| GuidZP400 |
fd4905c6-9527-4d13-8d87-c35f82223c63
|
| Biuletyn |
610784-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich
|
| Regon |
76742800000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Leśna
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Wronki
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
64-510
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
672 540 213
|
| Zamawiajacy fax |
672 540 213
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@szkolanalesnej.edu.pl
|
| Adres strony url |
www.szkolanalesnej.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szkolanalesnej.edu.pl
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Leśna 17, 64-510 Wronki
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych i kuchennych do Internatu Technikum Nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach
|
| Numer referencyjny |
ZSNr1.271.ZP.3.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
19
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą artykułów żywnościowych, według grup od I do XVIII:
Grupa I – świeże owoce (CPV 15300000-1)
Grupa II – owoce, warzywa przetworzone (CPV 15330000-0)
Grupa III – warzywa (CPV 15300000-1, 03212100-1)
Grupa IV – mrożonki (CPV 15330000-0)
Grupa V – jaja (CPV 03142500-3)
Grupa VI – oleje roślinne (CPV 15421000-5)
Grupa VII – produkty przemiału ziarna, skrobi (CPV15600000-4)
Grupa VIII – różne produkty spożywcze (CPV:15800000-6, 15830000-5, 15840000-8, 15850000-1, 15860000-4, 15890000-3, 15871200-6)
Grupa IX – ryby przetworzone i konserwowane (15200000-0, 15210000-3, 15234000-7, 15241000-9)
Grupa X – chleb i pieczywo (CPV 15810000-9, 15811100-6)
Grupa XI – produkty piekarskie (CPV 15812100-4)
Grupa XII – produkty mleczarskie (CPV 15510000-6, 15530000-2, 15540000-5, 15551000-5)
Grupa XIII – mięso wieprzowe, wołowe (CPV15000000, 15100000-9, 15111000-9, 15111200-0, 15113000-3)
Grupa XIV – świeży drób (CPV 15112130-6, 15112300-9)
Grupa XV – wędliny wieprzowe, wołowe (CPV 15130000-8, 15131130-5, 15131200-7)
Grupa XVI – wyroby z drobiu (CPV 15131500-0)
Grupa XVII – przyprawy (CPV 15871000-4, 15872000-1)
Grupa XVIII – artykuły kuchenne (CPV 39222000-4,39223000-1)
Grupa XIX – potrawy gotowe (CPV 15894300-4)
Oferowane artykuły spożywcze muszą być dobrej jakości, posiadać wymagane prawem atesty dopuszczające żywność do spożycia.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie
od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych
w załącznikach od 1 do 19
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia os spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia os spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia os spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania przez Wykonawcę braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca winien przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 22 do SIWZ
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca winien przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na podstawie ogłoszonego SIWZ – załącznik nr 20 do SIWZ
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1.pkt 2 ustawy Pzp Wykonawca złoży Oświadczenie określające wymogi jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia dzieci i młodzieży w jednostkach systemu oświaty zgodnie z art.52c ust. 6 Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. U. 2015, poz 594 z późn. zmianami) – załącznik nr 21 do SIWZ
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca ponadto przedkłada: 1. Formularz ofertowy (sporządzony według formularzy stanowiących załączniki nr od 1 do 19 do SIWZ). Formularz ofertowy należy sporządzić w oparciu o formularz cenowy Zamawiającego. W formularzu cenowym Wykonawca zobowiązany jest do ujęcia wszystkich pozycji. Wycenione winny być wszystkie elementy. Wykonawca nie ma prawa do dokonywania zmian w przekazanym formularzu cenowym (np. dopisywania pozycji, zmiany ilości, itp.). Formularz ofertowy musi być sporządzony na podstawie i w układzie formularza przekazanego przez Zamawiającego. Wszystkie wartości należy wpisywać po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Wszelkie przyszłe zobowiązania i warunki wymagane przez zamawiającego określa załączony projekt umowy. 1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności: a. zmiany nazwy, adresu (siedziby) wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych, b. zmiany osób reprezentujących zamawiającego i wykonawcę, c. zmiany wynagrodzenia: w przypadku zmiany podatku VAT; wynagrodzenie za wykonanie zamówienia może również ulec zmianie tylko w skutek niezależnego od wykonawcy wzrostu elementów kalkulacyjnych ceny zawartej w ofercie, a w szczególności takich jak: energii paliwa, surowców i materiałów do wytworzenia wyrobów. 2. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 1 wymaga aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-10T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Owoce świeże
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie
od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych
w załącznikach od 1 do 19
2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:
a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,
b) w czasie określonym w zgłoszeniu,
c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,
d) w dniach od poniedziałku do soboty.
3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).
4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach
przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,
co produkty podane przykładowo.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Owoce, warzywa przetworzone
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15330000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie
od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych
w załącznikach od 1 do 19
2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:
a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,
b) w czasie określonym w zgłoszeniu,
c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,
d) w dniach od poniedziałku do soboty.
3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).
4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach
przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,
co produkty podane przykładowo.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Warzywa
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie
od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych
w załącznikach od 1 do 19
2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:
a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,
b) w czasie określonym w zgłoszeniu,
c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,
d) w dniach od poniedziałku do soboty.
