Zakup i dostawa mięsa oraz produktów wędliniarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Senior" w okresie 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.

Publication date 2020-11-16
End date 2020-11-24 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej "Senior"
Miejscowość Włodawa
Województwo lubelskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610918-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mięsa oraz produktów wędliniarskich w 2021r. do siedziby Zamawiającego.
3.1.1 Asortyment produktów objętych zamówieniem i ich ilość zawiera załącznik nr 1 (oferta cenowa) do niniejszej dokumentacji.
3.1.2 Dostawy oraz rozładunek do pomieszczeń magazynowych będą realizowane transportem Wykonawcy na jego koszt oraz przy udziale pracownika Wykonawcy.
3.1.3 Zamawiający zastrzega, że ilość zakupionych produktów może się różnić o ± 20% od ilości określonej w załączniku nr 1 (oferty cenowej).
3.1.4 Dostawy będą realizowane w dniach uzgodnionych z Zamawiającym w godzinach od 700 do 1500, z częstotliwością zgodną ze złożonym formularzem oferty cenowej stanowiącym załącznik nr 1.
3.1.5 Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości.
3.1.6 Dostarczony towar powinien być świeży, schłodzony, nie mrożony, pakowany próżniowo lub gazowo, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości, w gatunku I, bez wad fizycznych i jakościowych.
3.1.7 Przedmiot zamówienia musi być wykonany i dostarczony zgodnie z normami i przepisami, w szczególności:
• Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2017 Nr 149 poz. 60 z późn. zm.) – w tym HACCP;
• Ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych (Dz. U. z 2018 poz. 664 z późn. zm.);
• Ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. 2018 poz. 650 z późn. zm.);
• Rozporządzeniem (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z późn. zm.);
• Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U z 2015 poz. 29);
3.1.8 Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć certyfikat wdrożenia systemu bezpieczeństwa żywności pochodzenia zwierzęcego HACCP lub dokument równoważny.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 aeff821e-50ac-4ace-9215-2c0907809e28
Biuletyn 610918-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej "Senior"
Regon 10892260000000
Zamawiajacy adres ulica Parkowa
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Włodawa
Zamawiajacy kod pocztowy 22-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 825 718 116,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email dps@senior.com.pl,
Adres strony url www.senior.com.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.senior.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.senior.com.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.senior.com.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa mięsa oraz produktów wędliniarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Senior" w okresie 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
Numer referencyjny DAG.3.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mięsa oraz produktów wędliniarskich w 2021r. do siedziby Zamawiającego. 3.1.1 Asortyment produktów objętych zamówieniem i ich ilość zawiera załącznik nr 1 (oferta cenowa) do niniejszej dokumentacji. 3.1.2 Dostawy oraz rozładunek do pomieszczeń magazynowych będą realizowane transportem Wykonawcy na jego koszt oraz przy udziale pracownika Wykonawcy. 3.1.3 Zamawiający zastrzega, że ilość zakupionych produktów może się różnić o ± 20% od ilości określonej w załączniku nr 1 (oferty cenowej). 3.1.4 Dostawy będą realizowane w dniach uzgodnionych z Zamawiającym w godzinach od 700 do 1500, z częstotliwością zgodną ze złożonym formularzem oferty cenowej stanowiącym załącznik nr 1. 3.1.5 Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości. 3.1.6 Dostarczony towar powinien być świeży, schłodzony, nie mrożony, pakowany próżniowo lub gazowo, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości, w gatunku I, bez wad fizycznych i jakościowych. 3.1.7 Przedmiot zamówienia musi być wykonany i dostarczony zgodnie z normami i przepisami, w szczególności: • Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2017 Nr 149 poz. 60 z późn. zm.) – w tym HACCP; • Ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych (Dz. U. z 2018 poz. 664 z późn. zm.); • Ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. 2018 poz. 650 z późn. zm.); • Rozporządzeniem (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z późn. zm.); • Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U z 2015 poz. 29); 3.1.8 Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć certyfikat wdrożenia systemu bezpieczeństwa żywności pochodzenia zwierzęcego HACCP lub dokument równoważny.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r poz. 1076 ze zmianami) zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejszej zobowiązany jest podpisać umowę zgodnie z wzorem, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
IV 4 4 data 2020-11-24T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Częstotliwość dostaw
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)