Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę fartuchów oraz ubrań chirurgicznych jednorazowego użytku.

Publication date 2020-11-16
End date 2020-11-24 00:00:00
Instytucja Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610618-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fartuchów oraz ubrań chirurgicznych jednorazowego użytku według asortymentu określonego w załączniku nr 5 do SIWZ. Wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ – „Formularz asortymentowo - cenowy” oraz wypełniony i podpisany załącznik nr 1 – „Formularz ofertowy” należy załączyć do oferty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 455f6e70-2da5-487c-9f8d-a7fbf2045d3a
Biuletyn 610618-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie
Regon 85176321300000
Zamawiajacy adres ulica al. Matki Bożej Fatimskiej
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Tarnów
Zamawiajacy kod pocztowy 33-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 0-14 621-77-91,
Zamawiajacy fax 0-14 621-47-90
Zamawiajacy email pspr@wp.pl , sekretariat@pspr.tarnow.pl
Adres strony url www.pspr.tarnow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.malopolska.pl/psprwtarnowie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny 13.1. Oferty należy składać w terminie do dnia 24 listopada 2020r. , godz. 10:00 w budynku Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie przy Al. M. B. Fatimskiej 2 – Sekretariat, w godz. od 800 do 1430, przesłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub pocztą kurierską z uwzględnieniem postanowień pkt. 13.3.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Al. M. B. Fatimskiej 2 33-100 Tarnów
Nazwa nadana zamowieniu Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę fartuchów oraz ubrań chirurgicznych jednorazowego użytku.
Numer referencyjny PSPR-OR-271-7/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fartuchów oraz ubrań chirurgicznych jednorazowego użytku według asortymentu określonego w załączniku nr 5 do SIWZ. Wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ – „Formularz asortymentowo - cenowy” oraz wypełniony i podpisany załącznik nr 1 – „Formularz ofertowy” należy załączyć do oferty.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-08-03T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany asortyment w poz. 1, 3, 4 i 5 formularza asortymentowo - cenowego - do obrotu i używania na terenie RP – według załącznika nr 4 do SIWZ. 2. Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty potwierdzające wykonanie oferowanego asortymentu w poz. 2 formularza asortymentowo – cenowego - zgodnie z normą europejską PN-EN 14126 lub równoważną – według załącznika nr 4 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Oświadczenie, że Wykonawca zamierza zrealizować zamówienie siłami własnymi, a w przypadku podzlecenia części zamówienia należy (w pkt. IV.2 Formularza Ofertowego) wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią specyfikacji, nie wnosi, co do niej zastrzeżeń i akceptuje projekt umowy ujęty w niniejszej specyfikacji. 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo osoby (osób) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo – cenowy – załączniki nr 5 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy pzp zmiany umowy w stosunku do treści oferty są dopuszczone w przypadku: a) Zmian wynikających z przekształceń własnościowych b) Zmian cen urzędowych c) Wprowadzenie zamienników, np. w przypadku zakończenia, wstrzymania, wznowienia lub wycofania z obrotu, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia d) Zmiany wielkości opakowań oraz wynikających z tej zmiany ilości opakowań z zachowaniem proporcjonalności w stosunku ceny zawartej w umowie e) Zastąpienia przedmiotu umowy w części produktu o lepszych parametrach, przy czym cena tego produktu nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia f) Zmian niektórych postanowień umowy, np. zmian organizacyjno – technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Wykonawcę lub Zamawiającego g) Udokumentowanego braku (przez producenta) spowodowanego chwilowym lub całkowitym wstrzymaniem realizacji części lub całości dostaw produktu o nazwie handlowej wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i umowie Zamawiający dopuszcza produkt równoważny, przy zachowaniu cen jednostkowych, oraz po uprzednim zaakceptowaniu produktu równoważnego przez Zamawiającego h) Dostarczenia produktów po cenie niższej od wskazanej w umowie i) Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, j) Zmiany wysokości wynagrodzenia – w przypadku zastosowania przez Zamawiającego art. 144 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp, k) zmiany nazwy handlowej produktu przez producenta z zachowaniem jego parametrów, l) obniżenia ceny, m) w przypadku braku możliwości pozyskania produktu będącego przedmiotem umowy na skutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności, pod warunkiem dostarczenia zamiennika, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa od ceny oferowanego przedmiotu zamówienia, n) w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z obrotu produktu będącego przedmiotem umowy na podstawie decyzji właściwych władz
IV 4 4 data 2020-11-24T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji dostaw
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)