3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).
4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach
przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,
co produkty podane przykładowo.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Mrożonki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15330000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie
od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych
w załącznikach od 1 do 19
2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:
a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,
b) w czasie określonym w zgłoszeniu,
c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,
d) w dniach od poniedziałku do soboty.
3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).
4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach
przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,
co produkty podane przykładowo.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Jaja
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie
od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych
w załącznikach od 1 do 19
2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:
a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,
b) w czasie określonym w zgłoszeniu,
c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,
d) w dniach od poniedziałku do soboty.
3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).
4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach
przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,
co produkty podane przykładowo.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Oleje roslinne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15411000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie
od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych
w załącznikach od 1 do 19
2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:
a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,
b) w czasie określonym w zgłoszeniu,
c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,
d) w dniach od poniedziałku do soboty.
3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).
4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach
przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,
co produkty podane przykładowo.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Produkty przemiału ziarna, skrobi
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15600000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie
od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych
w załącznikach od 1 do 19
2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:
a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,
b) w czasie określonym w zgłoszeniu,
c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,
d) w dniach od poniedziałku do soboty.
3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).
4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach
przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,
co produkty podane przykładowo.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Różne produkty spożywcze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie
od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych
w załącznikach od 1 do 19
2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:
a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,
b) w czasie określonym w zgłoszeniu,
c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,
d) w dniach od poniedziałku do soboty.
3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).
4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach
przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,
co produkty podane przykładowo.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Ryby przetworzone i konserwowane
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie
od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych
w załącznikach od 1 do 19
2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:
a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,
b) w czasie określonym w zgłoszeniu,
c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,
d) w dniach od poniedziałku do soboty.
3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).
4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach
przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,
co produkty podane przykładowo.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Chleb i pieczywo
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie
od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych
w załącznikach od 1 do 19
2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:
a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,
b) w czasie określonym w zgłoszeniu,
c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,
d) w dniach od poniedziałku do soboty.
3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).
4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach
przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,
co produkty podane przykładowo.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
Produkty piekarskie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15812100-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie
od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych
w załącznikach od 1 do 19
2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:
a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,
b) w czasie określonym w zgłoszeniu,
c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,
d) w dniach od poniedziałku do soboty.
3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).
4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach
przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,
co produkty podane przykładowo.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
12
|
| Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15510000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie
od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych
w załącznikach od 1 do 19
2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:
a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,
b) w czasie określonym w zgłoszeniu,
c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,
d) w dniach od poniedziałku do soboty.
3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).
4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach
przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,
co produkty podane przykładowo.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
13
|
| Zalacznik nazwa |
Mięso wieprzowe, wołowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie
od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych
w załącznikach od 1 do 19
2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:
a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,
b) w czasie określonym w zgłoszeniu,
c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,
d) w dniach od poniedziałku do soboty.
3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).
4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach
przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,
co produkty podane przykładowo.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
14
|
| Zalacznik nazwa |
Świeży drób
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15112130-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie
od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych
w załącznikach od 1 do 19
2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:
a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,
b) w czasie określonym w zgłoszeniu,
c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,
d) w dniach od poniedziałku do soboty.
3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).
4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach
przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,
co produkty podane przykładowo.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
15
|
| Zalacznik nazwa |
Wędliny wieprzowe, wołowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15130000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie
od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych
w załącznikach od 1 do 19
2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:
a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,
b) w czasie określonym w zgłoszeniu,
c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,
d) w dniach od poniedziałku do soboty.
3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).
4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach
przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,
co produkty podane przykładowo.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
16
|
| Zalacznik nazwa |
Wyroby z drobiu
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15131500-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie
od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych
w załącznikach od 1 do 19
2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:
a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,
b) w czasie określonym w zgłoszeniu,
c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,
d) w dniach od poniedziałku do soboty.
3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).
4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach
przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,
co produkty podane przykładowo.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
17
|
| Zalacznik nazwa |
Przyprawy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15871000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie
od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych
w załącznikach od 1 do 19
2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:
a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,
b) w czasie określonym w zgłoszeniu,
c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,
d) w dniach od poniedziałku do soboty.
3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).
4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach
przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,
co produkty podane przykładowo.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
18
|
| Zalacznik nazwa |
Artykuły kuchenne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39222000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie
od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych
w załącznikach od 1 do 19
2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:
a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,
b) w czasie określonym w zgłoszeniu,
c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,
d) w dniach od poniedziałku do soboty.
3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).
4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach
przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,
co produkty podane przykładowo.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
19
|
| Zalacznik nazwa |
Potrawy gotowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15894300-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych i kuchennych w okresie
od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej według grup wykazanych
w załącznikach od 1 do 19
2. Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:
a) w ilościach określonych w zgłoszeniu,
b) w czasie określonym w zgłoszeniu,
c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia,
d) w dniach od poniedziałku do soboty.
3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).
4. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach
przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości,
co produkty podane przykładowo.
|
| | |