Dostawa komputerów przenośnych.

Publication date 2020-11-20
End date 2020-11-30 00:00:00
Instytucja Kancelaria Sejmu
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 611981-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych, o parametrach minimalnych opisanych w pkt 4 Rozdziału II SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 91535b88-8c18-432a-a220-ca543d7f04fd
Biuletyn 611981-N-2020
Zamawiajacy nazwa Kancelaria Sejmu
Regon 00110334000000
Zamawiajacy adres ulica Wiejska
Zamawiajacy adres numer domu 4/6/8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48226942234
Zamawiajacy fax +48226941149
Zamawiajacy email biuro-zam@sejm.gov.pl
Adres strony url www.sejm.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Kancelaria Sejmu
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sejm.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sejm.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Sejmu Biuro Inwestycyjno-Techniczne, Wydział Podawczy, Al. Na Skarpie 16, 00-488 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa komputerów przenośnych.
Numer referencyjny BIT-3021-76/20(MNM)
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych, o parametrach minimalnych opisanych w pkt 4 Rozdziału II SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w art. 24 ust. 5 pkt 1 tej ustawy jeżeli zaistniały one w okresach określonych w art. 24 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ (pkt 2).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca powinien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie niższej niż 300 000,- zł. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy warunek powinien być spełniony przez co najmniej jednego Wykonawcę.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 umowy na dostawę komputerów przenośnych o wartości min. 300 000,- zł brutto każda. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy warunek powinien być spełniony przez co najmniej jednego Wykonawcę.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie żądał dokumentów: 1) oświadczenia w zakresie potwierdzającym spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, aktualnych na dzień składania ofert (Załącznik nr 4 i Załącznik nr 5); 2) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane (lub są nadal wykonywane) oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane (lub są nadal wykonywane), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt 2.3. Rozdziału I SIWZ (Załącznik nr 6), 2) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie niższej niż 300 000 zł – na potwierdzenie warunku określonego w pkt 2.2. Rozdziału I SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego dokumenty potwierdzające, że zaoferowany sprzęt spełnia wymagania zawarte w „Opisie przedmiotu zamówienia” Rozdział II SIWZ: karty katalogowe, foldery lub karty produktu zawierające dane techniczne oferowanego sprzętu również w postaci odnośników do odpowiednich stron internetowych producenta. Zamawiający dopuszcza złożenie tych dokumentów w języku angielskim.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona zgodnie z Formularzem oferty zamieszczonym w Rozdziale III SIWZ . 2. Do oferty należy załączyć: 1) „Kalkulację cenową (Załącznik nr 1), 2) Specyfikację techniczną” (Załącznik nr 2). 3) oświadczenia aktualne na dzień składania ofert: a) o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 4), b) potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 5), 4) pełnomocnictwa w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy, który Zamawiający może pobrać za pomocą bezpłatnej, ogólnodostępnej bazy danych wskazanej przez Wykonawcę (pełnomocnictwo Wykonawca składa w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie); 5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – informacje o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w formie pisemnej; 6) zobowiązanie podmiotu, na którym polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych - w formie pisemnej; 7) w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom - wskazanie przez Wykonawcę tych części zamówienia - w formie pisemnej. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.2 składa dokument zgody z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 1282).
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000,-zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami w Istotnych Postanowień Umowy - Rozdziała IV SIWZ.
IV 4 4 data 2020-11-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas pracy na baterii
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Skrócenie terminu dostawy
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Waga komputera
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Przedłużenie okresu gwarancji
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Wydajność
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)