laptopa/laptopów
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (otrzymała najwyższą punktację), w wyznaczonym nie krótszym jednak niż 5 dni terminie do złożenia, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: 1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp
Inne dokumenty niewymienione Oferta jest ważna, jeżeli zawiera następujące oświadczenia i dokumenty: 1) formularz oferty – /zał. nr 1/; 2)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – /zał. nr 2/; 3) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – /zał. nr 3/; 4)stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru – załącznik Wykonawcy. 5) zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp), (jeżeli dotyczy). 6) karta produktu oferowanego laptopa
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Pzp oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa: 1) przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz.1010 i 1649) rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności; 2) Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę oznaczone klauzulą: dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 3) zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o której mowa w pkt. 2, będzie skutkować ich odtajnieniem, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy; 4) Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie; 5) Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy Pzp, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 6) W wypadku składania oferty w formie elektronicznej, wszelkie informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny został złożone w odrębnym pliku wraz z jednoczesnym oznaczeniem jako „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
IV 4 4 data 2020-11-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki Oferta będzie napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Pruszkowie (05-800), z siedzibą przy ul. Drzymały 30 reprezentowane przez Starostę(dalej „Starostwo” albo „Administrator”), tel. (22) 738-14-08, adres strony internetowej: www.powiat.pruszkow.pl 2) Administrator powołał inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się mailowo: ochrona.danych@powiat.pruszkow.pl, bądź listownie pisząc pod adres: Inspektor Ochrony Danych Starostwo Powiatowe, ul. Drzymały 30, 05-800 Pruszków.3)dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.272.35.2020 zakup 30 laptopów , prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nieprzekraczającej progu wynikającego z art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez osobę fizyczną danych osobowych bezpośrednio jej dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8) osoba fizyczna posiada: −na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych ; −na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO; 9) osobie fizycznej nie przysługuje − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; −prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; −na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Dodatkowe informacje : 1) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI ustawy Pzp, do upływu terminu do ich wniesienia. 2) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 3) Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. 4) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 5) Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 6) Zasada jawności, o której mowa w art. 96 ust. 3, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w art. 8 ust. 3-5 ustawy Pzp, stosuje się odpowiednio. 7) Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, zamawiający nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 8) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. 9) Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

Criterion

Kryteria TERMIN DOSTAWY
Znaczenie 30,00
  
Kryteria JEDNORODNOŚĆ DOSTAWY
Znaczenie 10,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)