Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Transportu i Komunikacji Urzędu Miasta Nowego Sącza.

Data publikacji 2020-11-19
Data zakończenia 2020-11-27 00:00:00
Instytucja Miasto Nowy Sącz
Miejscowość Nowy Sącz
Województwo małopolskie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 611695-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Transportu i Komunikacji Urzędu Miasta Nowego Sącza w ilości maksymalnej 26 000 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej "specyfikacją"

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dbaa34d3-9a0d-423d-9384-c654a57befc1
Biuletyn 611695-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Nowy Sącz
Regon 49189316700000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Sącz
Zamawiajacy kod pocztowy 33-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 18 448-66-05
Zamawiajacy fax 18 443-78-63
Zamawiajacy email zzp@nowysacz.pl
Adres strony url http://www.nowysacz.pl; https://bip.malopolska.pl/nowysacz
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.nowysacz.pl; https://bip.malopolska.pl/nowysacz; https://platformazakupowa.pl /pn/nowysacz
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.nowysacz.pl; https://bip.malopolska.pl/nowysacz; https://platformazakupowa.pl /pn/nowysacz
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Nowego Sącza, Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, pok. Nr 9 Biuro Obsługi Mieszkańców
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Transportu i Komunikacji Urzędu Miasta Nowego Sącza.
Numer referencyjny BZP.271.53.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Transportu i Komunikacji Urzędu Miasta Nowego Sącza w ilości maksymalnej 26 000 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej "specyfikacją"
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców posiadających zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne o którym mowa w art. 75 a Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy składa wraz z ofertą: a) koncesje, zezwolenie, licencje lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania: zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne o którym mowa w art. 75 a Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.). b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; c) DOKUMENTY potwierdzające, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. ważny i aktualny certyfikat Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tj. Dz. U. 2019 poz. 155 ze zm.). d) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt. 4) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1282) zwany dalej ,,Rozporządzeniem w sprawie rodzajów dokumentów” (jeżeli dotyczy). 2. Zgodnie ze wytycznymi zawartymi w Rozdziale VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do specyfikacji. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Ewentualne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian zostały zawarte ww Wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji.
IV 4 4 data 2020-11-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Wysokość kar umownych (2)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Wysokość kar umownych (1)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Warunki serwisu (dostawy awaryjne)
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)