| GuidZP400 |
d1c64cca-24f3-4317-a07b-d195a7e064de
|
| Biuletyn |
610426-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
|
| Regon |
27015111000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Powstańców
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
52
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
40-024
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
32 6093140
|
| Zamawiajacy fax |
32 6093154
|
| Zamawiajacy email |
dzp@wpr.pl
|
| Adres strony url |
bip.wpr.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
bip.wpr.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.wpr.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub przesyłką pocztową
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach, ul. Powstańców 52, 40-024 Katowice
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa tabletu, myszek komputerowych i ręcznego czytnika kodów QR dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
|
| Numer referencyjny |
WPR/AZ/252/ZP/51/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 sztuki tabletu, 15 sztuk myszek komputerowych i 1 sztuki ręcznego czytnika kodów QR dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach – załączniki nr 1a, 1b i 1c do SIWZ specyfikacje techniczne.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30213200-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zadania:
Dla Zadania nr 1 - w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę (w przedziale od 2 do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy).
Dla Zadania nr 2 i 3 - w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę (w przedziale od 2 do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy).
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenia składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt. 8.1. SIWZ – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
2. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b i nie wymaga w tym zakresie złożenia oświadczenia
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Do oferty należy załączyć:
-Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (dotyczy wszystkich zadań, wskazana data podpisania);
-Specyfikacje techniczne – załączniki nr 1a, 1b i 1c do SIWZ (odpowiednio dla zadania nr 1, 2 i 3 wskazana data podpisania).
-Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
-Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał
w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności:
-zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
-sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
-zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
-czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.
2.W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwości dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: § 11 załącznika nr 4, 5 i 6 do SIWZ – propozycje umów.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-24T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Klauzula informacyjna dot. RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach, ul. Powstańców 52, 40-024 Katowice, tel.: 36 609 31 40, fax: 32 609 31 54, www.wpr.pl;
2. Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach wyznaczyło inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się pod adres e-mail: iod@wpr.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
-art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawą Pzp”.
-art. 6 ust. 1 lit. b RODO – – w odniesieniu do danych osobowych osoby będącej stroną umowy
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być właściwe organy (w tym np. odpowiednim organy Unii Europejskiej, Najwyższej Izbie Kontroli, Krajowej Administracji Skarbowej) oraz każdy zainteresowany podmiot – zgodnie z zasadą jawności postępowania,
5. Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wyznaczony na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych tj.:
- przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a przypadku zawarcia umowy, przez okres 5 lat od zakończenia roku kalendarzowego, w którym nastąpiło zakończenie wykonywania umowy - chyba że z przepisów szczególnych wynikać będzie dłuższy okres;
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
9. Posiada Pani/Pan następujące uprawnienia:
-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
z zastrzeżeniem, iż skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
10. Nie przysługuje Pani/Panu:
-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.
11. Informujemy, że w przypadku, gdy wykonanie obowiązków w zakresie prawa do informacji (art.15 ust. 1-2 RODO) oraz prawa do uzyskania kopii danych (art. 15 ust. 3 RODO) wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu – stosownie do okoliczności:
-sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie.
-sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
12. Informujemy, że wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych (o którym mowa w art. art. 18 ust. 1 RODO) nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa 1 sztuki tabletu
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213200-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zadania:
Dla Zadania nr 1 - w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę (w przedziale od 2 do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy).
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 sztuki tabletu dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach – załączniki nr 1a do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa 15 sztuk myszek komputerowych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30237410-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zadania: Dla Zadania nr 2 i 3 - w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę (w przedziale od 2 do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy).
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 15 sztuk myszek komputerowych dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach – załącznik nr 1b do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa 1 sztuki ręcznego czytnika kodów QR.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30216100-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zadania: Dla Zadania nr 2 i 3 - w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę (w przedziale od 2 do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy).
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 sztuki ręcznego czytnika kodów QR dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach - załącznik nr 1c do SIWZ.
|
| | |