| GuidZP400 |
ddf489c6-b585-4185-8589-c2b5ffb2dd6a
|
| Biuletyn |
612898-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
|
| Regon |
86159300000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wawelska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
52/54
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-922
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 369 2542,
|
| Zamawiajacy fax |
-
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@gios.gov.pl,
|
| Adres strony url |
www.gios.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Wzmocnienie monitoringu wód w zakresie procedur zapewnienia i kontroli jakości pomiarów i ocen stanu wód powierzchniowych oraz infrastruktury badawczej, pomiarowej i informatycznej
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
100%
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.gios.gov.pl/bip/przetargi/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gios.gov.pl/bip/przetargi
|
| Oferty wnioski dostepne |
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, Wydział Zamówień Publicznych ul. Wawelska 52/54 00-922 Warszawa
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
W formie elektronicznej pod adresem www: https://zamowienia-gios.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa zasilaczy awaryjnych UPS
|
| Numer referencyjny |
ZP/220-110/20/ZKK
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Podstawowym celem zakupów jest doposażenie Inspekcji Ochrony Środowiska w sprzęt niezbędny do realizacji badań i pomiarów, w ramach
Państwowego Monitoringu Środowiska, o wymaganym poziomie jakości danych. Zakup i dostawa 62 sztuk urządzeń z produkcji seryjnej, fabrycznie
nowe, rok produkcji nie wcześniej niż 2020. Zakup 62 sztuk awaryjnych zasilaczy dotyczy: • 2 sztuk zasilaczy awaryjnych o mocy 20 000 VA; • 15 sztuk
zasilaczy awaryjnych o mocy 10 000 VA; • 11 sztuk zasilaczy awaryjnych o mocy 3000 VA; • 19 sztuk zasilaczy awaryjnych o mocy 5000 VA; • 10
sztuk zasilaczy awaryjnych o mocy 6000 VA; • 5 sztuk zasilaczy awaryjnych o mocy 8000 VA.
|
| Cpv glowny przedmiot |
31682530-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
403106,55
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje opisu dokonania oceny spełnienia tego warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje opisu dokonania oceny spełnienia tego warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje opisu dokonania oceny spełnienia tego warunku.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie
krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw
do wykluczenia w oparciu o art. 24 Pzp. ust. 5 pkt 1.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 Pzp. ust. 5 pkt 1. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa
w pkt 1), jeśli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019r. poz. 700, 730, 848 i 1590). W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie;
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, oraz podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-11-27T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|