Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych i kuchennych do Internatu Technikum Nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach

Publication date 2020-11-16
End date 2020-12-10 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich
Miejscowość Wronki
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Artykuły cateringowe,
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Oleje zwierzęce lub roślinne,
  • Mleko i śmietana,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Wyroby ciastkarskie i ciasta,
  • Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda,
  • Przetworzone produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610784-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 153000001, 153300000, 31425003, 154110005, 156000004, 158000006, 152000000, 158100009, 158121004, 155100006, 150000000, 151121306, 151300008, 151315000, 158710004, 392220004, 158943004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą artykułów żywnościowych, według grup od I do XVIII:
Grupa I – świeże owoce (CPV 15300000-1)
Grupa II – owoce, warzywa przetworzone (CPV 15330000-0)
Grupa III – warzywa (CPV 15300000-1, 03212100-1)
Grupa IV – mrożonki (CPV 15330000-0)
Grupa V – jaja (CPV 03142500-3)
Grupa VI – oleje roślinne (CPV 15421000-5)
Grupa VII – produkty przemiału ziarna, skrobi (CPV15600000-4)
Grupa VIII – różne produkty spożywcze (CPV:15800000-6, 15830000-5, 15840000-8, 15850000-1, 15860000-4, 15890000-3, 15871200-6)
Grupa IX – ryby przetworzone i konserwowane (15200000-0, 15210000-3, 15234000-7, 15241000-9)
Grupa X – chleb i pieczywo (CPV 15810000-9, 15811100-6)
Grupa XI – produkty piekarskie (CPV 15812100-4)
Grupa XII – produkty mleczarskie (CPV 15510000-6, 15530000-2, 15540000-5, 15551000-5)
Grupa XIII – mięso wieprzowe, wołowe (CPV15000000, 15100000-9, 15111000-9, 15111200-0, 15113000-3)
Grupa XIV – świeży drób (CPV 15112130-6, 15112300-9)
Grupa XV – wędliny wieprzowe, wołowe (CPV 15130000-8, 15131130-5, 15131200-7)
Grupa XVI – wyroby z drobiu (CPV 15131500-0)
Grupa XVII – przyprawy (CPV 15871000-4, 15872000-1)
Grupa XVIII – artykuły kuchenne (CPV 39222000-4,39223000-1)
Grupa XIX – potrawy gotowe (CPV 15894300-4)
Oferowane artykuły spożywcze muszą być dobrej jakości, posiadać wymagane prawem atesty dopuszczające żywność do spożycia.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie
od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych
w załącznikach od 1 do 19

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fd4905c6-9527-4d13-8d87-c35f82223c63
Biuletyn 610784-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich
Regon 76742800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Leśna
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Wronki
Zamawiajacy kod pocztowy 64-510
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 672 540 213
Zamawiajacy fax 672 540 213
Zamawiajacy email sekretariat@szkolanalesnej.edu.pl
Adres strony url www.szkolanalesnej.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szkolanalesnej.edu.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Leśna 17, 64-510 Wronki
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych i kuchennych do Internatu Technikum Nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach
Numer referencyjny ZSNr1.271.ZP.3.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 19
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą artykułów żywnościowych, według grup od I do XVIII: Grupa I – świeże owoce (CPV 15300000-1) Grupa II – owoce, warzywa przetworzone (CPV 15330000-0) Grupa III – warzywa (CPV 15300000-1, 03212100-1) Grupa IV – mrożonki (CPV 15330000-0) Grupa V – jaja (CPV 03142500-3) Grupa VI – oleje roślinne (CPV 15421000-5) Grupa VII – produkty przemiału ziarna, skrobi (CPV15600000-4) Grupa VIII – różne produkty spożywcze (CPV:15800000-6, 15830000-5, 15840000-8, 15850000-1, 15860000-4, 15890000-3, 15871200-6) Grupa IX – ryby przetworzone i konserwowane (15200000-0, 15210000-3, 15234000-7, 15241000-9) Grupa X – chleb i pieczywo (CPV 15810000-9, 15811100-6) Grupa XI – produkty piekarskie (CPV 15812100-4) Grupa XII – produkty mleczarskie (CPV 15510000-6, 15530000-2, 15540000-5, 15551000-5) Grupa XIII – mięso wieprzowe, wołowe (CPV15000000, 15100000-9, 15111000-9, 15111200-0, 15113000-3) Grupa XIV – świeży drób (CPV 15112130-6, 15112300-9) Grupa XV – wędliny wieprzowe, wołowe (CPV 15130000-8, 15131130-5, 15131200-7) Grupa XVI – wyroby z drobiu (CPV 15131500-0) Grupa XVII – przyprawy (CPV 15871000-4, 15872000-1) Grupa XVIII – artykuły kuchenne (CPV 39222000-4,39223000-1) Grupa XIX – potrawy gotowe (CPV 15894300-4) Oferowane artykuły spożywcze muszą być dobrej jakości, posiadać wymagane prawem atesty dopuszczające żywność do spożycia. Przedmiot zamówienia obejmuje: Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 19
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia os spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Informacje dodatkowe
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia os spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Informacje dodatkowe
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia os spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie Informacje dodatkowe:
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania przez Wykonawcę braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca winien przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 22 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca winien przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na podstawie ogłoszonego SIWZ – załącznik nr 20 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1.pkt 2 ustawy Pzp Wykonawca złoży Oświadczenie określające wymogi jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia dzieci i młodzieży w jednostkach systemu oświaty zgodnie z art.52c ust. 6 Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. U. 2015, poz 594 z późn. zmianami) – załącznik nr 21 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca ponadto przedkłada: 1. Formularz ofertowy (sporządzony według formularzy stanowiących załączniki nr od 1 do 19 do SIWZ). Formularz ofertowy należy sporządzić w oparciu o formularz cenowy Zamawiającego. W formularzu cenowym Wykonawca zobowiązany jest do ujęcia wszystkich pozycji. Wycenione winny być wszystkie elementy. Wykonawca nie ma prawa do dokonywania zmian w przekazanym formularzu cenowym (np. dopisywania pozycji, zmiany ilości, itp.). Formularz ofertowy musi być sporządzony na podstawie i w układzie formularza przekazanego przez Zamawiającego. Wszystkie wartości należy wpisywać po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie przyszłe zobowiązania i warunki wymagane przez zamawiającego określa załączony projekt umowy. 1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności: a. zmiany nazwy, adresu (siedziby) wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych, b. zmiany osób reprezentujących zamawiającego i wykonawcę, c. zmiany wynagrodzenia: w przypadku zmiany podatku VAT; wynagrodzenie za wykonanie zamówienia może również ulec zmianie tylko w skutek niezależnego od wykonawcy wzrostu elementów kalkulacyjnych ceny zawartej w ofercie, a w szczególności takich jak: energii paliwa, surowców i materiałów do wytworzenia wyrobów. 2. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 1 wymaga aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Owoce świeże
