Zakup i dostawa zasilaczy awaryjnych UPS

Publication date 2020-11-19
End date 2020-11-27 00:00:00
Instytucja Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyroby elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 612898-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 316825304
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Podstawowym celem zakupów jest doposażenie Inspekcji Ochrony Środowiska w sprzęt niezbędny do realizacji badań i pomiarów, w ramach
Państwowego Monitoringu Środowiska, o wymaganym poziomie jakości danych. Zakup i dostawa 62 sztuk urządzeń z produkcji seryjnej, fabrycznie
nowe, rok produkcji nie wcześniej niż 2020. Zakup 62 sztuk awaryjnych zasilaczy dotyczy: • 2 sztuk zasilaczy awaryjnych o mocy 20 000 VA; • 15 sztuk
zasilaczy awaryjnych o mocy 10 000 VA; • 11 sztuk zasilaczy awaryjnych o mocy 3000 VA; • 19 sztuk zasilaczy awaryjnych o mocy 5000 VA; • 10
sztuk zasilaczy awaryjnych o mocy 6000 VA; • 5 sztuk zasilaczy awaryjnych o mocy 8000 VA.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ddf489c6-b585-4185-8589-c2b5ffb2dd6a
Biuletyn 612898-N-2020
Zamawiajacy nazwa Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
Regon 86159300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wawelska
Zamawiajacy adres numer domu 52/54
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-922
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 369 2542,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zamowienia@gios.gov.pl,
Adres strony url www.gios.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wzmocnienie monitoringu wód w zakresie procedur zapewnienia i kontroli jakości pomiarów i ocen stanu wód powierzchniowych oraz infrastruktury badawczej, pomiarowej i informatycznej
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 100%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.gios.gov.pl/bip/przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gios.gov.pl/bip/przetargi
Oferty wnioski dostepne Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, Wydział Zamówień Publicznych ul. Wawelska 52/54 00-922 Warszawa
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W formie elektronicznej pod adresem www: https://zamowienia-gios.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa zasilaczy awaryjnych UPS
Numer referencyjny ZP/220-110/20/ZKK
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Podstawowym celem zakupów jest doposażenie Inspekcji Ochrony Środowiska w sprzęt niezbędny do realizacji badań i pomiarów, w ramach Państwowego Monitoringu Środowiska, o wymaganym poziomie jakości danych. Zakup i dostawa 62 sztuk urządzeń z produkcji seryjnej, fabrycznie nowe, rok produkcji nie wcześniej niż 2020. Zakup 62 sztuk awaryjnych zasilaczy dotyczy: • 2 sztuk zasilaczy awaryjnych o mocy 20 000 VA; • 15 sztuk zasilaczy awaryjnych o mocy 10 000 VA; • 11 sztuk zasilaczy awaryjnych o mocy 3000 VA; • 19 sztuk zasilaczy awaryjnych o mocy 5000 VA; • 10 sztuk zasilaczy awaryjnych o mocy 6000 VA; • 5 sztuk zasilaczy awaryjnych o mocy 8000 VA.
Cpv glowny przedmiot 31682530-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 403106,55
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje opisu dokonania oceny spełnienia tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje opisu dokonania oceny spełnienia tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje opisu dokonania oceny spełnienia tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 Pzp. ust. 5 pkt 1.
Zakresie warunkow udzialu 6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 Pzp. ust. 5 pkt 1. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 1), jeśli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019r. poz. 700, 730, 848 i 1590). W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie;
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, oraz podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-11-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)