Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Transportu i Komunikacji Urzędu Miasta Nowego Sącza.

Publication date 2020-11-19
End date 2020-11-27 00:00:00
Instytucja Miasto Nowy Sącz
Miejscowość Nowy Sącz
Województwo małopolskie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 611695-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Transportu i Komunikacji Urzędu Miasta Nowego Sącza w ilości maksymalnej 26 000 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej "specyfikacją"

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dbaa34d3-9a0d-423d-9384-c654a57befc1
Biuletyn 611695-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Nowy Sącz
Regon 49189316700000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Sącz
Zamawiajacy kod pocztowy 33-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 18 448-66-05
Zamawiajacy fax 18 443-78-63
Zamawiajacy email zzp@nowysacz.pl
Adres strony url http://www.nowysacz.pl; https://bip.malopolska.pl/nowysacz
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.nowysacz.pl; https://bip.malopolska.pl/nowysacz; https://platformazakupowa.pl /pn/nowysacz
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.nowysacz.pl; https://bip.malopolska.pl/nowysacz; https://platformazakupowa.pl /pn/nowysacz
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Nowego Sącza, Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, pok. Nr 9 Biuro Obsługi Mieszkańców
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Transportu i Komunikacji Urzędu Miasta Nowego Sącza.
Numer referencyjny BZP.271.53.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Transportu i Komunikacji Urzędu Miasta Nowego Sącza w ilości maksymalnej 26 000 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej "specyfikacją"
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców posiadających zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne o którym mowa w art. 75 a Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy składa wraz z ofertą: a) koncesje, zezwolenie, licencje lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania: zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne o którym mowa w art. 75 a Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.). b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; c) DOKUMENTY potwierdzające, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. ważny i aktualny certyfikat Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tj. Dz. U. 2019 poz. 155 ze zm.). d) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt. 4) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1282) zwany dalej ,,Rozporządzeniem w sprawie rodzajów dokumentów” (jeżeli dotyczy). 2. Zgodnie ze wytycznymi zawartymi w Rozdziale VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do specyfikacji. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Ewentualne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian zostały zawarte ww Wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji.
IV 4 4 data 2020-11-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Wysokość kar umownych (2)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Wysokość kar umownych (1)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Warunki serwisu (dostawy awaryjne)
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)