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 19 2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu: a) w ilościach określonych w zgłoszeniu, b) w czasie określonym w zgłoszeniu, c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia, d) w dniach od poniedziałku do soboty. 3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743). 4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Owoce, warzywa przetworzone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15330000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 19 2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu: a) w ilościach określonych w zgłoszeniu, b) w czasie określonym w zgłoszeniu, c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia, d) w dniach od poniedziałku do soboty. 3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743). 4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 19 2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu: a) w ilościach określonych w zgłoszeniu, b) w czasie określonym w zgłoszeniu, c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia, d) w dniach od poniedziałku do soboty. 3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743). 4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15330000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 19 2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu: a) w ilościach określonych w zgłoszeniu, b) w czasie określonym w zgłoszeniu, c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia, d) w dniach od poniedziałku do soboty. 3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743). 4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 19 2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu: a) w ilościach określonych w zgłoszeniu, b) w czasie określonym w zgłoszeniu, c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia, d) w dniach od poniedziałku do soboty. 3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743). 4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Oleje roslinne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15411000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 19 2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu: a) w ilościach określonych w zgłoszeniu, b) w czasie określonym w zgłoszeniu, c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia, d) w dniach od poniedziałku do soboty. 3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743). 4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Produkty przemiału ziarna, skrobi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15600000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 19 2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu: a) w ilościach określonych w zgłoszeniu, b) w czasie określonym w zgłoszeniu, c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia, d) w dniach od poniedziałku do soboty. 3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743). 4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 19 2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu: a) w ilościach określonych w zgłoszeniu, b) w czasie określonym w zgłoszeniu, c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia, d) w dniach od poniedziałku do soboty. 3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743). 4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Ryby przetworzone i konserwowane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 19 2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu: a) w ilościach określonych w zgłoszeniu, b) w czasie określonym w zgłoszeniu, c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia, d) w dniach od poniedziałku do soboty. 3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743). 4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Chleb i pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 19 2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu: a) w ilościach określonych w zgłoszeniu, b) w czasie określonym w zgłoszeniu, c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia, d) w dniach od poniedziałku do soboty. 3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743). 4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Produkty piekarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15812100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 19 2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu: a) w ilościach określonych w zgłoszeniu, b) w czasie określonym w zgłoszeniu, c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia, d) w dniach od poniedziałku do soboty. 3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743). 4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15510000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 19 2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu: a) w ilościach określonych w zgłoszeniu, b) w czasie określonym w zgłoszeniu, c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia, d) w dniach od poniedziałku do soboty. 3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743). 4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Mięso wieprzowe, wołowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 19 2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu: a) w ilościach określonych w zgłoszeniu, b) w czasie określonym w zgłoszeniu, c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia, d) w dniach od poniedziałku do soboty. 3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743). 4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Świeży drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112130-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 19 2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu: a) w ilościach określonych w zgłoszeniu, b) w czasie określonym w zgłoszeniu, c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia, d) w dniach od poniedziałku do soboty. 3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743). 4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Wędliny wieprzowe, wołowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15130000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 19 2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu: a) w ilościach określonych w zgłoszeniu, b) w czasie określonym w zgłoszeniu, c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia, d) w dniach od poniedziałku do soboty. 3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743). 4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Wyroby z drobiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 19 2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu: a) w ilościach określonych w zgłoszeniu, b) w czasie określonym w zgłoszeniu, c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia, d) w dniach od poniedziałku do soboty. 3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743). 4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Przyprawy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15871000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 19 2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu: a) w ilościach określonych w zgłoszeniu, b) w czasie określonym w zgłoszeniu, c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia, d) w dniach od poniedziałku do soboty. 3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743). 4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Artykuły kuchenne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39222000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 19 2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu: a) w ilościach określonych w zgłoszeniu, b) w czasie określonym w zgłoszeniu, c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia, d) w dniach od poniedziałku do soboty. 3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743). 4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Potrawy gotowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15894300-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych w załącznikach od 1 do 19 2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu: a) w ilościach określonych w zgłoszeniu, b) w czasie określonym w zgłoszeniu, c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia, d) w dniach od poniedziałku do soboty. 3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743). 4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)