Dostawy sprzętu jednorazowego użytku oraz opatrunków

Publication date 2020-11-16
End date 2020-11-27 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Chorób Płuc im. dr Alojzego Pawelca
Miejscowość Wodzisław Śląski
Województwo śląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610334-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy sprzętu jednorazowego użytku – cewniki, igły, przyrządy do przetoczeń, strzykawki, kaniule, kapilary, pojemniki jednorazowe, opatrunki, przyrządy do podawania leków, płynów, maski, kombinezony, maski, czepki, fartuchy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 098861ac-0faf-40b5-ac45-1c0571d28d5e
Biuletyn 610334-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Chorób Płuc im. dr Alojzego Pawelca
Regon 29769000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bracka
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Wodzisław Śląski
Zamawiajacy kod pocztowy 44-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 4537110, 4537171
Zamawiajacy fax 324 555 325
Zamawiajacy email przetargi@wscp.wodzislaw.pl
Adres strony url www.wscp.wodzislaw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wscp.wodzislaw.pl oraz https://platformazakupowa.pl/pn/wscp_wodzislaw
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej lub elektronicznie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres https://platformazakupowa.pl/pn/wscp_wodzislaw lub WSCP ul. Bracka 13, 44-300 Wodzisław Śląski
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy sprzętu jednorazowego użytku oraz opatrunków
Numer referencyjny 12/2020/DZP/PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawy sprzętu jednorazowego użytku – cewniki, igły, przyrządy do przetoczeń, strzykawki, kaniule, kapilary, pojemniki jednorazowe, opatrunki, przyrządy do podawania leków, płynów, maski, kombinezony, maski, czepki, fartuchy
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej ilości/wartości umowy bez konsekwencji finansowych, uzależniając swą decyzję od faktycznych potrzeb występujących podczas obowiązywania umowy. 2. Strony dopuszczają w ramach ogólnej kwoty przeznaczonej na realizację niniejszej umowy możliwość zmiany w ilościach zamawianego przedmiotu umowy w stosunku do ustaleń pierwotnych przewidywanych w załączniku do niniejszej umowy w zależności od potrzeb Kupującego z zachowaniem ceny tych pozycji, których skończyła się określona ilość. 1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 2. Strony zgodnie ustalają, iż zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen za wyjątkiem: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT (zmiana wartości umowy następuje z dniem wejścia w życie zmienionej stawki VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna); b) zmiany wartości umowy, z zastrzeżeniem, że jest ona korzystna dla Zamawiającego, tj: np. obniżenie cen; c) korzystania z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie obowiązywania umowy z zastrzeżeniem wymaganych parametrów jakościowych dla danego specyfiku; 4. W przypadku, kiedy strony nie dojdą do porozumienia w zakresie zmian cen objętych umową dopuszczają możliwość rozwiązania umowy w całości lub w spornej części.
IV 4 4 data 2020-11-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1- sprzęt jednorazowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1- sprzęt jednorazowy - cewniki, igły, przyrządy do przetoczeń, strzykawki, kaniule,
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 – kapilary
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 – kapilary
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 – pojemniki jednorazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 3 – pojemniki jednorazowe
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 – opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 4 – opatrunki - chusty, gaziki, kompresy itp.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 - przyrządy do podawania leków, płynów itp.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 5 - przyrządy do podawania leków, płynów itp.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6 – środki ochrony indywidualnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 6 – środki ochrony indywidualnej- maski, kombinezony, maski, czepki, fartuchy
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)