wynajem, montaż i demontaż świątecznych dekoracji świetlnych nawiązujących do okresu Bożonarodzeniowego na potrzeby Warmińskiego Jarmarku Świątecznego na terenie Starego Miasta w Olsztynie

Publication date 2020-11-16
End date 2020-11-24 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Kultury
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Figurki, ozdoby, ramy do fotografii lub zdjęć oraz lustra

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610946-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 392989006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wynajem świątecznych dekoracji świetlnych posiadanych przez Wykonawcę z uwzględnieniem szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia zawartego w załączniku nr 4 do niniejszej Specyfikacji,
2) montaż świątecznych dekoracji świetlnych w obrębie Starego Miasta w Olsztynie,
3) eksploatację i konserwację wszystkich elementów dekoracji polegającą na utrzymaniu ich w stałej sprawności technicznej przez okres obowiązywania umowy,
4) demontaż świątecznych dekoracji świetlnych.
2. Opisy znajdujące się w załączniku nr 4 do SIWZ zawierają minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi.
3. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SIWZ powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
4. Produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą być kompletne, sprawne technicznie, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ.
5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności związane ze świadczeniem usług jak montaż, demontaż, eksploatację i konserwację wszystkich elementów dekoracji polegającą na utrzymaniu ich w stałej sprawności technicznej przez okres obowiązywania umowy były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
6. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 948a2d87-d099-47e3-8854-083a212192ce
Biuletyn 610946-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Kultury
Regon 67882500000000
Zamawiajacy adres ulica Dąbrowszczaków
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-538
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 522 13 50,
Zamawiajacy fax 89 522 13 51
Zamawiajacy email administracja@mok.olsztyn.pl,
Adres strony url www.mok.olsztyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja kultury
Dostep dokumentow zamowienia www.mok.olsztyn.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mok.olsztyn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny kompletną ofertę należy umieścić w kopercie w wersji pisemnej i przesłać za pomocą poczty lub kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Kultury ul. Dąbrowszczaków 3, 10-538 Olsztyn
Nazwa nadana zamowieniu wynajem, montaż i demontaż świątecznych dekoracji świetlnych nawiązujących do okresu Bożonarodzeniowego na potrzeby Warmińskiego Jarmarku Świątecznego na terenie Starego Miasta w Olsztynie
Numer referencyjny ADM.371.7.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wynajem świątecznych dekoracji świetlnych posiadanych przez Wykonawcę z uwzględnieniem szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia zawartego w załączniku nr 4 do niniejszej Specyfikacji, 2) montaż świątecznych dekoracji świetlnych w obrębie Starego Miasta w Olsztynie, 3) eksploatację i konserwację wszystkich elementów dekoracji polegającą na utrzymaniu ich w stałej sprawności technicznej przez okres obowiązywania umowy, 4) demontaż świątecznych dekoracji świetlnych. 2. Opisy znajdujące się w załączniku nr 4 do SIWZ zawierają minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi. 3. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SIWZ powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. 4. Produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą być kompletne, sprawne technicznie, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności związane ze świadczeniem usług jak montaż, demontaż, eksploatację i konserwację wszystkich elementów dekoracji polegającą na utrzymaniu ich w stałej sprawności technicznej przez okres obowiązywania umowy były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy: 6. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
Cpv glowny przedmiot 39298900-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 2
Data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-01-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 złotych
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zakresie warunkow udzialu 1) oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienione w Rozdziale VII pkt 1 SIWZ, 2) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu,,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci kolorowe fotografie (wydruki) w formacie min. A4 – każde zdjęcie ma przedstawiać jeden rodzaj dekoracji, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot najmu odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: 1) zmiana przepisów podatkowych mających wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy – skutkujące uprawnieniem Stron do zmiany wysokości tego wynagrodzenia, 2) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszące znamiona siły wyższej – uprawniające Strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 3) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego, w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone, 4) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń przejęć itp.). 2. Podstawą do dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie wniosku przez jedną ze Stron i jego akceptacja przez druga Stronę.
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w związku z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa
IV 6 1 srodki ochrony Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń
IV 4 4 data 2020-11-24T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas usunięcia usterki lub awarii
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)